Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Modyfikacja klasy Kapitan

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ElektroOn

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Oskar
Offline

Napisano 08.06.2020 19:42

Witam, potrzebuję pomocy w zmodyfikowaniu klasy kapitan na cod'a od o'zone.
Obecnie klasa ma możliwość blokowania 3 pocisków na starcie rundy ze wszystkich broni, chciałbym żeby nie blokowało noża.

O to kod:

#include <amxmodx>
#include <cod>

#define PLUGIN "CoD Class Kapitan"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "O'Zone"

#define NAME         "Kapitan"
#define DESCRIPTION  "Jest odporny na 3 pociski w kazdej rundzie."
#define FRACTION     "Podstawowe"
#define WEAPONS      (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_USP)
#define HEALTH       20
#define INTELLIGENCE 0
#define STRENGTH     0
#define STAMINA      5
#define CONDITION    5

#define BULLETS      3

new itemUse[MAX_PLAYERS + 1];

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	cod_register_class(NAME, DESCRIPTION, FRACTION, WEAPONS, HEALTH, INTELLIGENCE, STRENGTH, STAMINA, CONDITION);
}

public cod_class_enabled(id, promotion)
	itemUse[id] = BULLETS;

public cod_class_spawned(id, respawn)
{
	if (!respawn) {
        itemUse[id] = BULLETS;
    }
}

public cod_class_damage_victim(attacker, victim, weapon, &Float:damage, damageBits, hitPlace)
{
	if (--itemUse[victim] > NONE) {
        damage = COD_BLOCK;
    }
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.06.2020 08:35

zamien sobie:

public cod_class_damage_victim(attacker, victim, weapon, &Float:damage, damageBits, hitPlace)
{
	if (--itemUse[victim] > NONE && weapon != CSW_KNIFE) {
        damage = COD_BLOCK;
    }
}

  • +
  • -
  • 1

#3 ElektroOn

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Oskar
Offline

Napisano 09.06.2020 20:20

Działa, dzięki wielkie!


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 10.06.2020 06:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych