Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z itemem | O'zone

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 JestemZagadką

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:31
Offline

Napisano 09.02.2021 06:20

Witam,

Posiadam pewien problem ponieważ niby można używać flag w przedmiotach na silniku COD MOD O'zone lecz niestety coś nie trybi :/

Na klasach wszystko ładnie śmiga, a na itemach już nie.

 

 

Poniżej przykładowy kod itemu który powinien być dla usera z flagą ADMIN_LEVEL_H czyli "T"

#include <amxmodx>
#include <cod>

#define PLUGIN "CoD Item Kucacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "O'Zone"

#define NAME        "Kucacz"
#define DESCRIPTION "Gdy kucasz jestes praktycznie niewidzialny"
#define FLAG ADMIN_LEVEL_H

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	cod_register_item(NAME, DESCRIPTION, FLAG);
}

public cod_item_enabled(id, value)
	cod_set_user_render(id, 20, ITEM, RENDER_DUCK);

  • +
  • -
  • 0

#2 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.02.2021 07:15

public cod_item_enabled(id, value){
 
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREY, "[%s] Nie masz premium, aby uzywac tego perku.", NAME);
return COD_STOP;
}
 
cod_set_user_render(id, 20, ITEM, RENDER_DUCK);
 
return COD_CONTINUE;
}

Powinno zadziałać z tym publickiem

 

Dodaj sobie tylko #include <colorchat>


Użytkownik Misiu. edytował ten post 09.02.2021 07:19

  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#3 KoRrNiK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:78
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.02.2021 07:28

A sprawdź tak.

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	cod_register_item(NAME, DESCRIPTION, _, _, FLAG);
}

  • +
  • -
  • 4

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#4 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 09.02.2021 22:25

Mogę tylko potwierdzić, że KoRrNiK zaproponował prawidłowe rozwiązanie problemu.

Flaga jest 5 a nie 3 argumentem cod_register_item.


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#5 JestemZagadką

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:31
Offline

Napisano 10.02.2021 15:27

Mogę tylko potwierdzić, że KoRrNiK zaproponował prawidłowe rozwiązanie problemu.

Flaga jest 5 a nie 3 argumentem cod_register_item.

Okej sprawdzę w najbliższym czasie :)

 

A jeśli np. chodzi o to by połączenie PB + TWÓJ COD działało poprawnie?
Jest mały mankament ponieważ zabijając na systemie z kulkami jest tak jakbyśmy nikogo nie zabili ;/  


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych