Witam serdecznie
chciałbym się dowiedzieć czy można w tym:
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "800" : "500"
dodać jakąś zmienną, żeby finalnie czytało to oddzielnie.
Aktualnie zrobiłem to tak:
// Show health, class and ammo packs set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1) ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d / %s]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "800/900/1000/1200/1400/1600" : "500")
w pluginie od zapisu ammo paków mam tak:
static const VIP_FLAG = ADMIN_LEVEL_H; // Zwiększony limit AP dla klasy Tesla Zombi - Zapis flaga "t" static const SVIP_FLAG = ADMIN_LEVEL_E; // Zwiększony limit AP dla klasy Obcy Zombi - Zapis flaga "q" static const PVIP_FLAG = ADMIN_LEVEL_B; // Zwiększony limit AP dla klasy Mumia Zombi - Zapis flaga "n" static const PREMIUM_FLAG = ADMIN_LEVEL_A; // Zwiększony limit AP dla klasy Wilk Zombi - Zapis flaga "m" static const EXTRAPREMIUM_FLAG = ADMIN_LEVEL_D; // Zwiększony limit AP dla klasy Haker Zombi - Zapis flaga "p" static const GOLDPREMIUM_FLAG = ADMIN_LEVEL_G; // Zwiększony limit AP dla klasy Predator Zombi - Zapis flaga "s" static const MAX_SAVE_NORMAL = 500; static const MAX_SAVE_VIP = 800; static const MAX_SAVE_SVIP = 900; static const MAX_SAVE_PVIP = 1000; static const MAX_SAVE_PREMIUM = 1200; static const MAX_SAVE_EXTRAPREMIUM = 1400; static const MAX_SAVE_GOLDPREMIUM = 1600;
Czy jest jakiś sposób by informacje w HUD czyli
800/900/1000/1200/1400/1600
czytało po kolei od flagi ADMIN_LEVEL_H w wzwyż flag tak jak mam ustawiony zapis ? Nie wiem jak to zrobić inaczej, a już trochę grzebie i nic nie wychodzi