Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Aktualizowanie zmiennej po zmianie druzyny


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mlekovita

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 18.06.2022 14:50

Siema, jest jakiś stabilny sposób ze jak gracz zmieni druzyne lub wybierze druzyne to mu sie aktualizuje zmienna? np.

Wybierze terro to druzyna[id] = 1
Wybierze ct to druzyna[id] = 2
Wybierze specta to druzyna[id] = 3

i nie chodzi mi tu o wykonanie akcji po odrodzeniu/koncu rundy/starcie rundy


Użytkownik mlekovita edytował ten post 18.06.2022 14:53

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 034
Hero

  • Postów:1 986
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.06.2022 15:28

Zależnie od tego co chcesz zrobić, możesz wykorzystać po prostu get_user_team

Jak nie, to śledzić moment zmiany drużyny - wiem, że zombie plague dość dobrze to robiło, ale nie mam konkretnego kodu. 


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.06.2022 18:51

#include <amxmodx>

new jakas_zmienna[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("test", "1.0", "Anonymuss");
	
	register_event("TeamInfo", "ev_TeamInfo", "a", "2=TERRORIST", "2=CT", "2=SPECTATOR");
	
	register_clcmd("say /test", "test");
}

public test(id)
{
	client_print_color(id, id, "Zmienna: %i", jakas_zmienna[id]);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public ev_TeamInfo()
{
	new id = read_data(1);
	new TeamName[2];
	read_data(2, TeamName, charsmax(TeamName));
	
	switch(TeamName[0])
	{
		case 'T': jakas_zmienna[id] = 1;
		case 'C': jakas_zmienna[id] = 2;
		case 'S': jakas_zmienna[id] = 3;
	}
}

Użytkownik Anonymuss edytował ten post 18.06.2022 18:55

  • +
  • -
  • 1

#4 mlekovita

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 19.06.2022 09:55

dzięki, a jakby teraz na biezaco pobierac liczbe zywych i martwych zombie jak w zombiemodzie jest jakis event?


  • +
  • -
  • 0

#5 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.06.2022 10:38

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("test", "1.0", "Anonymuss");
	
	register_clcmd("say /test", "test");
}

public test(id)
{
	client_print_color(id, id, "Liczba zywych: %i | martwych: %i Terrorystow.", LiczbaZywych(), LiczbaMartwych());
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public LiczbaZywych()
{
	new zywi;
	for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue;
		zywi++;
	}
	return zywi;
}

public LiczbaMartwych()
{
	new martwi;
	for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
	{
		if(is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue;
		martwi++;
	}
	return martwi;
}

To najprostszy sposób na liczenie graczy choć są optymalniejsze bez pętli. Nie wiem o jaki event chodzi, nie działałem dużo na zombie, daj include moda i opisz to jakoś lepiej


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl