Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Dodatkowy skok dla NemessisaDodatkowy skok dla nemessisa dla vipa i premium

zombie plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 RausPutin

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Pabianice
Offline

Napisano 04.10.2020 16:24

Witam mógł by mi ktoś przerobić ten plugin żeby był tylko dodatkowy skok na flagę t i s 

#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >
#include < fakemeta >
#include < zombieplague >

#define _PLUGIN        "[ZP] Addon: Multi-Jump"
#define _VERSION              "1.1"
#define _AUTHOR            "H.RED.ZONE"

// Jump Count.
new _gJumpCount[33]

//Cvars.
new _pCvarMultiJumpAmount

// This Will Be Called When Map Is Loaded.
public plugin_init() {
	
	// Register Plugin.
	register_plugin( _PLUGIN, _VERSION, _AUTHOR )
	
	// Cvars.
	_pCvarMultiJumpAmount = register_cvar( "zp_multijump_amount", "2" )
	
	// Register Ham.
	RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "_FW_Player_Jump", 0 )
}

// Called When Player Jumps. (Credits To Connor)
public _FW_Player_Jump( id ) {
	
	// If Is User Alive.
	if( is_user_alive(id)) {
		
		// Pev Flags.
		new Flags = pev( id, pev_flags )
		
		// If User Jumps Out Of The Water.
		if( Flags & FL_WATERJUMP 
		
		// Or If Water Level Is 2 Or More (Submerged).
		|| pev(id, pev_waterlevel) >= 2 
		
		// If Button Not Pressed.
		|| !(get_pdata_int(id, 246) & IN_JUMP) ){
			
			// Return Ham Ignore.
			return HAM_IGNORED
		}
		
		if(zp_get_user_nemesis(id)) 
			return HAM_IGNORED
		
		// If User Is On The Ground.
		if( Flags & FL_ONGROUND ) {
			
			// Jump Count Is Set To 0
			_gJumpCount[ id ] = 0
			
			// Return Ham Ignore.
			return HAM_IGNORED
		}
		
		// Cvar For Jumps.
		new Multi = get_pcvar_num( _pCvarMultiJumpAmount )

		// If Multijump Is On.
		if( Multi ) {
			
			// If Private Data From Fall Velocity Is Lower Then 500.
			if( get_pdata_float(id, 251) < 500
			
			// And Jump Counte Added Lower Or Same As Multi Jump Count.
			&& ++_gJumpCount[id] <= Multi ) {
				
				// Set Velocity. 
				new Float:fVelocity[ 3 ]
				pev( id, pev_velocity, fVelocity )
				fVelocity[ 2 ] = 268.328157
				set_pev( id, pev_velocity, fVelocity )
				
				// Return Ham Ignore.
				return HAM_HANDLED
			}
		}
	}
	
	// Return Ham Ignore.
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 5.0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych