Witam, mam takie pytanie do Was. Czy w silniku mozna ustawić, aby każdy plugin z np. VIPem na flage, mial model i ten model byl widoczny?
Posiadam w silniku ustawiony model VIPa, a czy można to zrobić aby plugin dodawał model?
Przed dodaniem modelu VIPa do silniku, model pojawiał sie tylko na początku rundy na sekunde a pozniej znikał.
Takie coś posiadam w silniku, może sie przyda:
switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			gTeam[id] = 1;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G){
			cs_set_player_model(id, "gMafiozoT");
			}else{
			cs_set_player_model(id, "wiezien_nofear");
			set_pev(id, pev_body, random(3));
			}	
			AddArray(id, WSZYSCY);
			AddArray(id, ZYWI);
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			
			
			if(dane_dnia[4] < 2)
			{
				if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
				{
					for(new i=0; i<2; i++)
					{
						new weaponname[24];
						get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
						give_item(id, weaponname);
						cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
					}
				}
				else if(!czas_bronie) {
					UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
				}
			}
			gTeam[id] = 2;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G){
			cs_set_player_model(id, "gMafiozoC");
			}else{
			cs_set_player_model(id, "klawisz_nofear");
			}
					
					

 
Dodatki SourceMod












