Jak ustawić w tym pluginie informacje:
Dostales x monet za kila
Dostales x monet za hs
Plugin: https://amxx.pl/topi...3-system-monet/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.01.2021 19:24
Jak ustawić w tym pluginie informacje:
Dostales x monet za kila
Dostales x monet za hs
Plugin: https://amxx.pl/topi...3-system-monet/
Napisano 11.01.2021 19:52
Łap.
Pomogłem?
Daj +
ponieważ walczę ze znikającą reputacją na tym forum!
Napisano 12.01.2021 10:59
Do zamknięcia, dzięki Tafi T
Napisano 12.01.2021 13:10
Proszę jeszcze nie zamykać, mam nie będę robił kolejnego tematu, Tafi T mógłbyś dodać jeszcze do tego że za samobójstwo jest -1 monet bądz zeby nie pisalo na sa Dostales x monet za zabojstwo jak popelnisz samobojstwo, monet nie dodaje tylko jest napis na say.
Użytkownik Blaaq edytował ten post 12.01.2021 13:28
Napisano 12.01.2021 13:46
Proszę jeszcze nie zamykać, mam nie będę robił kolejnego tematu, Tafi T mógłbyś dodać jeszcze do tego że za samobójstwo jest -1 monet bądz zeby nie pisalo na sa Dostales x monet za zabojstwo jak popelnisz samobojstwo, monet nie dodaje tylko jest napis na say.
Dodam jeszcze do tego bo nie mogę już edytować że czasami po zmianie mapy monety cofa (Gracz ma mniej niz miał na koniec mapy).
Na starszej wersji "1.0.8" błąd nie występował, edytujesz ten?
/* Script generated by Pawn Studio */ /*CHANGELOG: * 1.0.0 - pierwsza dzialajaca wersja * 1.0.1 - usuniecie bugu: kopiowanie monet z jednego nicku na drugi * 1.0.2 - dodanie: natywow * 1.0.3 - dodanie: typu zapisu * 1.0.4 - usuniecie bugu: dostawanie monet za wpisanie kill (Podziekowania dla Szybcioor za wykrycie i dla Goliath za zalatanie :]) * 1.0.5 - dodanie: nowe eventy za ktore zdobywa sie monety * 1.0.6 - dodanie: cvaru - wlacznie/wylaczenie monet za TeamKill * 1.0.7 - usuniecie bugu: brak monet za zabicie * 1.0.8 - usuniecie bugu: brak monet za uratowanie/zabicie hosta*/ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #define PLUGIN "System Monet" #define AUTHOR "kisiel96" #define VERSION "1.0.8" #define ZADANIE_POKAZ_MONETY 666 #define VIP ADMIN_LEVEL_H new nazwa_gracza[32][64]; new monety[32]; new cvar_coins_kill, cvar_coins_kill_hs, cvar_coins_kill_vip, cvar_coins_kill_hs_vip, cvar_coins_defused, cvar_coins_defused_vip, cvar_coins_planted, cvar_coins_planted_vip, cvar_coins_rescue_hostage, cvar_coins_rescue_hostage_vip, cvar_coins_kill_hostage, cvar_coins_kill_hostage_vip, cvar_coins_ff; new coins_kill, coins_kill_hs, coins_kill_vip, coins_kill_hs_vip, coins_defused, coins_defused_vip, coins_planted, coins_planted_vip, coins_rescue_hostage, coins_rescue_hostage_vip, coins_kill_hostage, coins_kill_hostage_vip, coins_ff; new vault; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage"); register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage"); cvar_coins_ff = register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0"); cvar_coins_kill = register_cvar("cod_coins_kill", "1"); cvar_coins_kill_vip = register_cvar("cod_coins_kill_vip", "3"); cvar_coins_kill_hs = register_cvar("cod_coins_kill_hs", "2"); cvar_coins_kill_hs_vip = register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6"); cvar_coins_planted = register_cvar("cod_coins_planted", "1"); cvar_coins_planted_vip = register_cvar("cod_coins_planted_vip", "3"); cvar_coins_defused = register_cvar("cod_coins_defused", "1"); cvar_coins_defused_vip = register_cvar("cod_coins_defused_vip", "3"); cvar_coins_rescue_hostage = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage", "1"); cvar_coins_rescue_hostage_vip = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage_vip", "3"); cvar_coins_kill_hostage = register_cvar("cod_coins_kill_hostage", "1"); cvar_coins_kill_hostage_vip = register_cvar("cod_coins_kill_hostage_vip", "3"); vault=nvault_open("monety"); if(vault == INVALID_HANDLE) set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku"); } public plugin_natives() { register_native("cod_get_user_coins", "PobierzMonety", 1); register_native("cod_set_user_coins", "UstawMonety", 1); } public client_connect(id) { get_user_name(id,nazwa_gracza[id],63) Wczytaj(id); } public client_disconnect(id) { Zapisz(id); UsunMonety(id) } public plugin_end() { nvault_close(vault); } public UsunMonety(id) { monety[id] = 0; } public DeathMsg() { new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); new hs = read_data(3); if(kid == vid) return; coins_ff = get_pcvar_num(cvar_coins_ff) if(coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid)) return; coins_kill = get_pcvar_num(cvar_coins_kill); coins_kill_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_vip); coins_kill_hs = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs); coins_kill_hs_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs_vip); if(get_user_flags(kid) & VIP) { if(hs == 1) monety[kid] += coins_kill_hs_vip; else monety[kid] += coins_kill_vip; } else { if(hs == 1) monety[kid] += coins_kill_hs; else monety[kid] += coins_kill; } } public bomb_planted(planter) { coins_planted = get_pcvar_num(cvar_coins_planted); coins_planted_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_planted_vip); if(get_user_flags(planter) & VIP) monety[planter] += coins_planted_vip; else monety[planter] += coins_planted; } public bomb_defused(defuser) { coins_defused = get_pcvar_num(cvar_coins_defused); coins_defused_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_defused_vip); if(get_user_flags(defuser) & VIP) monety[defuser] += coins_defused_vip; else monety[defuser] += coins_defused; } public HostageRescued(id) { new loguser[80], name[32]; read_logargv(0, loguser, 79); parse_loguser(loguser, name, 31); new id = get_user_index(name); coins_rescue_hostage = get_pcvar_num(cvar_coins_rescue_hostage); coins_rescue_hostage_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_rescue_hostage_vip); if(get_user_flags(id) & VIP) monety[id] += coins_rescue_hostage_vip; else monety[id] += coins_rescue_hostage; return PLUGIN_CONTINUE } public HostageKilled(id) { new loguser[80], name[32]; read_logargv(0, loguser, 79); parse_loguser(loguser, name, 31); new id = get_user_index(name); coins_kill_hostage = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hostage); coins_kill_hostage_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hostage_vip); if(get_user_flags(id) & VIP) monety[id] -= coins_kill_hostage_vip; else monety[id] -= coins_kill_hostage; } public UstawMonety(id, wartosc) { monety[id] = wartosc } public PobierzMonety(id) { return monety[id]; } public Zapisz(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s", nazwa_gracza[id]); format(vaultdata, 255, "%i#", monety[id]); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE } public Wczytaj(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s", nazwa_gracza[id]); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new monetytemp[33]; parse(vaultdata, monetytemp, 32); monety[id] = str_to_num(monetytemp); return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownik Blaaq edytował ten post 12.01.2021 14:09
Napisano 13.01.2021 08:37
W wersji najnowszej jak i 1.0.8 zapis nie zmienił się, więc to nie to jest powodem.
Nie crashuje Ci czasem serwera przy zmianie mapy?
Wtedy zapis nvault nie aktualizuje się tylko wraca do poprzedniej formy.
PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami
Tatusiek serwerów:
Przyjmuje płatne zlecenia!
Napisano 13.01.2021 10:25
Napisano 13.01.2021 12:16
zapis trochę sie zmienił
Co się niby zmieniło?
Chłop tylko zrobił transformacje ang->pol
PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami
Tatusiek serwerów:
Przyjmuje płatne zlecenia!
Napisano 13.01.2021 13:39
To jak wytłumaczysz fakt że na starszej wersji wszystko działa poprawnie a na nowej coś się psuje i resetuje monety bądz cofa?
Potrzebuje tylko tej samej modyfikacji w wersji 1.0.8 że pokazuje
Dostales x monet za hs
Dostales x monet za killa
i to wszystko
Użytkownik Blaaq edytował ten post 13.01.2021 13:41
Napisano 13.01.2021 14:38
łap
Pomogłem?
Daj +
ponieważ walczę ze znikającą reputacją na tym forum!
Napisano 13.01.2021 14:54
Dzięki po raz drugi Tafi T
Napisano 14.01.2021 06:16
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych