Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin wykonuje sie tylko jeden raz


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^^DeeD^^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 16.09.2023 20:19


new PDNagroda[] = {
	100,
	200,
	500,
	1000,
	2000
}
new rankpoints[] = {
	100,
	200,
	500,
	1000,
	2000
}


public poke_player_event(id, event)
{
	if( event & SI_SPAWN ){
		static i, newrank; newrank = Poke_PlayerRank(id);
		for( i=0; i<sizeof rankpoints; i++ ){
			if( oldrank[id] < rankpoints[i] && newrank >= rankpoints[i] ){
				{
					new name[32]
					get_user_name(id, name, 31)
					ColorChat(0, GREEN, "[NAGRODA]^x01 Gratulacje^x03 %s!^x01 zdobyl^x04 %d^x03 PD^x01 za wbicie^x04 %d^x03 pokeranku!", name, PDNagroda[i], rankpoints[i] );
					oldrank[id] = newrank;
					pd[id]+=PDNagroda[i]
				}
			}
			else
				oldrank[id] = newrank;
		}
	}
}

Witam.
Mam taki problem,po zdobyciu 100 rankpointsow dostaje nagrode czyli 100 ale jak wbije kolejne wymagane rankpointsy to juz mi nie daje nagrody.
Ktoś coś?


  • +
  • -
  • 0

#2 spliff

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 17.09.2023 11:27

Naprawione, daj znać czy działa.

 

 
new PDNagroda[] = {
100,
200,
500,
1000,
2000
}
new rankpoints[] = {
public poke_player_event(id, event)
{
	if( event & SI_SPAWN )
	{
		static i, newrank;
		newrank = Poke_PlayerRank(id);
		
		for( i = 0; i < sizeof rankpoints; i++ )
		{
			if( oldrank[id] < rankpoints[i] && newrank >= rankpoints[i] )
			{
				new name[32];
				get_user_name(id, name, 31);
				ColorChat(0, GREEN, "[NAGRODA]^x01 Gratulacje^x03 %s!^x01 zdobyl^x04 %d^x03 PD^x01 za wbicie^x04 %d^x03 pokeranku!", name, PDNagroda[i], rankpoints[i]);
				oldrank[id] = newrank;
				pd[id] += PDNagroda[i];
			}
		}
	}
}

 


Użytkownik spliff edytował ten post 17.09.2023 11:29

  • +
  • -
  • 0

#3 ^^DeeD^^

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 17.09.2023 22:17

Jak naprawione skoro usunąłeś tablice gdzie jest przechowhwane wymagana ilość rankpointsow żeby dostać x pd nagroda? 


  • +
  • -
  • 0

#4 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 178
Profesjonalista

  • Postów:727
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.09.2023 07:46

Sprawdź czy na pewno "poke_player_event" się wykonuje jak i również poprawność warunków w nim bo tylko część kodu dałeś
  • +
  • -
  • 0

#5 Bambik

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
Offline

Napisano 18.09.2023 22:54

  • spróbuj opcji - 
    new PDNagroda[] = {
    
    	100,
    
    	200,
    
    	500,
    
    	1000,
    
    	2000
    
    }
    
    
    
    new rankpoints[] = {
    
    	100,
    
    	200,
    
    	500,
    
    	1000,
    
    	2000
    
    }
    
    
    
    public poke_player_event(id, event)
    
    {
    
    	if (event & SI_SPAWN)
    
    	{
    
    		static i, newrank;
    
    		newrank = Poke_PlayerRank(id);
    
    
    
    		for (i = 0; i < sizeof rankpoints; i++)
    
    		{
    
    			if (oldrank[id] < rankpoints[i] && newrank >= rankpoints[i])
    
    			{
    
    				new name[32];
    
    				get_user_name(id, name, 31);
    
    				ColorChat(0, GREEN, "[NAGRODA]^x01 Gratulacje^x03 %s!^x01 zdobyl^x04 %d^x03 PD^x01 za wbicie^x04 %d^x03 pokeranku!", name, PDNagroda[i], rankpoints[i]);
    
    				oldrank[id] = newrank;
    
    				pd[id] += PDNagroda[i];
    
    			}
    
    		}
    
    	}
    
    }
    

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych