Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Cod Mod Zwiększenie lvl

Najlepsza odpowiedź Rivit, 14.01.2023 10:59
Cvarami lepiej, nie musisz wtedy przekompilowywać silnika, tylko zmieniasz cvar, zmiana mapy i powinno śmigać.
Jeśli boisz się o to, że przekręcą Ci się liczby i wejdą na ujemne to musisz pokombinować i zmniejszyć ilość expa za wszystko oraz zmniejszyć cod_levelratio trochę.
Załóżmy, że na 10 level potrzebujesz 10000 expa, a za killa masz 1000expa, to zamiast operować na takich dużych liczbach możesz potrzebować 100 expa a za killa dawać 10 - ot taki prosty trick

#1
Napisano 12.01.2023 18:02
Jak to policzyć czego do policzenia najlepiej użyć.
Chodzi o wytlumaczenie krok po kroku jak to policzyć wszystko.
#2
Napisano 13.01.2023 10:30
max poziom odjąć 1, razy 2 a potem dzielisz przez tyle ile masz umiejętności np. (201 lvl - 1)x2 dzielone np. Na 4 daje równo po 100 na każda umiejętność. Domyślnie nie trzeba ustawiać ręcznie maksymalnej liczby punktów No chyba, ze zmieniałeś coś w silniku. Tak to wystarczy jedynie zmienić tego cvara na max lvl (najlepiej właśnie na jakiś z tą 1 np. 201, 401, 301 itd.)
Potrzebujesz pomocy z serwerem/paczką? Napisz do mnie! Chętnie pomogę
- Discord: N1K1Cz#0751
- GG: 70679564
- Steam: https://steamcommunity.com/id/N1K1Cz/
#3
Napisano 13.01.2023 17:23
Do zmiany lvl'a jest cvar cod_maxlevel, który domyślnie jest ustawiony na 200.
Najlepszą metodą co do testowania exp'a jest metoda prób i błędów. Szukasz najlepszych rozwiązań z pomocą cvara cod_levelratio.
Z tego co się orientuję, to problemem jest sam język pawn, który posiada "określoną maksymalną liczbę" (za pewne chodzi o pamięć, nie wiem, nie znam się na tym aż tak dobrze) i każda następna "liczba po maksymalnej" idzie już na minus.
#4
Napisano 13.01.2023 17:26
#5
Napisano 14.01.2023 10:59 Najlepsza odpowiedź
Cvarami lepiej, nie musisz wtedy przekompilowywać silnika, tylko zmieniasz cvar, zmiana mapy i powinno śmigać.
Jeśli boisz się o to, że przekręcą Ci się liczby i wejdą na ujemne to musisz pokombinować i zmniejszyć ilość expa za wszystko oraz zmniejszyć cod_levelratio trochę.
Załóżmy, że na 10 level potrzebujesz 10000 expa, a za killa masz 1000expa, to zamiast operować na takich dużych liczbach możesz potrzebować 100 expa a za killa dawać 10 - ot taki prosty trick
#6
Napisano 14.01.2023 16:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych