Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozłączenie po client_connect


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 25.06.2020 12:26

1. Czy jest jakiś sposób na wykrycie momentu w którym gracz kończy łączyć się z serwerem ? To znaczy wybiera 'connect' ale zanim wejdzie na serwer anuluje połączenie.

2. Czy client_putinserver() wykonuje się również w momencie pobierania plików przez gracza ?


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.06.2020 13:18

client_connectex ?


  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 25.06.2020 14:07

Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.

Może powiem konkretniej. Jak wymusić jakąś komendę w konsoli gracza, kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy (po client_connect, przed client_putinserver). client_disconnect oraz client_disconnected nie działają jeśli gracz jeszcze się nie połączył.


  • +
  • -
  • 0

#4 K@MILOVVSKY

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 25.06.2020 17:02

 

2. Czy client_putinserver() wykonuje się również w momencie pobierania plików przez gracza ?

 

 

Skoro client_putinserver() wykonuje się w momencie, gdy gracz zobaczy MOTD to już dawno jest po pobieraniu plików. Więc odpowiedź brzmi: nie. 


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.06.2020 20:19

"kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy" raczej nie ma takiej mozliwości aby wykonać komendę na takim graczu


  • +
  • -
  • 0

#6 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 25.06.2020 21:02

"kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy" raczej nie ma takiej mozliwości aby wykonać komendę na takim graczu

Może napisałem to trochę dziwnie. Mam na myśli coś takiego jak client_disconnect, w którym można jeszcze graczowi wymusić pewne komendy w konsoli zanim ten ostatecznie rozłączy się z serwerem. Czy można coś podobnego zrobić jeśli jeszcze się nie połączył ale się łączy, po czym anuluje łączenie ? Czy można jakoś wychwycić ten moment przed anulowaniem połączenia ? Zauważyłem że serwer może wychwycić podobną sytuację, tzn gdy gracz łączy się z serwerem po czym anuluje jeszcze przed wejściem na ten serwer to w konsoli jest informacja "Player dropped". Ale właściwie to chyba jest to zdarzenie post.


  • +
  • -
  • 0

#7 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 25.06.2020 23:13

new bool:nwm[33];

public client_connect( id )
{
	nwm[ id ] = true;
}
public client_putinserver( id )
{
	nwm[ id ] = false;
}
public client_disconnect( id )
{
	if( nwm[ id ] )
	/.../
}

? :D

 

Tylko tyle możesz zrobić, mam nadzieję, że wiesz jakie operacje da się wykonać w client_disconnect.


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 25.06.2020 23:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych