Możemy zdobyć losową wartość perku 1/3-6
Dajmy przykład, że wylosowało nam wartość 1/6.
Jak będzie wyglądał KOD na kupno zmiany wartości perku?
Przykładowy perku:
/* ---------------Perk stworzony dla amxx.pl--------------- ------------------przez bulka_z_maslem--------------------- */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Tajemnica Taliba"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW na zabicie z deagle'a"; new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "bulka_z_maslem"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4, 6); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE); wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* ---------------Perk stworzony dla amxx.pl--------------- ------------------przez bulka_z_maslem--------------------- */ /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */