Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] plugin nie działa plugin file open error


Najlepsza odpowiedź MrBully, 05.01.2023 12:43

już rozwiązałem problem 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrBully

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 05.01.2023 11:20

witam plugin nie chce działać  nie ładuje się wcale 0 errorów  tylko to wyskakuje 

L 01/05/2023 - 11:16:46: [AMXX] Plugin file open error (plugin "ze_block_events_messages.amx")

REHLDS version : 48/1.1.2.7/Stdio 3056 secure (10)
amx v1.8.3-dev+5169

#include <zombie_escape>

// Variables
new g_iFwSpawn

// Cvars
new g_pCvarBlockKillCmd, 
	g_pCvarBlockMoneyHUD, 
	g_pCvarBlockOtherHUD

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZE] Blocked Messages & Events", ZE_VERSION, AUTHORS)
	
	// Events.
	register_event("ResetHUD", "fw_ResetHUDs_Event", "b")

	// Block some messages
	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "Message_TextMsg")
	register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "Message_SendAudio")
	
	// Fakemeta
	register_forward(FM_ClientKill, "Fw_ClientKill_Pre", 0)
	unregister_forward(FM_Spawn, g_iFwSpawn)
	
	// Hams
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Fw_TouchWeaponBox_Pre", 0)
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "Fw_TouchWeaponBox_Pre", 0)
	
	// Cvars
	g_pCvarBlockKillCmd = register_cvar("ze_block_kill", "1")
	g_pCvarBlockMoneyHUD = register_cvar("ze_block_money_hud", "1")
	g_pCvarBlockOtherHUD = register_cvar("ze_block_radar_ap_hp", "1")
}

public plugin_precache()
{
	// Prevent Entities from being spawned like (Rain, Snow, Fog) It's registered here as this called before plugin_init()
	g_iFwSpawn = register_forward(FM_Spawn, "Fw_Spawn")
}

// Forward called after init.
public plugin_cfg()
{
	// Block buyzone in Map.
	set_member_game(m_bTCantBuy, true)
	set_member_game(m_bCTCantBuy, true)
	set_member_game(m_bMapHasBuyZone, false)
}

public Message_TextMsg()
{
	new szMsg[22]
	get_msg_arg_string(2, szMsg, charsmax(szMsg))
	
	// Block round end related messages
	if (equal(szMsg, "#Hostages_Not_Rescued") || equal(szMsg, "#Round_Draw") || equal(szMsg, "#CTs_Win") || equal(szMsg, "#Terrorists_Win") || equal(szMsg, "#Game_will_restart_in") || equal(szMsg, "#Game_Commencing"))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Message_SendAudio()
{
	new szAudio[17]
	get_msg_arg_string(2, szAudio, charsmax(szAudio))
	
	// Block CS round win audio messages
	if (equal(szAudio[7], "terwin") || equal(szAudio[7], "ctwin") || equal(szAudio[7], "rounddraw"))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fw_ResetHUDs_Event(id)
{
	new iHideHUDs

	if (get_pcvar_num(g_pCvarBlockOtherHUD))
		iHideHUDs |= HIDEHUD_HEALTH
	
	if (get_pcvar_num(g_pCvarBlockMoneyHUD))
		iHideHUDs |= HIDEHUD_MONEY

	// Hide HUDs for player.
	set_member(id, m_iHideHUD, iHideHUDs)
}

public Fw_ClientKill_Pre(id)
{
	// Block Kill Command if enabled
	if (get_pcvar_num(g_pCvarBlockKillCmd))
		return FMRES_SUPERCEDE
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Fw_Spawn(iEnt)
{
	// Invalid entity
	if (!pev_valid(iEnt))
		return FMRES_IGNORED
	
	// Get classname
	new szClassName[32]
	get_entvar(iEnt, var_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
	
	// Prevent All (Rain, Snow, Fog) From the original map, So we can add our Weather
	if (equal(szClassName, "env_rain") || equal(szClassName, "env_snow") || equal(szClassName, "env_fog"))
	{
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt)
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	
	return FMRES_IGNORED
}

public Fw_TouchWeaponBox_Pre(iWeaponBox, iIndex)
{
	if (!is_user_alive(iIndex))
		return HAM_IGNORED
	
	// Block Zombies From Pick UP Weapons
	if (ze_is_user_zombie(iIndex))
		return HAM_SUPERCEDE
	
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 N1K1Cz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:138
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:/\^-^/\
Offline

Napisano 05.01.2023 12:37

Zobacz czy nazwa pluginu na 100% się zgadzam i jest taka sama jak w plugins.ini (z dopiskiem .amxx oczywiście) i czy wersja kompilatora zgadza się z wersją serwera

Użytkownik N1K1Cz edytował ten post 05.01.2023 12:37

  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz pomocy z serwerem/paczką? Napisz do mnie! Chętnie pomogę  ^D^ 

- Discord: N1K1Cz#0751

- GG: 70679564

- Steam: https://steamcommunity.com/id/N1K1Cz/

 


#3 MrBully

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 05.01.2023 12:43   Najlepsza odpowiedź

już rozwiązałem problem 


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 09.01.2023 09:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych