Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] kompilacja /skiny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 D4W1D

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 25.05.2023 18:52

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0" 
#define AUTHOR "K@MILOVVSKY"



new model_noza[33]
new model_m4[33]
new model_ak[33]
new model_awp[33]

public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /skins", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /modele", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /model", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /models", "menuWyboru")
	
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
	precache_model("models/skiny/noz/v_karambit.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_knifeBaseball.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_knifeBayonet.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_knifeButterfly.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_zloty.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl") // zwykla
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_goldensnake.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1Glass.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1hallowen.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_howl.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a11.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47.mdl") // zwykly
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Assasin.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Green.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Ice.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Red.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Wars.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/awp/v_awp.mdl") // zwykla
	precache_model("models/skiny/awp/v_hyperbeast.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_awpHot.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_awpElectric.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_awpDream.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_awpDragonLore.mdl")
} 
public menuWyboru(id)
{
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\yTwojaSiec.pl\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
	new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")

	menu_additem(menu, "\wNoz")
	menu_additem(menu, "\wM4A1")
	menu_additem(menu, "\wAK47")
	menu_additem(menu, "\wAWP")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {

	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) 
	{
		case 0: menu_noze(id)
		case 1: menu_m4(id)
		case 2: menu_ak(id)
		case 3: menu_awp(id)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_HANDLED
} 
public menu_noze(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
	new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
	
	menu_additem(menu, "\wKarambit| 1")
	
	menu_additem(menu, "\wknifeBaseball | 2")

	menu_additem(menu, "\wknifeBayonet | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wknifeButterfly | 4")

	menu_additem(menu, "\wzloty | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public knifemenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszNoz(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetKnife(id , Knife) {
	model_noza[id] = Knife
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
	case 0: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
		}
	case 1: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_karambit.mdl")
		}
	case 2: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeBaseball.mdl")
		}
	case 3: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeBayonet.mdl")
	case 4: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeButterfly.mdl")
		}
	case 5:
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_zloty.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_m4(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rM4A1:")
	new menu = menu_create(menuBody, "m4menu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykla M4A1")
	
	menu_additem(menu, "\wgoldensnake | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wGlass | 2")
	
	menu_additem(menu, "\whallowen| 3")
	
	menu_additem(menu, "\whowl | 4")
	
	menu_additem(menu, "\wm4a11 | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public m4menu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetM4A1(id , 0)
		case 1: SetM4A1(id , 1)
		case 2: SetM4A1(id , 2)
		case 3: SetM4A1(id , 3)
		case 4: SetM4A1(id , 4)
		case 5: SetM4A1(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszM4(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetM4A1(id , M4A1) {
	model_m4[id] = M4A1
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_M4A1 )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(M4A1)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_goldensnake.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1Glass.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1hallowen.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_howl.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a11.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_ak(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAK47:")
	new menu = menu_create(menuBody, "akmenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykly AK47")
	
	menu_additem(menu, "\wak47Assasin | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wak47Green | 2")
	
	menu_additem(menu, "\wak47Ice | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wak47Red | 4")
	
	menu_additem(menu, "\wak47Wars | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public akmenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetAK47(id , 0)
		case 1: SetAK47(id , 1)
		case 2: SetAK47(id , 2)
		case 3: SetAK47(id , 3)
		case 4: SetAK47(id , 4)
		case 5: SetAK47(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszAK(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetAK47(id , AK47) {
	model_ak[id] = AK47
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_AK47 )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(AK47)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Assasin.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Green.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Ice.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Red.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Wars.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_awp(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAWP:")
	new menu = menu_create(menuBody, "awpmenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykle AWP")
	
	menu_additem(menu, "\whyperbeast | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wawpHot | 2")
	
	menu_additem(menu, "\wawpElectric | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wawpDream| 4")
	
	menu_additem(menu, "\wawpDragonLore | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public awpmenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetAWP(id , 0)
		case 1: SetAWP(id , 1)
		case 2: SetAWP(id , 2)
		case 3: SetAWP(id , 3)
		case 4: SetAWP(id , 4)
		case 5: SetAWP(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszAWP(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetAWP(id , AWP) {
	model_awp[id] = AWP
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_AWP )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(AWP)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_hyperbeast.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpHot.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpElectric.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpDream.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpDragonLore.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	

	SetKnife(id, model_noza[id])
	SetM4A1(id, model_m4[id])
	SetAK47(id, model_ak[id])
	SetAWP(id, model_awp[id])
	
	return PLUGIN_HANDLED   

}
public client_authorized(id)
{
	ZaladujNoze(id)
	ZaladujM4(id)
	ZaladujAK(id)
	ZaladujAWP(id)
}

ZapiszNoz(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujNoze(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszM4(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_m4[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujM4(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_m4[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszAK(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_ak[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAK(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_ak[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszAWP(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_awp[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAWP(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_awp[id] = str_to_num(vaultdata)
	
} 



wyskakuja bledy przy komplikacji,jest ktos w stanie skomplikowac ten kod sma na amxx? poniewaz zostal on przeze mnie zmienony i sa jakies bledy ktorych nie rozumiem L:(


  • +
  • -
  • 0

#2 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 26.05.2023 11:33

Zamień całą funkcję SetKnife

na

public SetKnife(id , Knife) {
    model_noza[id] = Knife
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_KNIFE )
    return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56]
    
    switch(Knife)
    {
    case 0:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
        }
    case 1:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_karambit.mdl")
        }
    case 2:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeBaseball.mdl")
        }
    case 3:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeBayonet.mdl")
        }
    case 4:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeButterfly.mdl")
        }
    case 5:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_zloty.mdl")
        }
    }
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 D4W1D

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 30.05.2023 18:19

dziala,dziekuje leci plus


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 31.05.2023 07:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych