Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyłączenie dźwięku "ctwin"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 WitKu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
Offline

Napisano 26.11.2022 23:22

Witam serdecznie. Posiadam wtyczkę która odtwarza dźwięk po rozbrojeniu bomby "bomb has been defused" ... chciałem troszkę zmienić zakończenie rudny przez CT po rozbrojeniu bomby. Przy tym pluginie a dokładnie przy odtwarzaniu jest również odtwarzany dźwięk "ctwin" z tym że dźwięk "ctwin" nakłada się na "bomb has been defused"i tu moje pytanie/ prośba czy można prosić o zablokowanie odtwarzania dźwięku "ctwin" by tylko było słychać "bomb has been defused" dziękuje za każdą odpowiedź.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Dźwiek przy rozbrojeniu bomby"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "DAMIANq"

new const sound[]="misc/bombdef.wav"

public plugin_init() 
{
  register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public bomb_defused()
{
client_cmd(0,"spk %s",sound)  
} 

public plugin_precache()
{
    precache_sound(sound)
}

  • +
  • -
  • 0

#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 178
Profesjonalista

  • Postów:727
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.11.2022 23:45

Przed odpaleniem innego dźwięku wyślij do gracza komendę zatrzymującą odtwarzanie poprzedniego, chyba stop ale nie jestem pewien
  • +
  • -
  • 0

#3 WitKu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
Offline

Napisano 27.11.2022 14:48

Aaa możesz powiedzieć coś więcej ??

 

Przed odpaleniem innego dźwięku wyślij do gracza komendę zatrzymującą odtwarzanie poprzedniego, chyba stop ale nie jestem pewien

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych