Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SPRITE RANG ENTA


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 P3neR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Zalesie
Offline

Napisano 03.07.2020 19:53

Dobry Wieczór, mógłby mnie ktoś nakierować co zle robię, sam plugin mi się kompiluje bez najmniejszych problemów, pobiera również je na serwer ale no nie widać ich. 


new const rankName[][] =
{
        "Silver I",
        "Silver II",
        "Silver III",
        "Silver IV",
        "Silver Elite",
        "Silver Elite Master",
        "Gold Nova I",
        "Gold Nova II",
        "Gold Nova III",
        "Gold Nova IV",
        "Gold Nova Master",
        "Master Guardian I",
        "Master Guardian II",
        "Master Guardian Elite",
        "Distinguished Master Guardian",
        "Legendary Eagle",
        "Legendary Eagle Master",
        "Supreme Master First Class",
        "The Global Elite"
};
 
new const rankKills[][] =
{
        { 0, 29 },
        { 30, 59 },
        { 60, 119 },
        { 120, 209 },
        { 210, 324 },
        { 325, 499 },
        { 500, 729 },
        { 730, 999 },
        { 100, 1399 },
        { 1400, 1849 },
        { 1850, 2299 },
        { 2300, 2899 },
        { 2900, 3549 },
        { 4200, 4999 },
        { 5000, 5899 },
        { 5900, 6899 },
        { 6900, 7999 },
        { 8000, 9299 },
        { 9300, 12000 }
};

59. new spriterang[18];

public plugin_init()
{
        register_plugin("Info Hud I Rangi CsGo", "1.0", "ProToTyp");
        
        registerCommands(hudToggleCommands, sizeof(hudToggleCommands), "toggleHud");
        
        hudObject = CreateHudSyncObj();
        
        register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
        
	register_event("StatusValue", "Nad_Glowa", "be", "1=2", "2!0");
        
	register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a");
}

public plugin_precache()
{
	spriterang[0] = precache_model("sprites/csgo_ranks/0.spr");
	spriterang[1] = precache_model("sprites/csgo_ranks/1.spr");
	spriterang[2] = precache_model("sprites/csgo_ranks/2.spr");
	spriterang[3] = precache_model("sprites/csgo_ranks/3.spr");
	spriterang[4] = precache_model("sprites/csgo_ranks/4.spr");
	spriterang[5] = precache_model("sprites/csgo_ranks/5.spr");
	spriterang[6] = precache_model("sprites/csgo_ranks/6.spr");
	spriterang[7] = precache_model("sprites/csgo_ranks/7.spr");
	spriterang[8] = precache_model("sprites/csgo_ranks/8.spr");
	spriterang[9] = precache_model("sprites/csgo_ranks/9.spr");
	spriterang[10] = precache_model("sprites/csgo_ranks/10.spr");
	spriterang[11] = precache_model("sprites/csgo_ranks/11.spr");
	spriterang[12] = precache_model("sprites/csgo_ranks/12.spr");
	spriterang[13] = precache_model("sprites/csgo_ranks/13.spr");
	spriterang[14] = precache_model("sprites/csgo_ranks/14.spr");
	spriterang[15] = precache_model("sprites/csgo_ranks/15.spr");
	spriterang[16] = precache_model("sprites/csgo_ranks/16.spr");
	spriterang[17] = precache_model("sprites/csgo_ranks/18.spr");
}

public Nad_Glowa(id)
{

	new cel, body 
	
	get_user_aiming(id, cel, body)
	
	if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel))
	{ 
		
		message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)
		
		write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
		
		write_byte(cel)
		
		write_coord(35)
		
		write_short(spriterang[getRankIndex(id)])
		
		write_short(100)
		
		message_end()
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#2 P3neR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Zalesie
Offline

Napisano 04.07.2020 13:31

ktoś coś ?


  • +
  • -
  • 0

#3 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 05.07.2020 21:31

new stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)

 

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
    {
        if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel))
        {
            message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)
            write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
            write_byte(cel)
            write_coord(35)
            write_short(spriterang[0])
            write_short(100)
            message_end()
        }
    }
    else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
    {
        if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel))
        {
            message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)
            write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
            write_byte(cel)
            write_coord(35)
            write_short(spriterang[1])
            write_short(100)
            message_end()
        }
    }

 

Ostatnio robiłem plugin na takiej zasadzie i poprawnie wyświetlało rangi. Co prawda kod źródłowy będzie nieco dłuższy ale działa bez zarzutów.


  • +
  • -
  • 1

#4 P3neR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Zalesie
Offline

Napisano 05.07.2020 21:54

Dziękuje tobie @dredek

new stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)

 

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
    {
        if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel))
        {
            message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)
            write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
            write_byte(cel)
            write_coord(35)
            write_short(spriterang[0])
            write_short(100)
            message_end()
        }
    }
    else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
    {
        if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel))
        {
            message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)
            write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
            write_byte(cel)
            write_coord(35)
            write_short(spriterang[1])
            write_short(100)
            message_end()
        }
    }

 

Ostatnio robiłem plugin na takiej zasadzie i poprawnie wyświetlało rangi. Co prawda kod źródłowy będzie nieco dłuższy ale działa bez zarzutów.

Dziękuję również @Alelluja za wyraz chęci pomocy, jeżeli komuś potrzebny będzie owy kodzik to tutaj go znajdziecie :) 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych