←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

komenda amx_reloadadmins co rundę


Najlepsza odpowiedź Robiin 02.08.2021 11:40

Nie powinien powodować problemu jeżeli serwer bazy danych ma niski ping do serwera gry.
Sprawdzanie czy gracz nie jest zbanowany przy wejściu na serwer jest bardziej obciążające bo musi sprawdzać x graczy czasami w tym samym momencie.

 

Tego pana polecam nie słuchać, bo nie ma pojęcia o czym mówi.

 

Dla autora tematu, nie będzie to obciążeniem w ogóle. Patrząc na to, że wciąż stoją serwery, które wykonują znacznie cięższe operacje co chwilę (np. zapisanie danych pod koniec mapy lub na tasku) i dają radę, to nie ma w ogóle mowy o tym, żeby było to w jakikolwiek sposób widoczne.

 

Kodu z postu wyżej nie sprawdzałem, ale prawdopodobnie tyle wystarczy, żeby to zadziałało.

Przejdź do postu

  • +
  • -
PANDA_2zl - zdjęcie PANDA_2zl 31.07.2021

Tak jak w tytule tematu chodzi o plugin który co rundę wywołuje komende amx_reloadadmins i odnośnie tego pluginu jest prowadzona dyskusja czy obciąża on serwer/bansa? i jeśli obciąża to czy bardzo? Prosiłbym o wypowiedź speców od scriptingu, bo jak na moje oko to ten plugin nie powinien powodować prawie w ogóle obciążenia. Chodzi oczywiście o czytanie uprawnień z amxbans.


Użytkownik SezonowyGracz edytował ten post 31.07.2021 14:53
Odpowiedz

  • +
  • -
DaFFyy - zdjęcie DaFFyy 31.07.2021

Nie powinien powodować problemu jeżeli serwer bazy danych ma niski ping do serwera gry.
Sprawdzanie czy gracz nie jest zbanowany przy wejściu na serwer jest bardziej obciążające bo musi sprawdzać x graczy czasami w tym samym momencie.
Użytkownik DaFFyy edytował ten post 31.07.2021 16:04
Odpowiedz

  • +
  • -
Anonymuss - zdjęcie Anonymuss 02.08.2021

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("Reload Admins", "1.0", "Anonymuss");
	register_event("HLTV", "ev_HLTV", "a", "1=0", "2=0");
}

public ev_HLTV()
	server_cmd("amx_reloadadmins");
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Robiin - zdjęcie Robiin 02.08.2021

Nie powinien powodować problemu jeżeli serwer bazy danych ma niski ping do serwera gry.
Sprawdzanie czy gracz nie jest zbanowany przy wejściu na serwer jest bardziej obciążające bo musi sprawdzać x graczy czasami w tym samym momencie.

 

Tego pana polecam nie słuchać, bo nie ma pojęcia o czym mówi.

 

Dla autora tematu, nie będzie to obciążeniem w ogóle. Patrząc na to, że wciąż stoją serwery, które wykonują znacznie cięższe operacje co chwilę (np. zapisanie danych pod koniec mapy lub na tasku) i dają radę, to nie ma w ogóle mowy o tym, żeby było to w jakikolwiek sposób widoczne.

 

Kodu z postu wyżej nie sprawdzałem, ale prawdopodobnie tyle wystarczy, żeby to zadziałało.


Użytkownik Robiin edytował ten post 02.08.2021 11:41
Odpowiedz