Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością

cod nowy

Najlepsza odpowiedź wojtu1, 17.05.2024 12:53

Udalo mi sie to zrobić, 

 

public client_PreThink(id)
{
    if (!ma_klase[id])
        return;

    new perk;
    new perk_name[32];
    new bool:ma_perk = false;

    perk = cod_get_user_perk(id);

    cod_get_perk_name(perk, perk_name, sizeof(perk_name));

    if (perk != 0)
    {
        ma_perk = true;
    }

    if (ma_perk && equal(perk_name, "Kamuflaz", 32))
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
    }
    else if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
    }
    else
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

w SMA klasy w client_PreThink dodalem pobieranie ID oraz nazwy perku, troche pobawilem sie z debugowaniem i działa poprawnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za nakierowanie, mozna zamknąć.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtu1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Wojciech
Offline

Napisano 16.05.2024 23:51

Witam, napotkałem ostatnio problem z którym nie potrafie sobie poradzić.
Problem polega na tym, ze posiadam klase która na nozu ma widocznosc 210/255 i w momencie gdy dostaje ona perk Kamuflaz, Pelerynka, Peleryna kucacza priorytetowo jest brana niewidzialnosc z klasy, a chcialbym zeby bylo odwrotnie. Zasada dzialania o ktora mi chodzi, to taka ze w momencie gdy gracz otrzymuje perk ktory obniza mu widocznosc, ma ona być brana priorytetowo bezwzględu na wartosci renderingu klasy. Podsyłam SMA klasy i kamuflazu.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), zmniejszona widoczność na nożu (210/255)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return;
			  
		if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
		else
				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);
	
public cod_perk_disabled(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);


  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 079
Godlike

  • Postów:5 710
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 17.05.2024 06:49

Pewnie cod_perk_enabled wykonuje się przed client_PreThink, albo client_PreThink wykonuje się za każdym razem (przy odrodzeniu czy coś) i nadpisuje elementy z perku. Widzę dwa rozwiązania:

  • w client_PreThink weryfikować, czy user ma perk (https://amxx.pl/doku...get-perk-name)i nie wykonywać zmiany niewidzialności jeśli ma (analogicznie do ma_klase), ale to spowoduje, że będziesz musiał do tego kodu każdy perk który zmienia niewidzialność
  • zmienić logikę w perkach z niewidzialnością na metodę z "ma_perk" tj. w cod_perk_enabled/cod_perk_disabled ustawić ma_perk na true/false, dodać własny client_PreThink (żeby ten wykonywał się po client_PreThink z pluginu klasy), sprawdzać czy "ma perk" i według tego zmieniać wartość renderingu

Kodu nie dam, bo nie umiem.


  • +
  • -
  • 0

#3 wojtu1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Wojciech
Offline

Napisano 17.05.2024 11:46

Pewnie cod_perk_enabled wykonuje się przed client_PreThink, albo client_PreThink wykonuje się za każdym razem (przy odrodzeniu czy coś) i nadpisuje elementy z perku. Widzę dwa rozwiązania:

  • w client_PreThink weryfikować, czy user ma perk (https://amxx.pl/doku...get-perk-name)i nie wykonywać zmiany niewidzialności jeśli ma (analogicznie do ma_klase), ale to spowoduje, że będziesz musiał do tego kodu każdy perk który zmienia niewidzialność
  • zmienić logikę w perkach z niewidzialnością na metodę z "ma_perk" tj. w cod_perk_enabled/cod_perk_disabled ustawić ma_perk na true/false, dodać własny client_PreThink (żeby ten wykonywał się po client_PreThink z pluginu klasy), sprawdzać czy "ma perk" i według tego zmieniać wartość renderingu

Kodu nie dam, bo nie umiem.

Akurat perków ktore zmieniają niewidzialność, mam tylko 3 więc nie powinien być to problem jeśli chodzi o pierwszy sposób. Próbowałem już to zrobić tym drugim sposobem, lecz nic to niestety nie pomogło, jakimś cudem wartości client_PreThink klasy zawsze mają pierwszeństwo. Dzięki za nakierowanie  :giggle:, jeśli uda mi się znaleźć rozwiązanie udostępnie kod, moze komus sie przyda.


Użytkownik wojtu1 edytował ten post 17.05.2024 11:47

  • +
  • -
  • 0

#4 wojtu1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Wojciech
Offline

Napisano 17.05.2024 12:53   Najlepsza odpowiedź

Udalo mi sie to zrobić, 

 

public client_PreThink(id)
{
    if (!ma_klase[id])
        return;

    new perk;
    new perk_name[32];
    new bool:ma_perk = false;

    perk = cod_get_user_perk(id);

    cod_get_perk_name(perk, perk_name, sizeof(perk_name));

    if (perk != 0)
    {
        ma_perk = true;
    }

    if (ma_perk && equal(perk_name, "Kamuflaz", 32))
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
    }
    else if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
    }
    else
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

w SMA klasy w client_PreThink dodalem pobieranie ID oraz nazwy perku, troche pobawilem sie z debugowaniem i działa poprawnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za nakierowanie, mozna zamknąć.


  • +
  • -
  • 3

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 079
Godlike

  • Postów:5 710
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 17.05.2024 14:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych