Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaszkaj

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 08.11.2024 08:44

Witam, po dobrych 10 latach zacząłem się znowu bawić z serwerami do 1.6, postawiłem sobie bf2, wziąłem wersję 48 odznak. Wszystko było okej tylko pojawił się problem z niewidzialnością, jest za mocna, chciałem ją obniżyć, więc wszedłem do const.inl, zmieniłem dosłownie jedną wartość przy maksymalnej odznace, skompilowałem i po wgraniu na serwer kasuje wszystkie statystyki bf2, po wgraniu spowrotem pierwotnej wersji statystyki wracają. Trochę mnie to dziwi, bo zapis ustawiłem sobie na mysql i jakoś tak miałem z tyłu głowy, że ten problem wtedy nie występuje, będę wdzięczny za pomoc ;d

 

Widzę, że plugin próbuje się z automatu kompilować po dadaniu sma jako załącznik ale na to nie zwracajcie uwagi, bez pozostałych bibliotek i tak się nie skompiluje. 

Załączone pliki


Użytkownik kaszkaj edytował ten post 08.11.2024 08:46

  • +
  • -
  • 0

#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 196
Profesjonalista

  • Postów:763
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.11.2024 09:06

new const gInvisAlphaValue[6] =
{
	250,
	200,
	150,
	100,
	50,
	25
};
Wartości od 0-255, gdzie 0 to całkowita niewidzialność

Tyle można wywnioskować z inl ( jeśli ta zmienna jest używana i używana w taki sposób ), brakuje sma/inl które korzysta z tej zmiennej
  • +
  • -
  • 0

#3 kaszkaj

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 08.11.2024 10:11

new const gInvisAlphaValue[6] =
{
	250,
	200,
	150,
	100,
	50,
	25
};
Wartości od 0-255, gdzie 0 to całkowita niewidzialność

Tyle można wywnioskować z inl ( jeśli ta zmienna jest używana i używana w taki sposób ), brakuje sma/inl które korzysta z tej zmiennej

 

Wydaje mi się, że będzie to badgepower.inl, bo daje moce odznak min. shotguna, chociaż nie jestem teraz w stanie tego sprawdzić, sma wrzuciłem i to jest jedyne jakie jest, colorchat nie ma znaczenia, ogólnie jest dosyć krótki kod, przy kompilacji pozostałe dane zaciąga z folderu bf2 z plikami inl i tam zmienia się większość ustawień jeżeli chodzi o silnik, statystyki, wymagania itd.

Nie rozumiem tylko dlaczego wywala wszystkie statystyki, po zmianie tej jednej wartości w const.inl wydawało mi się, że to działa bez resetu jeżeli jest zapis na mysql. Muszę jeszcze sprawdzić czy ten sam efekt będzie jeżeli po prostu skompiluję plugin bez zmiany czegokolwiek, bo może czegoś brakuje przy kompilacji. 


Użytkownik kaszkaj edytował ten post 08.11.2024 10:14

  • +
  • -
  • 0

#4 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 196
Profesjonalista

  • Postów:763
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.11.2024 10:17

Nie wstawiasz potrzebnych plików, to nie licz że ktoś ci będzie wróżyć z fusów
  • +
  • -
  • 0

#5 kaszkaj

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 08.11.2024 10:53

Nie wstawiasz potrzebnych plików, to nie licz że ktoś ci będzie wróżyć z fusów

Nie wiem co to wniesie do sprawy, bo jest to pierwszy lepszy bf2 pobrany z forum, na telefonie nie mogę sprawdzić który inl dokładnie za co odpowiada więc wrzucam wszystko, nic więcej już w tym modzie jeżeli chodzi o kod nie ma, konfigurację mysql mam w sql.cfg ale tego z wiadomych przyczyn nie wrzucę, natomiast tam jest na 100% dobrze, bo niczego nie zmieniam, cvary również, przed kompilacją wszystko działa, po wgraniu skompilowanego bf2rank zerują się statystyki, wgranie spowrotem wersji przed kompilacją wszystko przywraca. 

Załączone pliki

  • Załączony plik  inl.rar   25,02 KB  4 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#6 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 196
Profesjonalista

  • Postów:763
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.11.2024 11:08

Badgepowers.inl
public set_invis(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

	if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
	{
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
		g_invis[id] = true;
	}
	else
	{
		fm_set_rendering(id);
		g_invis[id] = false;
	}
}
To ci wniesie załączenie potrzebnych plików, masz kod odpowiadający za niewidzialność, zmień odpowiednio wartości które wspomniałem wyżej i powinno chodzić, nie ma to żadnego związku z zapisem
  • +
  • -
  • 0

#7 kaszkaj

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 08.11.2024 19:12

Badgepowers.inl

public set_invis(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

	if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
	{
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
		g_invis[id] = true;
	}
	else
	{
		fm_set_rendering(id);
		g_invis[id] = false;
	}
}
To ci wniesie załączenie potrzebnych plików, masz kod odpowiadający za niewidzialność, zmień odpowiednio wartości które wspomniałem wyżej i powinno chodzić, nie ma to żadnego związku z zapisem

 

Kompletnie nie zrozumiałeś o co mi chodzi, pytanie nie było jak zmienić przezroczystość na niewidce, bo to wiem jak się robi tylko dlaczego po kompilacji kasuje mi statystyki. Musi brakować którejś biblioteki podczas kompilacji, pytanie której, nigdy nie miałem takiego tematu. Sprawdziłem teraz przed chwilą, skompilowałem to co mam na serwerze bez jakiejkolwiek modyfikacji i skasowało staty czyli ewidentnie tutaj jest problem. 


  • +
  • -
  • 0

#8 Pikadolf

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:CounterStrike
  • Lokalizacja:amxx.pl
Offline

Napisano 13.11.2024 16:10

Badgepowers.inl

public set_invis(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

	if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
	{
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
		g_invis[id] = true;
	}
	else
	{
		fm_set_rendering(id);
		g_invis[id] = false;
	}
}
To ci wniesie załączenie potrzebnych plików, masz kod odpowiadający za niewidzialność, zmień odpowiednio wartości które wspomniałem wyżej i powinno chodzić, nie ma to żadnego związku z zapisem

 

Widzisz, nie doczytasz, prosisz o jakieś zbędne pliki itd. pytanie nie było o to gdzie przestawić niewidzialność tylko dlaczego wywala wszystkie statystyki. Akurat sama niewidka jest zmieniona dobrze, od zawsze w bf2 robi się to w const.inl chyba, że misieq na swoim najnowszym coś pozmieniał, a ty czepiasz się badgepowers.

Nie ważne, pytanie było dlaczego kasuje statystyki, otóż kasuje się dlatego, że pewnie jest wzięty czysty plik sma z amxx, a nie bezpośrednio z FTP serwera i domyślnie jest ustawiony zapis nvault dlatego kasuje statystyki, bo przy mysql powinien być komunikat wczytywanie danych czy coś w tym stylu, sprawdziłem zresztą.

Wystarczy zmienić:

 

// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
//#define SQL
 
na:
 
// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
#define SQL
 
Wprowadzić poprawnie dane do podłączenia do bazy, skompilować i ma działać, pozdrawiam.

 


  • +
  • -
  • -1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych