Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

[ROZWIĄZANE] [ENG] QTM_Peyote COD MOD / use skill buttonI would like to ask where I can change use skill button

qtm_codmod

Best Answer Rivit, 21.04.2023 15:15

 EmitSound event is used to "catch" E button

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
		ExecuteForward(forward_handle, id, id);
		DestroyForward(forward_handle);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}

...
	
	return FMRES_IGNORED;
}
Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 rlz

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Slovakia
Offline

Posted 16.04.2023 23:25

VERSION "1.0-3"

Hi, I would like to ask where is useskill (rocket, dynamite, etc..) button,
its defaultly on E (+use), but I cant find anything with use or in_use in sma,

I want to change it because Im using parachute on server, thank you for you time guyzzz. 8)


Also idk how to upload, im uploading here down "dodaj pliki" and it seems i cant see if it uploaded propperly :l ..

 


Edited by rlz, 16.04.2023 23:33.

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,993
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 17.04.2023 01:17

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

AMX Mod XMultilingual
  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 21.04.2023 15:15   Best Answer

 EmitSound event is used to "catch" E button

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
		ExecuteForward(forward_handle, id, id);
		DestroyForward(forward_handle);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}

...
	
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 rlz

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Slovakia
Offline

Posted 25.04.2023 23:56

Thank you!! 


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,993
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 28.04.2023 14:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: qtm_codmod,

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users