Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jakiś error


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrZohan

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zagaje
Offline

Napisano 16.12.2020 00:08

Witam, jakiś Error wyskakuje mi na pukawce w konsoli: 
 

L 12/15/2020 - 23:57:55: [amxx] Displaying debug trace (plugin "zp_class_climb.amxx", version "1.0")
L 12/15/2020 - 23:57:55: [amxx] Run time error 10: native error (native "get_user_flags")
L 12/15/2020 - 23:57:55: [amxx] [0] zp_class_climb.sma::fwd_touch (line 110)

Niby nic nie powoduje, bo serwer śmiga 24/h ale razi mnie to po oczach, ktoś coś ?

Jest to klasa Zombi Zjawa, ona popierdala po ścianach, ustawiłem ją od flagi "n" i chyba coś źle ustawiłem, bo konsola pukawka "XDD"
 

 
/*
Wallclimb v1.0f by Python1320
Plagued Version 0.22 by Dabbi

Allows Poison Zombie to Climb Walls in Zombie Plague [3.62]

CVARS: zp_wallclimb 0 = Off / 1 = Hold USE / 2 = Hold JUMP and DUCK (Default 1)
zp_wallclimb_nemesis 0 = Disable wallclimb during nemesis round. / 1 = Enable (Default 1)
zp_wallclimb_survivor 0 = Disable wallclimb during survivor round. / 1 = Enable (Default 0)

Changes:
0.22
Made the function wallclimb return a value.
Put plugin version to a cvar.
0.21
Added cvars to enable disable wallclimb durin survivor/nemesis round
0.2
Added cvar to enable / disable Walllclimb Plugin
0.1
First release.
*/

#include <amxmodx>
// #include <engine>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

#include <cstrike>
#include <zombieplague.inc>

//#include <fakemeta_util>
#define STR_T     33

// Stuff taken from fakemeta_util
#define fm_get_user_button(%1) pev(%1, pev_button) 
/* stock fm_get_user_button(index)
return pev(index, pev_button) */

#define fm_get_entity_flags(%1) pev(%1, pev_flags)
/* stock fm_get_entity_flags(index)
return pev(index, pev_flags) */

stock fm_set_user_velocity(entity, const Float:vector[3]) {
        set_pev(entity, pev_velocity, vector);

        return 1;
}
//End of stuff from fakemeta_util
//new STR_T[32]
new bool:g_WallClimb[33]
new Float:g_wallorigin[32][3]
new cvar_zp_wallclimb, cvar_zp_wallclimb_nemesis, cvar_zp_wallclimb_survivor
new g_zclass_climb

// Climb Zombie Atributes
new const zclass_name[] = { "ML_CLIMB" } // name
new const zclass_info[] = { "ML_CLIMB_INFO" } // description
new const zclass_model[] = { "zombie_climbV2" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_newzmknife.mdl" } // claw model
const zclass_health = 1200 // health
const zclass_speed = 220 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity
const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback


public zp_user_infected_post(id, infector, TAG)
{
        if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)
        {
                if(zp_get_user_nemesis(id))
                        return;

                // Message
                ColorChat(id, RED, "^4[Zjawa Zombi]^1 Wciśnij^4 E^1 aby chodzić po ścianach. Nie działa? Kup^4 Extra VIPa!^1",TAG);
        }
}

public plugin_init()
{
        register_plugin("[ZP] Wallclimb ", "1.0", "WallClimb by Python1320/Cheap_Suit, Plagued by Dabbi")
        register_forward(FM_Touch,  "fwd_touch")
        register_forward(FM_PlayerPreThink,  "fwd_playerprethink")
        //register_forward(FM_PlayerPostThink,  "fwd_playerpostthink")
        register_event("DeathMsg","EventDeathMsg","a")
        //register_cvar("zp_wallclimb_version", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
        cvar_zp_wallclimb = register_cvar("zp_wallclimb", "1")
        cvar_zp_wallclimb_survivor = register_cvar("zp_wallclimb_survivor", "0")
        cvar_zp_wallclimb_nemesis = register_cvar("zp_wallclimb_nemesis", "1")

}

public plugin_precache()
{
        g_zclass_climb = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}

public EventDeathMsg() 
{
        new id = read_data(2)
        g_WallClimb[id] = true
        return PLUGIN_HANDLED
}

public client_connect(id) {
        g_WallClimb[id] = true 
}

public fwd_touch(id, world)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
        {
                return FMRES_IGNORED;
        }

        if(world > 0 && world < 33)
        {
                return FMRES_IGNORED;
        }

        pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id]);

        return FMRES_IGNORED
}

public wallclimb(id, button)
{
        static Float:origin[3]
        pev(id, pev_origin, origin)

        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
                return FMRES_IGNORED // if not near wall

        if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
                return FMRES_IGNORED

        if(button & IN_FORWARD)
        {
                static Float:velocity[3]
                velocity_by_aim(id, 120, velocity)
                fm_set_user_velocity(id, velocity)
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
                static Float:velocity[3]
                velocity_by_aim(id, -120, velocity)
                fm_set_user_velocity(id, velocity)
        }
        return FMRES_IGNORED
} 

public fwd_playerprethink(id)
{
        if(!g_WallClimb[id] || !zp_get_user_zombie(id))
                return FMRES_IGNORED

        if(zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_survivor) == 0)
                return FMRES_IGNORED

        if(zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_nemesis) == 0)
                return FMRES_IGNORED

        new button = fm_get_user_button(id)

        if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 1) && (button & IN_USE) && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Use button = climb
                wallclimb(id, button)
        else if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 2) && (button & IN_JUMP) && button & IN_DUCK && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Jump + Duck = climb
                wallclimb(id, button)

        return FMRES_IGNORED
}
}

bardziej się tego SPSUĆ chyba nie dało, pomoże ktoś? :D


dasiek (16.12.2020 07:36):
W razie kolejnego "spier* kodu" proszę następnym razem, żebyś poprawnie wstawił kod (w tagu code lub w załączniku, jeśli kod ma więcej niż 200 znaków).

  • +
  • -
  • -1

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 258
Wszechwidzący

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga (Praha)
Offline

Napisano 17.12.2020 00:22

Przenieś sprawdzenie flag do public client_authorized i zwracaj PLUGIN_HANDLED;

Przy sprawdzeniu flag ustawiaj g_WallClimb[id] = true lub false.
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 MrZohan

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zagaje
Offline

Napisano 26.12.2020 22:24

Okej temat do zamknięcia.

Błąd został naprawiony przez użytkownika: Shaxu i wszystko ładnie śmiga  :^D

 


  • +
  • -
  • -1

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6 506
Godlike

  • Postów:11 852
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2020 02:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl