Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak sprawdzić ilość amunicji w broni leżącej na ziemi?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 02.03.2023 09:43

Jak w temacie, chciałbym móc pobrać ilość amunicji z broni leżącej na ziemi, ale bez podnoszenia jej (po prostu, po przejściu przez nią).
Próbowałem w ten sposób, ale cały czas zwraca mi 0:


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("test", "1.0", "sebxx")
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0);
}

public HamTouchPre(weapon, id)
{
	if ( pev_valid(weapon) != 2 || !is_user_alive(id) )
		return HAM_IGNORED;

	new ammo = get_pdata_int(weapon, 51, 4);
	client_print(id, print_chat, "CLIP: %d", ammo);

	return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 178
Profesjonalista

  • Postów:727
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.03.2023 10:32

Kornik mi robił na forum plugin który coś takiego robił ale znaleźć nie mogę, może z tego wyciągniesz
https://dev-cs.ru/resources/1455/
  • +
  • -
  • 1

#3 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 03.03.2023 13:58

Właśnie niebardzo wiem jak to przerobić. Ham_touch zwraca mi inne ID entu niż iWeapon do funkcji DisplayWeaponInfo :/


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#4 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 03.03.2023 14:30

EDIT:

Dobra, nieważne. Już to rozgryzłem, dzięki :D


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 04.03.2023 01:19

Podziel się rozwiązaniem


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 05.03.2023 12:10

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[2]  = {34, 35};

public plugin_init()
{
    register_plugin("checkAmmo", "1.0", "autor")
    register_touch("weaponbox", "player", "PlayerTouchWeaponbox");
}

public PlayerTouchWeaponbox( iWeaponbox , iPlayer )
{
    new iWeapon;
    
    if ( entity_get_int(iWeaponbox, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND )
    {
        for ( new iSlot = 1; iSlot <= 2; iSlot++ )
        {
            iWeapon = get_pdata_cbase(iWeaponbox, m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[ iSlot ], 4);
            
            if ( iWeapon > 0 )
            {
                client_print(iPlayer, print_chat, "Clip ammo: %d", get_pdata_int(iWeapon, 51, 4));
                break;
            }
        }
    }

    //zakomentuj return aby umożliwić podnoszenie broni
    return PLUGIN_HANDLED;
} 

  • +
  • -
  • 1

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#7 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 07.03.2023 14:00

A wiecie może w jaki sposób mogę zrobić aby gracz mógł mieć dwie bronie główne jednocześnie? (np M4 i AK)
Próbowałem pluginu od GHW, ale on jest jakiś zabugowany.


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#8 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 178
Profesjonalista

  • Postów:727
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.03.2023 15:20

Myślę że przy dotknięciu broni, dać graczowi ją poprzez give_item, ustawić amunicję tej z ziemi i usunąć tą z ziemi
  • +
  • -
  • 1

#9 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 07.03.2023 22:17

W generatorze vipa chyba jest opcja wielu broni głównych jednocześnie


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#10 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 10.03.2023 08:30

No jest, ale na zasadzie że po prostu daje 2x give_item, ale jak wyrzucę jedną z broni to już nie moge jej podnieść, muszę wyrzucić drugą ;)


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#11 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 10.03.2023 15:16

Hmm, no może tak być. Próbowałeś z tym, co mówił Sezonowy? Brzmi całkiem rozsądnie


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#12 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 12.03.2023 13:01

Tak, póki co wygląda, że działa.
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych