W jaki sposób moge wykryć gdy gracz zaczyna używać czatu głosowego? (moment wciśnięcia klawisza K).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak wykryć użycie czatu głosowego?
#1
Napisano 10.03.2023 08:31
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#3
Napisano 10.03.2023 11:13
Próbowałem, ale albo cały czas mi spamuje nawet bez wciskania K, albo w ogóle
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#4
Napisano 10.03.2023 13:04
poszukaj systemu gagow i tam bedziesz mial wykrywanie odpalenia mikra
#5
Napisano 10.03.2023 15:15
Próbowałem, ale albo cały czas mi spamuje nawet bez wciskania K, albo w ogóle
Pokaż kodzik, który ci tak robił, to będzie jakiś punkt zaczepienia.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#6
Napisano 10.03.2023 15:24
plugin daje informacje pojedynczą na czacie gdy admin zaczyna mówić, więc powinieneś z tym coś zrobić już
Załączone pliki
#7
Napisano 10.03.2023 16:16
Próbowałem, ale albo cały czas mi spamuje nawet bez wciskania K, albo w ogóle
Pokaż kodzik, który ci tak robił, to będzie jakiś punkt zaczepienia.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new bool:voice_locked[33]; public plugin_init() { register_plugin("test", "1.0", "me"); register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "ClientListen"); } public client_connect(id) voice_locked[id] = false; public ClientListen(iReceiver, iSender) { if ( !is_user_connected(iSender) || !iSender || voice_locked[iSender] ) return FMRES_IGNORED; voice_locked[iSender] = true; set_task(5.0, "free_voice", iSender+1502); // // zrob costam // return FMRES_SUPERCEDE; } public free_voice(id) voice_locked[id-1502] = false;
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#8
Napisano 11.03.2023 12:34
I domyślam się, że w miejscu w którym masz komentarz używałeś jakiegoś log_amxa albo czegoś takiego? I dlatego mówisz, że spamowało?
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#9
Napisano 12.03.2023 11:40
Zmienna voice_locked ograniczała częstotliwość tego komunikatu do 5 sekund, ale sam się uruchamiał.
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#10
Napisano 12.03.2023 12:56
Z tego co wyczytałem, to event wykonywany jest co 0.3 sekundy, za każdym razem dla ilosc_graczy_online * max_slotow (nawet jeśli gracz nie jest podłączony).
Jeśli chcesz wykryć użycie raz "na jedną rozmowę", to musisz kombinować z taskami, i logiką tego wszystkiego.
Co konkretnie chcesz wykryć i co z tym zrobić? Może jest łatwiejsza opcja
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#11
Napisano 12.03.2023 13:01
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#12
Napisano 12.03.2023 22:11
No to tyle już zrobiłeś. Jeśli zadaniem zmiennej 'voice_locked' jest jej nazwa, to wszystko działa jak należy.
Wystarczy w pierwszym warunku zwrócić FMRES_SUPERCEDE zamiast FMRES_IGNORED, żeby zatrzymać cały forward i et voila
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#13
Napisano 13.03.2023 00:13
Przy okazji, próbowałem jeszcze użyć VTC do tego celu, ale coś mi się nie wykonuje forward VTC_OnClientStartSpeak()
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#14
Napisano 13.03.2023 00:55
#15
Napisano 13.03.2023 07:50
#include <amxmodx> #include <reapi_vtc> public plugin_init() { register_plugin("test", "1.0", "sebxx"); } public VTC_OnClientStartSpeak(const iSender) { client_print(iSender, print_center, "SPEAKING!"); }
Niestety, dalej nic. Nic się nie pokazuje kiedy wciskam "K".
VTC załadowane poprawnie:
[ 3] VoiceTranscoder RUN - VoiceTranscoder. v2017RC5 ini ANY ANY
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#16
Napisano 13.03.2023 08:48
Jeszcze pobawić się kolejnością w plugins ini Metamoda można żeby vtc było przed amxmodx
#17
Napisano 13.03.2023 09:32
Nic to nie dało. Reapi jest, nie wiem czy najnowsze, ale jest i działa.
[ 1] VoiceTranscoder RUN - VoiceTranscoder.so v2017RC5 ini ANY ANY [ 2] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so v0.1.0.137 ini Start Never [ 3] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386.so v1.9.0.5294 ini Start ANY [ 4] ReAuthCheck RUN - reauthcheck_mm_i386.so v0.1.6 ini Start Never [ 5] Rechecker RUN - rechecker_mm_i386.so v2.7 ini Chlvl ANY [ 6] WHBlocker RUN - whblocker_mm_i386.so v1.5.697 ini Chlvl ANY [ 7] ReSemiclip RUN - resemiclip_mm_i386.so v2.3.9 ini Chlvl ANY [ 8] Print Center Fix RUN - printcenterfix_mm_i386.so v2.0.1 ini ANY ANY [ 9] YaPB RUN - yapb.so v4.3.731 ini Chlvl ANY [10] HitBox Fix RUN - hitbox_fix_mm_i386.so v1.0.10 ini Start ANY [11] Revoice RUN - revoice_mm_i386.so v0.1.0.34 ini Start Never [12] Bot Player Time Faker RUN - bot_played_time_faker_mm_i386.so v1.2.0-dev+26 ini ANY ANY [13] SafeNameAndChat RUN - SafeNameAndChat.so v1.1 ini ANY ANY [14] MySQL RUN - mysql_amxx_i386.so v1.8.3-dev+5201 pl3 ANY ANY [15] Fun RUN - fun_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl3 ANY ANY [16] Engine RUN - engine_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl3 ANY ANY [17] FakeMeta RUN - fakemeta_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl3 ANY ANY [18] CStrike RUN - cstrike_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl3 ANY ANY [19] CSX RUN - csx_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl3 ANY ANY [20] Ham Sandwich RUN - hamsandwich_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl3 ANY ANY [21] gRIP RUN - grip_amxx_i386.so v0.1.5 Beta pl3 ANY ANY [22] ReAPI RUN - reapi_amxx_i386.so v5.21.0.252-dev pl3 ANY Never [23] ReAimDetector RUN - reaimdetector_amxx_i386.so v0.2.2 pl3 ANY Never 23 plugins, 23 running
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#18
Napisano 13.03.2023 10:08
#19
Napisano 13.03.2023 10:54
Dalej nic.
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#20
Napisano 13.03.2023 12:16
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych