Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odległość rzuconej broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Obelix

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 02.07.2020 15:14

Witam, 

Mam życzenia JB, gdzie jest opcja 'rzut bronią', gdzie po rzuceniu broni, powinno pokazać odległość rzutu. Problem w tym, że nie działa!

Niżej dam kod, jeżeli ktoś wie jak można to naprawić, zmienić itp, to będę wdzięczny! 
Pojedynek generalnie działa, gracze dostają deagle, wyrzucają go, lecz po wyrzuceniu, nie ma informacji kto ile rzucił. 

 

Tutaj kod odnośnie pojedynku oraz kod odnośnie odległości rzuconej broni

http://wklejto.pl/845328

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Obelix

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 03.07.2020 00:34

REF, nie mogłem edytować. 
Poradziłem sobie W MIARĘ z pluginem, gdy gracz rzuci broń, pokazuje się odległość, lecz jest ona błędna. 

Po rzuceniu broni, pokazuje się bardzo wysoka liczba, coś w stylu 10901231230283, oraz odległość jest błędna, ponieważ np. gracz 1 rzuci broń dalej niż gracz 2, to gracz 2 z mniejszą odległością ma większą liczbę. 

Jeżeli ktoś wie, dlaczego tak jest, będę wdzięczny za pomoc! ;) 

 

Wydaje mi się, że z tym coś nie tak: 

client_print(0, 3, "%s rzucil bron na odleglosc %.2f unitow", nick[id], get_distance_f(LROrigin, origin));


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 03.07.2020 09:27

Czym jest LROrigin, domyślam się że to pozycja początkowa gracza, a ona powinna być pobierana w czasie rzutu (komendy drop)

Użytkownik TibacK edytował ten post 03.07.2020 09:27

  • +
  • -
  • 0

#4 Obelix

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 03.07.2020 15:33

Czym jest LROrigin, domyślam się że to pozycja początkowa gracza, a ona powinna być pobierana w czasie rzutu (komendy drop)

W takiej formie (niżej), nie działa. Musiałem wywalić informację o deaglu, aby informacja na say się pokazywała. 
        if(equali(model, "models/w_deagle.mdl") && bronie_pojedynek == 100) {

 

Usunąłem informację o Deaglu, czyli wygląda to tak: 
        if(bronie_pojedynek == 100) {

 

W takiej formie -^, pokazuje się informacja kto ile rzucił, natomiast jest błędna odległość. Wydaje mi się, że trzeba dodać informację o tym deaglu, aby odległość była liczona z punktu gdzie gracz stoi -> do deagla, lecz nie wiem jak to dodać, ponieważ wcześniejsza wersja nie działa w ogóle. 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych