Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak wykryć użycie czatu głosowego?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#21 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.03.2023 12:26

Wydaje mi się, że kiedyś go instalowałem. Jak to sprawdzić?


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#22 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 173
Profesjonalista

  • Postów:712
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.03.2023 12:32

W konsoli serwera game version
A z tym się bawiłeś? https://amxx.pl/topi...ces-management/
  • +
  • -
  • 0

#23 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.03.2023 12:54

Mam ReGameDLL version: 5.21.0.546-dev.

Tego pluginu nie próbowałem, ale ten VTC powinien działać przecież...


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#24 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.03.2023 13:35

EDIT:
Znalazłem jeszcze coś takiego jak Revoice Plus i do niego voice utils. Tam jest forward VU_OnStartSpeak() którego mógłbym użyć. Jak zaintstalować to voice utils?


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#25 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 173
Profesjonalista

  • Postów:712
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.03.2023 15:19

https://dev-cs.ru/resources/1172/ masz tam przykład użycia itd


  • +
  • -
  • 0

#26 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.03.2023 16:26

Tak, widziałem. Chodzi mi bardziej o to, że muszę osobno do /addons/ wrzucić ten revoice plus, a potem jeszcze do /amxmodx/modules/voice_utils_amxx_i386.so? I jak mam to dopisać do pliku modules.ini?


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#27 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 173
Profesjonalista

  • Postów:712
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.03.2023 17:37

Ładujesz revoice plus normalnie do metamoda, a moduł voice_utils do modules.ini amxx i do pluginu include użyć
  • +
  • -
  • 0

#28 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.03.2023 18:01

Tak też robiłem, ale wywala mi błąd jak wpisze amxx plugins:

 (6) Load fails: Module/Library "voice_utils" required for plugin.  Check modules.ini.

Wrzuciłem voice_utils_amxx_i386.so do folderu modules i dopisałem voice_utils do modules.ini

Za to w meta list wygląda chyba wporządku:

 [21] VoiceUtils             RUN   -    voice_utils_amxx_i386.so          v1.0.0           pl2  ANY   ANY  

  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#29 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.03.2023 18:17

Pytanie czy w ogóle potrzebujesz revoice? Nie napisałeś nigdzie co tak naprawdę próbujesz osiągnąć tym, że blokujesz komuś możliwość rozmawiania. To ma być jakiś system gagowania?


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#30 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.03.2023 18:32

Coś w tym stylu. Mam swój własny system banowania i pomyślałem, że dodam taką funkcje, że jak ktoś dostanie bana to chce mu jednocześnie zablokować od razu możliwość pisania i mówienia przez mikro. I jednocześnie żeby mu się jakaś wesoła muzyczka na otarcie łez włączyła jak wciśnie "K" :D Z pisaniem nie było problemu, gorzej z tym czatem głosowym. 


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#31 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 173
Profesjonalista

  • Postów:712
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.03.2023 18:35

No to użyj tego https://amxx-bg.info...opic.php?t=2744
  • +
  • -
  • 1

#32 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.03.2023 18:48

No wszystko fajnie, tylko nadal potrzebuję wykryć kiedy gracz próbuje coś powiedzieć przez mikro...
Tego revoice i tak używałem wcześniej, więc bez większej różnicy.


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#33 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 173
Profesjonalista

  • Postów:712
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.03.2023 20:44

No wszystko fajnie, tylko nadal potrzebuję wykryć kiedy gracz próbuje coś powiedzieć przez mikro...
Tego revoice i tak używałem wcześniej, więc bez większej różnicy.



No to wszystko jest w tym pluginie, nie rozumiem o co chodzi, skoro to plugin od gagów + jest API od razu
  • +
  • -
  • 0

#34 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.03.2023 21:55

Dokładnie, masz wszystko czego potrzebujesz. Kwestia logiki w kodzie.

Po pierwszym użyciu mikro dajesz graczowi blokadę i włączasz mu muzyczke czy co tam chcesz. Jeśli event wykona się kolejny raz (za 0.3 sekundy), to już będzie zablokowane i returnujesz z supercede - a w efekcie masz jednorazowe wykonanie jakiejś tam funkcji, w twoim przypadku blokada mikro i włączenie muzyki.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#35 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.03.2023 22:16

A, okej. Przyznam szczerze, że nie miałem czasu się zagłębić w kod. Dzięki, zobacze co da się zrobić ;)
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#36 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 15.03.2023 15:28

W tym pluginie też jest to oparte na FM_Voice_SetClientListening. Więc wyciągnąłem to z kodu i mam coś takiego jak wcześniej:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new bool:lock[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin("test", "1.0", "sebxx");
    register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "PlayerVoiceSpeak", 0);
}

public client_connect(id)
    lock[id] = false;

public PlayerVoiceSpeak(receiver, id)
{
    if ( receiver == id || !is_user_connected(id) || lock[id] )
        return FMRES_IGNORED;

    set_task(5.0, "unlock", id+4510);
    client_print(id, print_center, "SPEAKING!");

    return FMRES_IGNORED;
}

public unlock(id)
    lock[id-4510] = false;

Teraz po wciśnięciu przycisku K nic się przez jakiś czas nie dzieje, a potem cały czas wyświetla client_print()...


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#37 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 15.03.2023 15:34

EDIT: A dobra, widze. Zapomniałem ustawić lock na true :D
Ale teraz z kolei pokazuje się napis, znika, ale za chwile znowu się sam pokazuje, chociaż nie wciskam już "K". I tak w kółko :/


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#38 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 06.05.2023 09:26

Odświeżam :D
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#39 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.05.2023 11:36

Wypisz id w client_print. Jedyne co mi przychodzi do głowy to id == 0, dlatego ci się pokazuje wiadomość na czacie (a raczej nie tylko tobie, a całemu serwerowi). Przy okazji pokaż aktualny kod


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych