Cześć mój problem jest następujący chciałbym zablokować menu aby było nie dostępne dla innych get_user_team == 3 czyli w tym wypadku dla Spectatorów oraz get_user_team == 0 czyli w tym przypadku dla nie przydzielonych osób do żadnego z teamów, dopiero uczę się z nauki 2 letniej C++ przeszedłem do nauki skryptowania w AMXX siedzę już nad tym problemem 3 godziny ponieważ jestem samoukiem i wolę samemu rozwiązywać problemy niż szukać otwartego rozwiązania w ten sposób się bardzo dużo uczę i rozumiem. Próbowałem już użyć funkcji set_task natomiast również nie miałem takiego rezultatu jaki bym chciał podpinałem już różne biblioteki które miały coś związane z teamem uważnie czytam dokumentację od razu mówię nie chcę gotowego rozwiązania chciałbym tylko żeby ktoś mnie pokierował że na przykład jeśli runda się zacznie do tego też nie znalazłem funkcji ;/ to mogę tylko na jedną rundę raz wpisać /klasa no nie mogę sobie dołapać jak tego timera zrobić żeby na przykład na jedną rundę dać tylko jedną możliwość wpisania tej komendy.
To jest mój kod, jak już wspomniałem jestem samoukiem i piszę go sam ponieważ chcę się jak najwięcej nauczyć i po prostu hobbystycznie pisać sobie paczki i pluginy. Piszę po angielsku ogólnie ponieważ przyjęło się w programowaniu żeby używać CamelCase i pisać zmienne w języku angielskim żeby się było łatwiej połapać. Próbowałem tez używać menu_makecallback jednak też nic z tym nie wskurałem.