Witam, szukam pluginu który uniemożliwi mieć statów na minusie.
Z tego pluginu korzystałem, ale nie działa:
https://amxx.pl/topi...44-zero-deaths/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.05.2020 02:27
Witam, szukam pluginu który uniemożliwi mieć statów na minusie.
Z tego pluginu korzystałem, ale nie działa:
https://amxx.pl/topi...44-zero-deaths/
Napisano 24.05.2020 09:15
Czy wykonałes to co jest napisane w temacie, który zalinkowałeś?
Odkomentować trzeba linijkę w .sma i przekompilować, jeśli korzystasz z pluginu w Counter Strike
Napisano 24.05.2020 16:53
Czy wykonałes to co jest napisane w temacie, który zalinkowałeś?
Odkomentować trzeba linijkę w .sma i przekompilować, jeśli korzystasz z pluginu w Counter Strike
Usunąłem --> // <--#define USE_CSTRIKE
Przekomilowałem plugin i wrzuciłem na serwer dopisując do plugins.ini
Użytkownik WolfTeam edytował ten post 24.05.2020 16:53
Napisano 24.05.2020 17:23
W takim razie proszę wpisać 'amxx plugins' w konsole serwera i wkleić tutaj to co się pokazuje.
Warto też sprawdzić logi, czy nie ma błędów z tego pluginu.
Napisano 24.05.2020 17:54
W takim razie proszę wpisać 'amxx plugins' w konsole serwera i wkleić tutaj to co się pokazuje.
Warto też sprawdzić logi, czy nie ma błędów z tego pluginu.
[ 58] Zero Deaths 1.1 v3x zero_deaths.amx running
Logi nic nie wykrywają
Napisano 24.05.2020 19:44
#include <amxmodx> #include <cstrike> #define PLUGIN "Zero Deaths" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "v3x" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); } public Event_DeathMsg() { new victim_id = read_data(2); if(is_user_connected(victim_id)) { cs_set_user_deaths(victim_id, -1); } }
Nietestowane.
Napisano 24.05.2020 20:11
#include <amxmodx> #include <cstrike> #define PLUGIN "Zero Deaths" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "v3x" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); } public Event_DeathMsg() { new victim_id = read_data(2); if(is_user_connected(victim_id)) { cs_set_user_deaths(victim_id, -1); } }Nietestowane.
Niestety nadal na -
Napisano 24.05.2020 20:27
#include <amxmodx> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("deaths >= 0", "1.0", "RiviT"); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); } public Event_DeathMsg() { new victim_id = read_data(2); if(is_user_connected(victim_id)) { if(cs_get_user_deaths(victim_id) < 0){ cs_set_user_deaths(victim_id, 0); } } }
sprawdz to
Napisano 24.05.2020 20:33
sprawdz to
Zrobiłem 4 testy i tylko raz nie dodało minusa
Napisano 24.05.2020 21:09
Hmmm, a powiedz mi na jakim modzie to chodzi? Jakieś customowe bronie itp czy zwykłe dd2, bez jakiś zwiększanych obrażeń itp
Napisano 24.05.2020 21:11
Hmmm, a powiedz mi na jakim modzie to chodzi? Jakieś customowe bronie itp czy zwykłe dd2, bez jakiś zwiększanych obrażeń itp
https://amxx.pl/topi...derman-mod-v11/
Na tym modzie
Napisano 24.05.2020 21:49
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Zero Deaths" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ksaju" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); } public Event_DeathMsg() { new victim_id = read_data(2); if(is_user_connected(victim_id)) { message_begin(MSG_BROADCAST,get_user_msgid("ScoreInfo")); write_byte(victim_id); write_short(get_user_frags(victim_id)); write_short(0); write_short(0); write_short(1); message_end(); } }
Napisano 24.05.2020 21:58
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Zero Deaths" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ksaju" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); } public Event_DeathMsg() { new victim_id = read_data(2); if(is_user_connected(victim_id)) { message_begin(MSG_BROADCAST,get_user_msgid("ScoreInfo")); write_byte(victim_id); write_short(get_user_frags(victim_id)); write_short(0); write_short(0); write_short(1); message_end(); } }Działa w ten sposób, że gdy się zabije to nie pokazuje na tabeli, że mam na minusie, ale gdy runda się odświeży to z automatu dostaje -1, -2, -3
Napisano 24.05.2020 22:37
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Zero Deaths" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ksaju" #define m_iDeaths 444 #define fm_set_user_deaths(%1,%2) set_pdata_int(%1, m_iDeaths, %2, 5) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); } public Event_DeathMsg() { new victim_id = read_data(2); if(is_user_connected(victim_id)) { fm_set_user_deaths(victim_id, -1); } }
Testowałem i zawsze deady są na 0. Jeśli jest u Ciebie jest inaczej tzn ze którys plugin blokuje albo zle wgrywasz.
Napisano 24.05.2020 23:16
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Zero Deaths" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ksaju" #define m_iDeaths 444 #define fm_set_user_deaths(%1,%2) set_pdata_int(%1, m_iDeaths, %2, 5) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); } public Event_DeathMsg() { new victim_id = read_data(2); if(is_user_connected(victim_id)) { fm_set_user_deaths(victim_id, -1); } }Testowałem i zawsze deady są na 0. Jeśli jest u Ciebie jest inaczej tzn ze którys plugin blokuje albo zle wgrywasz.
Będę wyłączać pluginy po kolei, ale wątpię, że źle wgrywam, jak można źle wgrać plugin?
Napisano 24.05.2020 23:35
A przetestuj jeszcze to:
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("deaths >= 0", "1.0", "RiviT"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_Post", 1); } public Event_death(victim, killer) { if(!is_user_connected(victim)){ return; } if(cs_get_user_deaths(victim) < 0){ cs_set_user_deaths(victim, 0); } }
Napisano 25.05.2020 12:32
A przetestuj jeszcze to:
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("deaths >= 0", "1.0", "RiviT"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_Post", 1); } public Event_death(victim, killer) { if(!is_user_connected(victim)){ return; } if(cs_get_user_deaths(victim) < 0){ cs_set_user_deaths(victim, 0); } }Niestety nie działa
wyłączyłem wszystkie pluginy i zostawiłem tylko ten
Napisano 26.05.2020 17:36
@ref
Napisano 26.05.2020 17:40
Spróbuj tego:
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych