Jak w nazwie tematu czy ma ktos plugin albo wie jak zrobic zeby co jakis czas zmieniala sie nazwa gry, domyslnie jest Counter-Strike a jest plugin dzięki ktoremu mozemy zmienic nazwe gry na swoja a ja chce jeszcze zeby to randomowo co jakis czas sie zmienialo np. DD2 potem czas mapy itd.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zmiana nazwy gry
Temat rozp. mordoryjacz, 25.03.2022 16:50
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.03.2022 16:50
#2
Napisano 25.03.2022 19:55
https://amxx.pl/topi...me-changer-v11/
A aby się zmieniała po odświeżeniu serwerów typu jak ma się np. W ulubionych to tak:
W amxx.cfg na końcu najlepiej piszesz coś w tym stylu:
amx_gamename "Twoja nazwa typu: DD2"
amx_gamename "Druga nazwa która ma być po refreshu"
I po każdym refreshu będzie się to zmieniać
A aby się zmieniała po odświeżeniu serwerów typu jak ma się np. W ulubionych to tak:
W amxx.cfg na końcu najlepiej piszesz coś w tym stylu:
amx_gamename "Twoja nazwa typu: DD2"
amx_gamename "Druga nazwa która ma być po refreshu"
I po każdym refreshu będzie się to zmieniać
Potrzebujesz pomocy z serwerem/paczką? Napisz do mnie! Chętnie pomogę
- Discord: N1K1Cz#0751
- GG: 70679564
- Steam: https://steamcommunity.com/id/N1K1Cz/
#3
Napisano 26.03.2022 12:34
dzięki
Użytkownik mordoryjacz edytował ten post 26.03.2022 12:35
#4
Napisano 27.03.2022 23:51
50% na wyświetlenie timeleft lub randomową wiadomość z tablicy GameNames
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new const GameNames[][] = { "Test", "Test 2", "Test 3", "Test 4" } public plugin_init() { register_plugin("Game Namer", "1.1", "NeuroToxin"); register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc"); } public GameDesc() { new los1 = random(2); if(los1 == 0) { new timeleft[16]; formatex(timeleft, sizeof(timeleft)-1, "Timeleft %i:%i", get_timeleft()/60, get_timeleft()%60); forward_return(FMV_STRING, timeleft); } else { new los2 = random_num(0, sizeof(GameNames)-1); forward_return(FMV_STRING, GameNames[los2]); } return FMRES_SUPERCEDE; }
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych