Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod Mod Zwiększenie lvl


Najlepsza odpowiedź Rivit, 14.01.2023 10:59

Cvarami lepiej, nie musisz wtedy przekompilowywać silnika, tylko zmieniasz cvar, zmiana mapy i powinno śmigać.

 

Jeśli boisz się o to, że przekręcą Ci się liczby i wejdą na ujemne to musisz pokombinować i zmniejszyć ilość expa za wszystko oraz zmniejszyć cod_levelratio trochę.

 

Załóżmy, że na 10 level potrzebujesz 10000 expa, a za killa masz 1000expa, to zamiast operować na takich dużych liczbach możesz potrzebować 100 expa a za killa dawać 10 - ot taki prosty trick :) 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 One ShooT

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:214
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 12.01.2023 18:02

Witam mam pytanie czy ktoś by mógł mi krok po kroku wytłumaczyć jak zwiększyć maksymalnie lvl i żeby XP nie wchodziło na minus.

Jak to policzyć czego do policzenia najlepiej użyć.

Chodzi o wytlumaczenie krok po kroku jak to policzyć wszystko.
  • +
  • -
  • 0

#2 N1K1Cz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:138
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:/\^-^/\
Offline

Napisano 13.01.2023 10:30

Maksymalny LVL na Cod modach ustawia się cvarem w pliku codmod.cfg lub w silniku coda. Przeważnie lvl ustawia się np. 201, 401 itd. Aby obliczyć ile punktów maksymalnie ma być na każda umiejetność np. Kondycja/życie itd. To:
max poziom odjąć 1, razy 2 a potem dzielisz przez tyle ile masz umiejętności np. (201 lvl - 1)x2 dzielone np. Na 4 daje równo po 100 na każda umiejętność. Domyślnie nie trzeba ustawiać ręcznie maksymalnej liczby punktów No chyba, ze zmieniałeś coś w silniku. Tak to wystarczy jedynie zmienić tego cvara na max lvl (najlepiej właśnie na jakiś z tą 1 np. 201, 401, 301 itd.)
  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz pomocy z serwerem/paczką? Napisz do mnie! Chętnie pomogę  ^D^ 

- Discord: N1K1Cz#0751

- GG: 70679564

- Steam: https://steamcommunity.com/id/N1K1Cz/

 


#3 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 13.01.2023 17:23

Do zmiany lvl'a jest cvar cod_maxlevel, który domyślnie jest ustawiony na 200.

Najlepszą metodą co do testowania exp'a jest metoda prób i błędów. Szukasz najlepszych rozwiązań z pomocą cvara cod_levelratio.

Z tego co się orientuję, to problemem jest sam język pawn, który posiada "określoną maksymalną liczbę" (za pewne chodzi o pamięć, nie wiem, nie znam się na tym aż tak dobrze) i każda następna "liczba po maksymalnej" idzie już na minus. 

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#4 One ShooT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:214
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 13.01.2023 17:26

Nic niw zmieniałem w silniku jak na razie ani w cvarach, bardziej to bedzie cod mod z dosyć wysokim lvl miększym niz tem co jest 50001 czy jakoś tak, szczegół w to po prostu chcę zrobić z bardzo wysokimi lvl i czy zmieniać to w silniku czy w cvarach, i tak jak wyżej to napisałeś zrobić tak?
  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.01.2023 10:59   Najlepsza odpowiedź

Cvarami lepiej, nie musisz wtedy przekompilowywać silnika, tylko zmieniasz cvar, zmiana mapy i powinno śmigać.

 

Jeśli boisz się o to, że przekręcą Ci się liczby i wejdą na ujemne to musisz pokombinować i zmniejszyć ilość expa za wszystko oraz zmniejszyć cod_levelratio trochę.

 

Załóżmy, że na 10 level potrzebujesz 10000 expa, a za killa masz 1000expa, to zamiast operować na takich dużych liczbach możesz potrzebować 100 expa a za killa dawać 10 - ot taki prosty trick :) 


  • +
  • -
  • 1

#6 One ShooT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:214
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 14.01.2023 16:03

Super wyjaśniłeś, pobawie sie tak jak napisałeś może troszkę zająć ale mam nadzieję ze wyjdzie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych