Pewnie już nie jedna osoba grająca w cs zauważyła problem dotyczący entity. Mianowicie, nie można po nich chodzić (ani się o nie ocierać), bo powoduje to dziwne "ścinki".
Problem ten nie występuje w przypadku bytów będących częścią mapy, ale w przypadku tych stworzonych przez pluginy - już tak. Dotyczy to zarówno SOLID_BBOX jak i SOLID_SLIDEBOX wraz z różnymi MOVETYPE_*.
Póki co, próbowałem już różnych metod, ale żadna nie spowodowała praktycznie żadnej zmiany:
Próbowałem ustawić jeszcze pev_solid na SOLID_BSP, ale to właśnie sprawia problemy. Przy zmianie pev_movetype na MOVETYPE_PUSH (a tego wymaga SOLID_BSP), entity po prostu znika. Albo jego pozycja się zmienia, albo przestaje być "solidny" i można przez niego przejść jakby go nie było. To samo dzieje się, gdy ustawie MOVETYPE_PUSH na SOLID_BBOX. Próbowałem jeszcze SOLID_BSP z MOVETYPE_PUSHSTEP, ale wtedy serwer crashuje się z błędem:
ERROR : SV_HullForBsp: Hit a solid_zone with no model (models/rpgrocket.mdl)
Model jest ustawiony byle jaki, ale jest - przez EngFunc_SetModel.
No i na tym błędzie się zatrzymałem. Na czym polega ten błąd? Jak go naprawić?
Ewentualnie, czy da się rozwiązać ten problem z chodzeniem po entity w jakiś inny sposób?
Zauważyłem, że stopień w jakim kolizje się glitchują jest zależny od fps gracza - są bardzo słabo widoczne przy 20 fps, prawie ich nie ma przy 40, ale potem problem staje się mocno widoczny tym bardziej, im więcej jest fps, tak gdzieś do 100-200. (dlatego próbowałem zmieniać pev_nextthink)
Mam na serwerze najnowsze wersje wszystkiego, w tym regamedll i reapi.
A może dałoby się naprawić ten bug w samym rehlds'ie? Mogę go edytować, o ile ta zmiana nie będzie wymagała ingerencji u graczy. Czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat tego problemu?