Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie moge cos skompilowac pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Remik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:336
  • Imię:Remigiusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 30.10.2022 20:10

 Nie mogę znów skompilować pluginu https://pastebin.com/wRB2w8A2kod sma


  • +
  • -
  • 0

#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 178
Profesjonalista

  • Postów:726
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Online

Napisano 30.10.2022 22:16

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "[DD2] (MVP) Najlepszy gracz"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "Leqally"
#define MAX_PLAYERS 32
//rozrabiaka
#define PREPARE_HUD() set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.13, 0, 6.0, 6.0,_,_)
//koniec szalenstwa
#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_)
 
//#define DEBUG
 
new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;
 
public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg","onDeath","a");
	register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
	register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
	register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End") 
	register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")  
	g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
	g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
	register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
	g_points[id][0]=0;
	g_points[id][1]=0;
}
resetRound(id){
	g_pointsThisRound[id][0]=0;
	g_pointsThisRound[id][1]=0;
}
public resetAllThisRound(){
	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
		resetRound(i);
}
public resetAll(){
	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
		reset(i);
}
public onEndRound(){
	if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
		set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
	new bool:double=false;
	new id=0;
	for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
		if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
			if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
				double=true;
			}
			else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
				id=i;
				double=false;
			}
		}
		else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
			id=i;	
			double=false;
		}
	}
	if(!double && id){
		PREPARE_HUD();
		new szNick[33];
		get_user_name(id,szNick,32);
		show_dhudmessage(0, "[DD2] %s %d zabojstwa oraz %d headshot",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]);
	}
}
public client_putinserver(id){
	reset(id);
	resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
	reset(id);
	resetRound(id);
}
public onDeath(){
	new kid=read_data(1);
	new vid=read_data(2);
	log_amx("%d->%d",kid,vid);
	if(!is_user_connected(kid)){
		reset(vid);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
	g_points[kid][0]++;
	g_pointsThisRound[kid][0]++;
 
	if(read_data(3)){
		g_points[kid][1]++;
		g_pointsThisRound[kid][1]++;
	}
	if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
		new szVicNick[33],szKilNick[33];
		get_user_name(vid,szVicNick,32);
		get_user_name(kid,szKilNick,32);
		PREPARE_HUD2();
		show_hudmessage(0, "Szalenstwo zabijania^n%s^n [%d w tym %d w glowe]^n^nzatrzymane przez:^n%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick);
	}
	reset(vid);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
	if( !cmd_access(id, level, cid, 1)) 
		return PLUGIN_HANDLED;
	client_print(id,print_console,"----------Points------------");
	new Players[32];
	new playerCount, id2;
	get_players(Players, playerCount);
	for ( new i=0; i<playerCount; i++){
		id2 = Players[i];
		client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])
	}
	client_print(id,print_console,"--------------------------");
	return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif
 
/*stock __dhud_color;
stock __dhud_x;
stock __dhud_y;
stock __dhud_effect;
stock __dhud_fxtime;
stock __dhud_holdtime;
stock __dhud_fadeintime;
stock __dhud_fadeouttime;
stock __dhud_reliable;
 
stock set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
{
    #define clamp_byte(%1)       ( clamp( %1, 0, 255 ) )
    #define pack_color(%1,%2,%3) ( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )
 
    __dhud_color       = pack_color( clamp_byte( red ), clamp_byte( green ), clamp_byte( blue ) );
    __dhud_x           = _:x;
    __dhud_y           = _:y;
    __dhud_effect      = effects;
    __dhud_fxtime      = _:fxtime;
    __dhud_holdtime    = _:holdtime;
    __dhud_fadeintime  = _:fadeintime;
    __dhud_fadeouttime = _:fadeouttime;
    __dhud_reliable    = _:reliable;
 
    return 1;
}
 
stock show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
{
    new buffer[ 128 ];
    new numArguments = numargs();
 
    if( numArguments == 2 )
    {
        send_dhudMessage( index, message );
    }
    else if( index || numArguments == 3 )
    {
        vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
        send_dhudMessage( index, buffer );
    }
    else
    {
        new playersList[ 32 ], numPlayers;
        get_players( playersList, numPlayers, "ch" );
 
        if( !numPlayers )
        {
            return 0;
        }
 
        new Array:handleArrayML = ArrayCreate();
 
        for( new i = 2, j; i < numArguments; i++ )
        {
            if( getarg( i ) == LANG_PLAYER )
            {
                while( ( buffer[ j ] = getarg( i + 1, j++ ) ) ) {}
                j = 0;
 
                if( GetLangTransKey( buffer ) != TransKey_Bad )
                {
                    ArrayPushCell( handleArrayML, i++ );
                }
            }
        }
 
        new size = ArraySize( handleArrayML );
 
        if( !size )
        {
            vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
            send_dhudMessage( index, buffer );
        }
        else
        {
            for( new i = 0, j; i < numPlayers; i++ )
            {
                index = playersList[ i ];
 
                for( j = 0; j < size; j++ )
                {
                    setarg( ArrayGetCell( handleArrayML, j ), 0, index );
                }
 
                vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
                send_dhudMessage( index, buffer );
            }
        }
 
        ArrayDestroy( handleArrayML );
    }
 
    return 1;
}
 
stock send_dhudMessage( const index, const message[] )
{
    message_begin( __dhud_reliable ? ( index ? MSG_ONE : MSG_ALL ) : ( index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST ), SVC_DIRECTOR, _, index );
    {
        write_byte( strlen( message ) + 31 );
        write_byte( DRC_CMD_MESSAGE );
        write_byte( __dhud_effect );
        write_long( __dhud_color );
        write_long( __dhud_x );
        write_long( __dhud_y );
        write_long( __dhud_fadeintime );
        write_long( __dhud_fadeouttime );
        write_long( __dhud_holdtime );
        write_long( __dhud_fxtime );
        write_string( message );
    }
    message_end();
}*/


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych