Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dekompilacja modeli players/zombie



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:89
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.07.2021 22:51

Cześć,

 

Mam pewne problemy z dekompilacja wybranych modeli, głównie zaczynam od wybrania konkretnego modelu w tym przypadku będą do zombie.

Nastepuje load modelu oraz dekompilacja, w zwrotce otrzymuje dane pliki do modelu oraz najważniejsze plik .sc który edytuje w notepadzie.

Edytuje plik oraz wywalam z kodu następujące wartości odpowiedzialne za C4 na plecach czy też w skrócie pleczacek.

CbzXqgz.png

$bodygroup "backpack"
{
blank
studio "bomb"
}

Plik zostaje zapisany z nowymi ustawieniami, oraz przechodzę do kompilacji na nowo wartości przez program GUI StudioMDL 1.0

Niestety odpowiedz konczy się errorem oraz oczywiscie modelu do folderu nie dostaję.

yFeRruX.png

 

Próbowałem również dekompilować przez program crowbar oraz jakiś turecki compilator + decompilator, w przypadku crowbara odpowiedź jest identyncza jak przy użyciu programu powyżej, zaś ciekawostką jest że prosty w obsłudze kompilator generuje mi nowy model z moimi ustawieniami, aczkolwiek serwer ma problem z odczytaniem tego pliku z powodu braku rozszerzenia mdl.

8kVAuA1.png

 

Zastanawiam się w jaki sposób mogę usprawnić proces kompilacji oraz co faktycznie robię źle, czy modele jakoś są zabezpieczenie przed próbą dekompilacji?

Wrzucam paczkę 4 modeli z których chciałbym usunąć plecak, jeśli ktoś znajdzie chęci bedzie miło jeśli się uda wykonać proces dekompilacji.

 

Pozdrawiam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2021 11:15

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Counter-Strike 1.6PlikiModele

do

Counter-Strike 1.6Problemy
  • +
  • -
  • 0

#3 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:441
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 07.07.2021 16:39

Oj panie moze byc problem, z tego co pamietam to bedzie ciężko usunąć taki plecak ze wzgledu ze kordy plecaka są wpisane w plik odpowiedzialny za animacje dlatego w tej chwili jak usuwasz model, to wali błędami bo animacja nie ma kosci którymi teorytycznie powinna poruszać, moze zamiast usuwać ten model to go zrób niewidzialnym, słaby pomysl patrząc sie na optymalizację ale szybko i sprawdzony, zobacz czy textury plecaka są w osobnej texturze niz reszta zombie, jesli jest osobno to wystarczy zrobic ją przezroczystą
  • +
  • -
  • 1

#4 Shaxu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:89
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.07.2021 01:22

Oj panie moze byc problem, z tego co pamietam to bedzie ciężko usunąć taki plecak ze wzgledu ze kordy plecaka są wpisane w plik odpowiedzialny za animacje dlatego w tej chwili jak usuwasz model, to wali błędami bo animacja nie ma kosci którymi teorytycznie powinna poruszać, moze zamiast usuwać ten model to go zrób niewidzialnym, słaby pomysl patrząc sie na optymalizację ale szybko i sprawdzony, zobacz czy textury plecaka są w osobnej texturze niz reszta zombie, jesli jest osobno to wystarczy zrobic ją przezroczystą

 

Dzięki za wytłumaczenie, raczej odpuszczę sobie aktualne modele i przerzucę się na modele CSO, które nie mają bomby c4 na plecach, oraz mają komplet modeli łap + bomby.

Nie będę się bawił w dekompilacje, ale chętnie przyjmę porady na przyszłość i będę na to zwracał uwagę.

 

Temat można zamknąć, wielkie dzięki..


  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 15.07.2021 10:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych