Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zapis nvault


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 mordoryjacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:171
Offline

Napisano 06.11.2022 21:10

Jak zrobic zapis nvault  wylaczonych/wlaczonych skinow gracza

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H

new bool:modele[33];

public plugin_init(){
	register_plugin("Plugin", "0.1", "mucek181")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
	register_clcmd("say /modele", "m")
}

public client_authorized(id){
	modele[id] = true;
}

public m(id){

	if(!(get_user_flags(id) & FLAGA)){
		ColorChat(id, GREEN, "[DD2]^x01 Nie posiadasz^x03 VIP'a")
		return;
	}
 
	ColorChat(id, GREEN, "^x04Modele:^x03 %s", modele[id] ? "wylaczone" : "wlaczone")
	modele[id] = !modele[id]
}

public plugin_precache(){
		precache_model("models/DD2/v_ak47.mdl");
		precache_model("models/DD2/v_awp.mdl");
		precache_model("models/DD2/v_m4a1.mdl");
		precache_model("models/DD2/v_deagle.mdl");
		precache_model("models/DD2/v_knife.mdl");
		precache_model("models/DD2/v_usp.mdl");
		precache_model("models/DD2/v_glock18.mdl");
		precache_model("models/DD2/v_famas.mdl");
		precache_model("models/DD2/v_galil.mdl");

}

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id)){
		return 0
	}

	if(!modele[id]){
		return 0
	}

	new weapon = read_data(2);

	if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_ak47.mdl")
	}
	if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_awp.mdl")
	}
	if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_m4a1.mdl")
	}
	if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_deagle.mdl")
	}
	if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_knife.mdl")
	}
	if(weapon == CSW_USP && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_usp.mdl")
	}
	if(weapon == CSW_GLOCK18 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_glock18.mdl")
	}
	if(weapon == CSW_FAMAS && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_famas.mdl")
	}	
	if(weapon == CSW_GALIL && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/DD2/v_galil.mdl")
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.11.2022 22:45

Jeśli jest tylko jeden skin dla każdej broni, to:

Załączony plik  skins.sma   2,32 KB  22 Ilość pobrań
  skins.amxx

 

Ale ostrzegam, że nie testowałem tego, bo nie mam aktualnie kompilatora i jestem pod wpływem  :pije:


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych