Jak sprawdzić ilość amunicji w broni leżąc...
MocnyAmper
02.03.2023
Jak w temacie, chciałbym móc pobrać ilość amunicji z broni leżącej na ziemi, ale bez podnoszenia jej (po prostu, po przejściu przez nią).
Próbowałem w ten sposób, ale cały czas zwraca mi 0:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("test", "1.0", "sebxx") RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0); } public HamTouchPre(weapon, id) { if ( pev_valid(weapon) != 2 || !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED; new ammo = get_pdata_int(weapon, 51, 4); client_print(id, print_chat, "CLIP: %d", ammo); return HAM_SUPERCEDE; }
PANDA_2zl
02.03.2023
Kornik mi robił na forum plugin który coś takiego robił ale znaleźć nie mogę, może z tego wyciągniesz
https://dev-cs.ru/resources/1455/
https://dev-cs.ru/resources/1455/
MocnyAmper
03.03.2023
Właśnie niebardzo wiem jak to przerobić. Ham_touch zwraca mi inne ID entu niż iWeapon do funkcji DisplayWeaponInfo
MocnyAmper
05.03.2023
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> new const m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[2] = {34, 35}; public plugin_init() { register_plugin("checkAmmo", "1.0", "autor") register_touch("weaponbox", "player", "PlayerTouchWeaponbox"); } public PlayerTouchWeaponbox( iWeaponbox , iPlayer ) { new iWeapon; if ( entity_get_int(iWeaponbox, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND ) { for ( new iSlot = 1; iSlot <= 2; iSlot++ ) { iWeapon = get_pdata_cbase(iWeaponbox, m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[ iSlot ], 4); if ( iWeapon > 0 ) { client_print(iPlayer, print_chat, "Clip ammo: %d", get_pdata_int(iWeapon, 51, 4)); break; } } } //zakomentuj return aby umożliwić podnoszenie broni return PLUGIN_HANDLED; }
MocnyAmper
07.03.2023
A wiecie może w jaki sposób mogę zrobić aby gracz mógł mieć dwie bronie główne jednocześnie? (np M4 i AK)
Próbowałem pluginu od GHW, ale on jest jakiś zabugowany.
PANDA_2zl
07.03.2023
Myślę że przy dotknięciu broni, dać graczowi ją poprzez give_item, ustawić amunicję tej z ziemi i usunąć tą z ziemi
MocnyAmper
10.03.2023
No jest, ale na zasadzie że po prostu daje 2x give_item, ale jak wyrzucę jedną z broni to już nie moge jej podnieść, muszę wyrzucić drugą
Robiin
10.03.2023
Hmm, no może tak być. Próbowałeś z tym, co mówił Sezonowy? Brzmi całkiem rozsądnie