Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ultimate Sound [PL] - wlasne dzwieki.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SHiBBy6

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.01.2025 12:41

Mam plugin Ultimate Sound [PL]

Edytowalem tam kilka linijek kodu zeby inne tresci na HUD sie wyswietlaly. Dodalem tez inne dzwieki, ktore wgrywam do nowej stworzonej sciezki :

cstrike/sound/misc/GRYWAMY

Dlaczego plugin pokazuje informacje w HUD typu "Dominujesz" "Gracz x VS Gracz y" a serwer nie odtwarza mi dzwiekow?
Dzwieki w formacie mp3 sciagniete z innego serwera takze muszą być obsługiwane przez grę

Nie moge wrzucic sma nie wiem czemu. PW moge wyslac.

 


Użytkownik SHiBBy6 edytował ten post 01.01.2025 12:44

  • +
  • -
  • 0

#2 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:208
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 01.01.2025 13:09

Nikt tutaj z fusów nie wróży i nie wie jaki kod dokładnie edytowałeś. Z tego co pamiętam to US korzysta z plików .wav i bez odpowiednich zmian w kodzie, pliki .mp3 nie będą działać.
  • +
  • -
  • 0

#3 SHiBBy6

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.01.2025 18:17

no to wyjasnij mi na przykladzie tego

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Headshot Sound Hud"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
new ikonka
new const muza[] = "misc/4fun/glowa.wav"
new const muza1[] = "misc/4fun/lebszot.wav"
public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0")
        ikonka = get_user_msgid("StatusIcon")
}
public plugin_precache()
{
        precache_sound(muza)
        precache_sound(muza1)
}
public death()
{
        new Killer = read_data(1)
        new Victim = read_data(2)
        new Hs = read_data(3)
        new weapon = get_user_weapon(Killer)
        if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
        {
        		if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
                        client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
			Display_Icon(Killer, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
			set_task(5.0,"wyłącz",Killer)
                        set_task(5.0,"wyłącz",Victim)
                }
                else
                {
                        client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
                        client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
                }
        }
}
public wyłącz(id)
{
        Display_Icon(id, 0, "d_knife", 255, 10, 0)    
}
stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
        if(is_user_connected(id)) {
                message_begin(MSG_ONE, ikonka, {0,0,0}, id);
                write_byte(enable);
                write_string(name);
                write_byte(red);
                write_byte(green);
                write_byte(blue);
                message_end();
        }
}

dlaczego pliki nie pobieraja sie na serwer i dlaczego nie dzialaja? wrzucone do cstrike/sound/misc/4fun i nazwy sie zgadzaja i format wav tez


  • +
  • -
  • 0

#4 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:208
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 01.01.2025 19:18

Jeżeli pliki .wav są zrobione przez ciebie to warto poczytać: https://amxx.pl/topi...uginu/?p=691917

a jeżeli nie to:
- sprawdź czy plugin na pewno jest na serwerze
- w plugin_precache możesz dla testu logować czy plik faktycznie istnieje. Użyj amx_log oraz file_exists (chyba trzeba formatować ścieżkę sound/plik)
- wejdź na serwer i zobacz czy w konsoli (u gracza) będą jakieś komunikaty związane z tymi dźwiękami
  • +
  • -
  • 0

#5 SHiBBy.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:169
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.01.2025 19:33

Ogólnie jest tak że pliki na serwer się pobierają jak dołącza się do serwera czyli przecache działa i sam plugin musi działać skoro pobiera dźwięki. Dźwięki mp3 które miałem z innego serwera w plikach gry po prostu przekonwertowalem na wav ale jakimś converterem z neta. I teraz nie wiem co jest wina nie działania... Czyzby kreteria pliku?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych