https://amxx.pl/topic/152515-klany/pobrałem ten klan i nie wiem jak dodać go do hud
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 21.12.2022 22:40
#2
Napisano 22.12.2022 15:03
wyslij plugin od hudu
#3
Napisano 22.12.2022 16:06
proszę
Załączone pliki
Użytkownik Anonimowy09 edytował ten post 22.12.2022 16:07
#4
Napisano 22.12.2022 16:08
napiszesz jak to robisz zebym wiedział??
#5
Napisano 22.12.2022 18:33
#6
Napisano 22.12.2022 20:58
Do pluginu od klanow dodaj
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_user_actclanid", "nat_PobierzIdAktKlanuGracza", 1);
register_native("cod_get_clan_name", "nat_PobierzNazweKlanu", 1);
}
public nat_PobierzIdAktKlanuGracza(id)
return g_iIdAktywnegoKlanuGraczaGracza[id];
public nat_PobierzNazweKlanu(iIdAktKlanu, szNazwa[], iLen)
{
param_convert(2);
copy(szNazwa, iLen, g_szNazwaAktywnegoKlanu[iIdAktKlanu]);
}
a w pluginie gdzie jest hud dodaj to na gorze
native cod_get_user_actclanid(id); native cod_get_clan_name(iIdAktKlanu, szNazwa[], iLen);
a w hudzie zrob tak
public PokazInformacje(id, index)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
new szClanName[32], iClanID;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new cswid = get_user_weapon(id);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(48, 250, 169, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Obserwujesz gracza ktory ma:^n^n[ -| Klase : %s |- ]^n[ -| Doswiadczenie : %i / %i |- ]^n[ -| Poziom : %i |- ]^n[ -| Perk : %s |- ]^n[ -| HP : %d |- ]^n[ -| Monety: %i |- ]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp,cod_get_user_coins(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
iClanID = cod_get_user_actclanid(id);
cod_get_clan_name(iClanID, szClanName, charsmax(szClanName));
set_hudmessage(48, 250, 169, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[ -| Klasa : %s |- ]^n[ -| Doswiadczenie : %i / %i |- ]^n[ -| Poziom : %i |- ]^n[ -| Perk : %s |- ]^n[ -| HP : %d |- ]^n[ -| Monety: %i |- ]^n[ -| %s: %d |- ]^n[ -| Klan: %s |- ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp,cod_get_user_coins(id),bronie[cswid], get_user_kills_on_weapon(id), szClanName);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
nie testowalem czy dziala ![]()
Użytkownik mordoryjacz edytował ten post 22.12.2022 20:59
#7
Napisano 24.12.2022 20:31
{
register_native("cod_get_user_actclanid", "nat_PobierzIdAktKlanuGracza", 1);
register_native("cod_get_clan_name", "nat_PobierzNazweKlanu", 1);
}
public nat_PobierzIdAktKlanuGracza(id)
return g_iIdAktywnegoKlanuGraczaGracza[id];
public nat_PobierzNazweKlanu(iIdAktKlanu, szNazwa[], iLen)
{
param_convert(2);
copy(szNazwa, iLen, g_szNazwaAktywnegoKlanu[iIdAktKlanu]);
}
#8
Napisano 24.12.2022 22:03
g_iIdAktywnegoKlanuGraczaGracza to zamien na swoja tablice wpisywalem taka jaka byla w klanach co wyslales link
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., wczoraj, 21:10 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






CodMod_silnik.amxx






