Witam orientuje się z was ktoś gdzie mogę wywalić z say_team te napisy Counter-Terrorist i Terrorist?
Zalezy mi aby na czacie pokazywało
[PREFIX] Nick Wiadomość
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 20.12.2023 18:13
Witam orientuje się z was ktoś gdzie mogę wywalić z say_team te napisy Counter-Terrorist i Terrorist?
Zalezy mi aby na czacie pokazywało
[PREFIX] Nick Wiadomość
Napisano 20.12.2023 22:05
Napisano 20.12.2023 22:49
Zapomniałem dodać ze zmieny chce dokonać na serwerze Zombie mod
Napisano 22.12.2023 11:17
Możesz to zmienić w cstrike -> resource -> cstrike_english.txt. Natomiast nie zrobisz tego w swoim serwerze tylko w swoim kliencie gry. Także każdy kto by chciał usunąć to musiałby edytować ten plik i na samym dole pousuwać nawiasy.
Napisano 22.12.2023 19:01
Witam orientuje się z was ktoś gdzie mogę wywalić z say_team te napisy Counter-Terrorist i Terrorist?
Zalezy mi aby na czacie pokazywało
[PREFIX] Nick Wiadomość
Możesz wyjąć kod z tego pluginu, jest tam opcja zmiany/usunięcia tych napisów
https://amxx.pl/topi...-własny-prefix/
new const say_team_info[2][CsTeams][] = { {"*SPEC* ", "*DEAD* ", "*DEAD* ", "*SPEC* "}, {"", "", "", ""} } new const sayteam_team_info[2][CsTeams][] = { {"(Spectator) ", "*DEAD*(Terrorist) ", "*DEAD*(Counter-Terrorist) ", "(Spectator) "}, {"(Spectator) ", "(Terrorist) ", "(Counter-Terrorist) ", "(Spectator) "} }
Napisano 23.12.2023 13:46
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> new g_saytxt, g_maxplayers; new g_typed[192], g_message[192], g_name[32]; public plugin_init() { register_plugin("Admin Prefixes", "4.0", "m0skVi4a ;]"); g_saytxt = get_user_msgid ("SayText") g_maxplayers = get_maxplayers() register_clcmd("say", "HookSay") register_clcmd("say_team", "HookSayTeam") } public HookSay(id) { read_args(g_typed, charsmax(g_typed)) remove_quotes(g_typed) trim(g_typed) if(equal(g_typed, "") || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED_MAIN get_user_name(id, g_name, charsmax(g_name)) formatex(g_message, charsmax(g_message), "^3%s^1 : %s", g_name, g_typed) for(new i = 1; i <= g_maxplayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue if(is_user_alive(id) && is_user_alive(i) || !is_user_alive(id) && !is_user_alive(i)) { send_message(g_message, id, i) } } return PLUGIN_HANDLED_MAIN } public HookSayTeam(id) { read_args(g_typed, charsmax(g_typed)) remove_quotes(g_typed) trim(g_typed) if(equal(g_typed, "") || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED_MAIN get_user_name(id, g_name, charsmax(g_name)) formatex(g_message, charsmax(g_message), "^3%s^1 : %s", g_name, g_typed) for(new i = 1; i <= g_maxplayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue if(get_user_team(id) == get_user_team(i)) { if(is_user_alive(id) && is_user_alive(i) || !is_user_alive(id) && !is_user_alive(i)) { send_message(g_message, id, i) } } } return PLUGIN_HANDLED_MAIN } public client_infochanged(id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE get_user_info(id, "name", g_name, charsmax(g_name)) return PLUGIN_CONTINUE } send_message(const message[], const id, const i) { message_begin(MSG_ONE, g_saytxt, {0, 0, 0}, i) write_byte(id) write_string(message) message_end() }
Możesz wgrac przetestowac nie wiem jak sie zachowa z innymi pluginami
Użytkownik mordoryjacz edytował ten post 23.12.2023 13:48
Napisano 23.12.2023 14:04
#include <amxmodx> new rozmiar, podmiana[][][]={ {"#Cstrike_Chat_CT_Dead", "^x01*DEAD* ^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_T_Dead", "^x01*DEAD* ^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_CT", "^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_T", "^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_Spec", "^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_AllSpec", "^x03%s1^x01 : %s2"} } public plugin_init(){ register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); rozmiar=sizeof(podmiana) } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id)){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64]="^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ for(new i=0; i<rozmiar; i++){ if(replace(szTmp, 255, podmiana[i][0], podmiana[i][1])) break; } add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 19.01.2024 15:32
#include <amxmodx> new rozmiar, podmiana[][][]={ {"#Cstrike_Chat_CT_Dead", "^x01*DEAD* ^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_T_Dead", "^x01*DEAD* ^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_CT", "^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_T", "^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_Spec", "^x03%s1^x01 : %s2"}, {"#Cstrike_Chat_AllSpec", "^x03%s1^x01 : %s2"} } public plugin_init(){ register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); rozmiar=sizeof(podmiana) } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id)){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64]="^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ for(new i=0; i<rozmiar; i++){ if(replace(szTmp, 255, podmiana[i][0], podmiana[i][1])) break; } add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Działa lecz daje mimo braku flag prefix VIPa mógłbyś to zmienić? prefix daje u mnie inny plugin
Napisano 19.01.2024 17:22
Napisano 19.01.2024 18:18
zle tez napisałem i przepraszam czy byłbys w stanie to poporawić ?
prefix dodawany bedzie z VIPa więc chodzi mi tylko op podmianę tekstu vip z generatora oczywiscie. czy byłaby szansa na chec pomoicy z twojej strony ?
Napisano 19.01.2024 18:32
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych