Witam udostępniam swoją paczkę AIM/AWP.
awp_crosshair 1 //1 - Aktywacja, 2 - Dezaktywacja Pluginu. awp_shake 0 //1 - Aktywacja, 2 - Dezaktywacja drżenia celownika MPZ_velocity 6000 // Prędkość pocisku (lepiej nie ruszać) MPZ_active 1 // Włącza | Wyłącza Plugin 1|0 MPZ_zoomONhs 1 // Kamera leci za pociskiem tylko przy HS`ie 1=Właczone 0-Wyłączone MPZ_awp 1 // Awp bedzie używało pluginu 1=Włączone 0=Wyłączone MPZ_scout 0 // Scout bedzie używał pluginu 1=Włączone 0=Wyłączone Bullet_Damage_Mode 0 ;0 = Zawsze pokazuj hud ;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej) Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie Bullet_Damage_Distance ;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1 ;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600) Bullet_Damage_ShowWalls 0 ;- 0 : wyłączone (domyślnie) ;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę . Bullet_Show_Spec 1 ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie. Bullet_Hs_Mode 1 ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot ;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego Color_RGB_Victim : ;( DEFAULT = 255000000 ) ;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255] . Color_RGB_Attacker ;( DEFAULT = 000255000 ) ;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) Color_RGB_Ourself_Teammate ( DEFAULT = 255102021 ) ;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) ;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji Bullet_Text_Mode ;typ textu ; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!]) ; 1 : HUD // Napis HUD Bullet_Show_Mode 2 ;( DEFAULT = Arch of Circle [3]) ;Jak obrazenia mają być pokazywane? ;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda. ;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika) ;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika) ;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu) ;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu) // 1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1) sv_sp 1 // Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5) sv_sptime 5 // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1) sv_spmessage 1 // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25) sv_spshellthick 25 amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe. amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach) gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps // 0 - disable // 1 - behave normally // 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default) gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps // 1 - all maps on one line // 2 - each map on a separate line gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv //1- Rockthevote //2-rtv //3 dynamiczna gal_rtv_wait 10 //ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv gal_rtv_ratio 0.60 //Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone. gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być wczytywane mapy gal_nom_prefixes 0 // prefix przy mapie wymagany? gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu. //Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym % gal_runoff_enabled 1 //Mozliwe glosowanie rozstrzygające gal_runoff_duration 15 //po ilu sekundach ma się rozpaczać gal_vote_weight 1 //Czy ma być większa waga głosu admina? gal_vote_weightflags y //Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna) gal_endonround 1 //Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy? gal_vote_showstatus 1 // postęp głosowania ma być pokazywany gracza? //0-nigdy //1- po zagłosowaniu //2- zawsze gal_vote_showstatustype 2 //Jak ma być to przedstawiane gracza //1- liczba //2- procenty na mapie gal_srv_start 3 // jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin //0- nic nie robi //1- zmienia mapę na ta przed restartem //2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana //3- robi Vote //4- zmienia na jedna z nominowanych gal_endofmapvote 1 gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps gal_vote_mapchoices 5 //Ile map ma być dawanych do vote gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy gal_vote_expirationcountdown 1 gal_vote_uniqueprefixes 0 gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz? //1- tak //0- Nie gal_emptyserver_wait 0 // ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle, gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt // Plik z którego czyta empty serwer mapcyke gal_sounds_mute 0 // wycisza dane dźwięki // 1 - "get ready to choose a map" // 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1" // 4 - "time to choose" // 8 - "runoff voting is required" amx_hs_mode 1 //[1=on , 0=off] amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń. amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane
; AMX Mod X plugins amxbans_core.amxx amxbans_ssban.amxx amxbans_main.amxx ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related ;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Custom - Add 3rd party plugins here galileo.amxx hsonly.amxx only_hs_voteend.amxx awp_crosshair.amxx alp_hs_bonus.amxx QuakeSounds.amxx MPZ.amxx spawn_protection_pl.amxx resetscore.amxx polski_cs.amxx info_hud_i_rangi_csgo.amxx skiny.amxx RoundSound.amxx Automaticknifeduel.amxx parachute.amxx vip.amxx modele_vip.amxx ad_manager.amxx abd.amxx
Standardowa
https://www68.zippys...UQ0EQ/file.html