Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin VIP nie wyświetla modelu VIP'a dla TT


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chrupek235

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 28.06.2020 01:45

Witam. Mam problem. Wygenerowałem sobie VIP'a w generatorze AMXX, tam też go skompilowałem. Dodałem sobie w tym pluginie VIP aby gracz z daną flagą posiadał model VIP'a. Dla CT działa i model VIP'a się wyświetla, lecz dla TT nie widać tego modelu, po prostu jest jakby nie widzialny. Nie wiem co z tym zrobić. Dodam, że próbowałem kompilować plugin lokalnie i wyskakują błędy

 

Problemy po kompilacji lokalnej:

 

error 025: function heading differs from prototype

error 088: number of arguments does not match definition

 

W załączniku plik VIP'a .sma. Z góry dziękuję za pomoc!


  • +
  • -
  • 0

CsVirtual.pl b_350_20_0D9CD8_1B8ECA_FFFFFF_000000.png Zapraszam ! Unikalny Serwer COD MOD


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 28.06.2020 09:19

https://amxx.pl/topi...ić/#entry763935
  • +
  • -
  • 0

#3 Chrupek235

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 28.06.2020 11:14

Udało się bez problemu skompilować plugin VIP'a lokalnie korzystając z poradnika który podesłałeś, ale nadal nic. W CT model VIP'a jest widoczny, w TT niestety jest "niewidzialny". Dodam, że wyłączyłem wszystkie pluginy i to również nie pomogło.


  • +
  • -
  • 0

CsVirtual.pl b_350_20_0D9CD8_1B8ECA_FFFFFF_000000.png Zapraszam ! Unikalny Serwer COD MOD


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 28.06.2020 11:32

No niestety bez .sma nie da się pomóc w takiej sytuacji.


  • +
  • -
  • 0

#5 Chrupek235

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 28.06.2020 11:49

Dodam tak, bo sorrki ale nie wiem jak dodać spoiler

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

#define g_Buffer 1536

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
menu, menu_callback_handler, weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
    register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
    g_Array=ArrayCreate(64,32);
    for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
        register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
    }
    register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
    set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
    register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
    g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
    new g_Name[64];
    get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
    
    new g_Size = ArraySize(g_Array);
    new szName[64];
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
        
        if(equal(g_Name, szName)){
            return 0;
        }
    }
    ArrayPushString(g_Array,g_Name);
    set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
    ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "VIP %s wchodzi na Serwer!",g_Name);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnected(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
    new Name[64];
    get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
    
    new g_Size = ArraySize(g_Array);
    new g_Name[64];
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
        
        if(equal(g_Name,Name)){
            ArrayDeleteItem(g_Array,i);
            break;
        }
    }
}
public event_new_round(){
    ++gRound;
}
public GameCommencing(){
    gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    if(gRound>=1){
        cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), armortype);
        StripWeapons(id, Secondary);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        give_item(id, "ammo_50ae");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        if(get_user_team(id)==2){
            give_item(id, "item_thighpack");
        }
    }
    new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ++henum;
    new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    ++fbnum;
    new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ++sgnum;
    show_vip_menu(id);
    new g_Model[64];
    formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
    cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public menu_2_handler(id){
    StripWeapons(id, Primary);
    give_item(id, "weapon_ak47");
    give_item(id, "ammo_762nato");
    weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
    if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_1_handler(id){
    StripWeapons(id, Primary);
    give_item(id, "weapon_m4a1");
    give_item(id, "ammo_556nato");
    weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
    if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
    StripWeapons(id, Primary);
    give_item(id, "weapon_awp");
    give_item(id, "ammo_338magnum");
    weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
    if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public show_vip_menu(id){
    menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
    menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
    new bool:active=false, num=-1;
    menu_additem(menu,"\wZestaw M4A1","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    menu_additem(menu,"\wZestaw AK47","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    menu_additem(menu,"\wZestaw AWP","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    if(active){
        menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
        menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yVIP Menu");
        menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
        menu_display(id, menu);
    } else {
        menu_destroy(menu);
    }
}
public menu_callback(id, menu, item){
    if(is_user_alive(id)){
        if(gRound>=4){
            if(item==0){
                return ITEM_ENABLED;
            }
            if(item==1){
                return ITEM_ENABLED;
            }
            if(item==2){
                return ITEM_ENABLED;
            }
        }
    }
    return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
    if(is_user_alive(id)){
        if(gRound>=4){
            if(item==0){
                menu_1_handler(id);
            }
            if(item==1){
                menu_2_handler(id);
            }
            if(item==2){
                menu_3_handler(id);
            }
        }
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
    new id=get_msg_arg_int(1);
    if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
        set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
    }
}
public ShowVips(id){
    ShowVipsMotd(id);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
    new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
    
    Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
    Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
    Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
    
    new g_Size=ArraySize(g_Array);
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
        
        Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
        Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
        Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
        Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
    }
    Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
    
    show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
    if(g_Vip[id]){
        new szName[64];
        get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
        
        new Name[64];
        get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
        
        if(!equal(szName,Name)){
            ArrayPushString(g_Array,szName);
            
            new g_Size=ArraySize(g_Array);
            new g_Name[64];
            for(new i = 0; i < g_Size; i++){
                ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
                
                if(equal(g_Name,Name)){
                    ArrayDeleteItem(g_Array,i);
                    break;
                }
            }
        }
    }
}
public plugin_end(){
    ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
    show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
    ColorChat(0, NORMAL, "^x04[VIP]^x01 Aby sprawdzic opis VIP'a, wpisz ^x03/vip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
        new szTmp[256],szTmp2[256];
        get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
        
        new szPrefix[64] = "^x04[*VIP*]";
        
        if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
        }
        else{
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
        }
        set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
    precache_model("models/player/VipTT/VipT.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id);
}

Użytkownik Chrupek235 edytował ten post 28.06.2020 11:50

  • +
  • -
  • 0

CsVirtual.pl b_350_20_0D9CD8_1B8ECA_FFFFFF_000000.png Zapraszam ! Unikalny Serwer COD MOD


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 28.06.2020 12:07

    precache_model("models/player/VipTT/VipT.mdl");

Nazwa pliku .mdl musi być taka jak folderu czyli zmień VipT.mdl na VipTT.mdl no i plik modelu też zmienić nazwe trzeba


  • +
  • -
  • 0

#7 Chrupek235

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 28.06.2020 12:10

Nazwy są takie same, w pluginie jak i samego modelu wgranego na FTP. Serwer poprawnie pobiera model, ale tak jak mówię, gdy wejdę do TT, to model jest "niewidzialny".


  • +
  • -
  • 0

CsVirtual.pl b_350_20_0D9CD8_1B8ECA_FFFFFF_000000.png Zapraszam ! Unikalny Serwer COD MOD


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 28.06.2020 12:13

    precache_model("models/player/VipTT/VipT.mdl");

Nazwa pliku .mdl musi być taka jak folderu czyli zmień VipT.mdl na VipTT.mdl no i plik modelu też zmienić nazwe trzeba

 

 

No tutaj nie widać, że są takie same, a musza być


  • +
  • -
  • 0

#9 Chrupek235

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 28.06.2020 12:14

Okej jeśli muszą być to zmienię i dam edita.

 

 

@Edit. Dostałem takie info po zmianie nazwy modelu. Wycinek z pukawki.

 

 ERROR : Mod_LoadModel: models/player/VipTT/VipTT.mdl has been modified since starting the engine. Consider running system diagnostics to check for faulty hardware.

 


Użytkownik Chrupek235 edytował ten post 28.06.2020 12:27

  • +
  • -
  • 0

CsVirtual.pl b_350_20_0D9CD8_1B8ECA_FFFFFF_000000.png Zapraszam ! Unikalny Serwer COD MOD


#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 28.06.2020 12:28

W .sma trzeba zmienić też jak coś.

 

Spróbuj na wyłączonym serwerze podmienić plik/nazwe.


  • +
  • -
  • 0

#11 Chrupek235

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 28.06.2020 12:38

W .sma ustawiłem sobie VipT/VipT.mdl foldery również nadałem takimi nazwami. Model pobrał się, pukawka nic nie wypluła, lecz to co wcześniej. Model jest niewidzialny :/


  • +
  • -
  • 0

CsVirtual.pl b_350_20_0D9CD8_1B8ECA_FFFFFF_000000.png Zapraszam ! Unikalny Serwer COD MOD


#12 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 28.06.2020 12:45

    formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");

tu też musisz zmienic jeśli zmieniłeś z VipTT.mdl na VipT.mdl

 

 


  • +
  • -
  • 0

#13 Chrupek235

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 28.06.2020 12:51

Racja, tego nie zmieniłem. Lecz wróciłem do standardowej wersji. Skompilowałem plugin z nazwami VipTT/VipTT.mdl. Zmieniłem nazwy folderów. Sciągnąłem nawet inny model, bo myślałem, że może jest on zbugowany czy coś. Lecz nic, nadal to samo. Model jest "niewidzialny"


  • +
  • -
  • 0

CsVirtual.pl b_350_20_0D9CD8_1B8ECA_FFFFFF_000000.png Zapraszam ! Unikalny Serwer COD MOD


#14 Chrupek235

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 28.06.2020 13:07

Powiedz mi mordko, bo zauważyłem, że w każdym modelu do TT są dostępne 2 pliki .mdl np. guerilla.mdl oraz guerillaT.mdl, tak pomyślałem, że może trzeba wgrać obydwa by czytało model na Serwerze? Tylko jak je wtedy podpisać w pluginie by to śmigało?


  • +
  • -
  • 0

CsVirtual.pl b_350_20_0D9CD8_1B8ECA_FFFFFF_000000.png Zapraszam ! Unikalny Serwer COD MOD


#15 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 28.06.2020 14:05

Tak, trzeba oba. Nic więcej nie trzeba zrobić poza dodaniem wpisu w plugin_precache():

precache_model("models/player/VipTT/VipT.mdl");

oczywiście podstawiając odpowiednią ścieżkę.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych