Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep CodMod dodanie szybkosci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SliszV

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 12.10.2024 00:28

Byłby ktoś w stanie dodać do tego sklepu szybkość ,i ustawić tą szybkość wraz z grawitacją która już tam jest aby działały przez całą mapę a nie tylko przez jedną rundę?

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
 
new ibuprofen, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ibuhp, expmin, expmax;
new Float:gravity;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
 
// Komendy
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
 
// Cvary
register_cvar("shop_ibuprofen", "4000");
register_cvar("shop_amfetamina", "16000");
register_cvar("shop_lotto", "16000");
register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000");
register_cvar("shop_ruletka", "10000");
register_cvar("shop_ibuhp", "10");
register_cvar("shop_gravity", "0.50");
register_cvar("shop_expmin", "25");
register_cvar("shop_expmax", "250");
 
 
}
 
public Sklep(id)
{
 
// Pobieranie cvar
ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
expmax = get_cvar_num("shop_expmax");
 
new tytul[25], ibu[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
format(tytul, 24, "\rSklep \y[Deathrun]");
formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
 
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_display(id, menu);
 
}
 
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
 
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
 
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Masz za malo kasy!");
}
 
               case 1:
 
{
if(kasa >= amfetamina)
{
cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
set_user_gravity(id, gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
 
if(kasa >= lotto)
{
cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
 
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = 
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}
 
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(expmin, expmax);
cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Kupiles losowy perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[DR] ^x03Masz za malo kasy!");
}
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

Załączone pliki


Użytkownik SliszV edytował ten post 12.10.2024 00:28

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 081
Godlike

  • Postów:5 717
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 14.10.2024 06:07

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych