Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Aim/Awp paczka by POVERPL

inny aim/awp awp paczka

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 POVERPL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Łodź
Offline

Napisano 03.04.2021 18:11

Witam udostępniam swoją paczkę AIM/AWP.

 

 

cvary

awp_crosshair 1 //1 - Aktywacja, 2 - Dezaktywacja Pluginu.
awp_shake 0 //1 - Aktywacja, 2 - Dezaktywacja drżenia celownika


MPZ_velocity 6000 // Prędkość pocisku (lepiej nie ruszać)
MPZ_active 1 // Włącza | Wyłącza Plugin 1|0
MPZ_zoomONhs 1 // Kamera leci za pociskiem tylko przy HS`ie 1=Właczone 0-Wyłączone
MPZ_awp 1 // Awp bedzie używało pluginu 1=Włączone 0=Wyłączone
MPZ_scout 0 // Scout bedzie używał pluginu 1=Włączone 0=Wyłączone


Bullet_Damage_Mode 0
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls 0
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec 1
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode 1
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode 2
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)


     //  1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1)
     sv_sp 1

     //  Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5)
     sv_sptime 5
     
     // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1)
     sv_spmessage 1
 
     // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25)     
     sv_spshellthick 25
	 
	 
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być wczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

gal_sounds_mute 0
// wycisza dane dźwięki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"

amx_hs_mode 1 //[1=on , 0=off]

amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane

konfiguracja

; AMX Mod X plugins
amxbans_core.amxx
amxbans_ssban.amxx
amxbans_main.amxx
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
;nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)


; Custom - Add 3rd party plugins here
galileo.amxx
hsonly.amxx
only_hs_voteend.amxx
awp_crosshair.amxx
alp_hs_bonus.amxx
QuakeSounds.amxx
MPZ.amxx
spawn_protection_pl.amxx
resetscore.amxx
polski_cs.amxx
info_hud_i_rangi_csgo.amxx
skiny.amxx
RoundSound.amxx
Automaticknifeduel.amxx
parachute.amxx
vip.amxx
modele_vip.amxx
ad_manager.amxx
abd.amxx

instalacja

 

Standardowa

 

download

 

https://www68.zippys...UQ0EQ/file.html


  • +
  • -
  • 1

#2 xZANDARMx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.08.2021 15:27

Link nie działa :P 


  • +
  • -
  • 0

===> Zapraszam na forum <===
botownia.com


#3 K0zak69

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:138
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lubelskie
Offline

Napisano 24.01.2022 20:30

link nie dziala, ma ktos aktualny?? 


  • +
  • -
  • 0

#4 POVERPL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Łodź
Offline

Napisano 27.01.2022 11:54

Do usunięcia, brak kopi paczki do ponownego wysłania. Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny, aim/awp, awp, paczka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych