Witam, napotkałem ostatnio problem z którym nie potrafie sobie poradzić.
Problem polega na tym, ze posiadam klase która na nozu ma widocznosc 210/255 i w momencie gdy dostaje ona perk Kamuflaz, Pelerynka, Peleryna kucacza priorytetowo jest brana niewidzialnosc z klasy, a chcialbym zeby bylo odwrotnie. Zasada dzialania o ktora mi chodzi, to taka ze w momencie gdy gracz otrzymuje perk ktory obniza mu widocznosc, ma ona być brana priorytetowo bezwzględu na wartosci renderingu klasy. Podsyłam SMA klasy i kamuflazu.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), zmniejszona widoczność na nożu (210/255)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);
public cod_perk_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty









