Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Generator VIPA nie działa?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Extreme5532

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 08.06.2024 22:06

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, menu, menu_callback_handler,
skoki[33], weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id , const authid[]){
	if(get_user_flags(id) & 262144 == 262144){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnected(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	skoki[id]=1;
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	recharge(id);
	show_vip_menu(id);
	if(get_user_team(id)==2){
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}
public menu_1_handler(id){
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_2_handler(id){
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	give_item(id, "weapon_awp");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public recharge(id){
	new wid=get_user_weapon(id);
	if(wid){
		new weaponname[32], weid;
		get_weaponname(wid, weaponname, 31);
		weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
		if(weid){
			cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
	recharge(kid);
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wAk 47+deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wM4+Deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAwp+deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\dMenu Vipa");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==1){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==2){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				menu_1_handler(id);
			}
			if(item==1){
				menu_2_handler(id);
			}
			if(item==2){
				menu_3_handler(id);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id,"");
}
Wygenerowalem ten kod na svipa.
Po wygenerowaniu sma kompilator amxx.pl wywala błąd 134, kompilator z csa również sypie błędami.
O co chodzi?

Błędy:
vip.sma(24) : error 025: function heading differs from prototype
vip.sma(231) : error 088: number of arguments does not match definition

Użytkownik Extreme5532 edytował ten post 08.06.2024 22:11

  • +
  • -
  • 0

#2 Łysy CS-RzeZnia.eu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 08.06.2024 23:43

Działa, plugin normalnie się skompilował na kompilatorze 1.9.0

 

dodatkowo:

https://amxx.pl/topi...atora-co-robić/

 

W załączniku podsyłam gotowca powinno śmigać.

Załączone pliki


Użytkownik Łysy CS-RzeZnia.eu edytował ten post 08.06.2024 23:49

  • +
  • -
  • 0

#3 Extreme5532

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 09.06.2024 11:29

Dzięki działa, błąd mógł wynikać z tego, że ja używam kompilatora 1.8.3 z którego mam większość pluginów
  • +
  • -
  • 0

#4 Łysy CS-RzeZnia.eu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 09.06.2024 12:36

Dokładnie. na 1.9  kompiluje bez problemu jeśli używasz niższej wersji wystarczy zmienić 2 linijki jak w podanym linku i będzie działac. Pozdro.


Użytkownik Łysy CS-RzeZnia.eu edytował ten post 09.06.2024 12:37

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych