Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
AIM

[ROZWIĄZANE] Jackhammer nie mogę skompilować mapy

aim aim nieidziemi dupa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 lolface992

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.05.2020 15:36

Witam, to moja pierwsza mapa. Na początku wszystko w porządku. Starałem się stworzyć własne budynki lecz po stworzeniu kilku z nich pojawia się takowy błąd:

 
** Wykonywanie...
** Polecenie: Zmień folder
** Parametry: D:/Steam/steamapps/common/Half-Life/valve


** Wykonywanie...
** Polecenie: D:/Programy/J.A.C.K./halflife/hlcsg.exe
** Parametry: "D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1"hlcsg v3.4 VL33 (Feb  2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: D:/Programy/J.A.C.K./halflife/hlcsg.exe D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1 
Arguments: D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1 -low -wadautodetect 
Entering D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1.map


Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       4 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
reset logfile         [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory   [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority              [     Low ] [  Normal ]


noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [     off ] [     off ]
clip hull type        [  simple ] [  simple ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
wad configuration file[    None ] [    None ]
wad.cfg group name    [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
nullify trigger       [      on ] [      on ]
min surface area      [   0.000 ] [   0.000 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]
map scaling           [    None ] [    None ]
light name optimize   [      on ] [      on ]
UTF8 game_text        [      on ] [      on ]


Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]


CreateBrush:
 (4.14 seconds)
CSGBrush:
 (1.18 seconds)


added 10 additional animating textures.
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\halflife.wad
 - Contains 157 used textures, 58.80 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\liquids.wad
 - Contains 1 used texture, 0.37 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\xeno.wad
 - Contains 2 used textures, 0.75 percent of map (264 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\torntextures.wad
 - Contains 18 used textures, 6.74 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\aim_skwerek.wad
 - Contains 43 used textures, 16.10 percent of map (56 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\Royalsprefab.wad
 - Contains 3 used textures, 1.12 percent of map (121 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\chateau.wad
 - Contains 4 used textures, 1.50 percent of map (136 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\cs_747.wad
 - Contains 3 used textures, 1.12 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\cs_assault.wad
 - Contains 1 used texture, 0.37 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\cs_bdog.wad
 - Contains 5 used textures, 1.87 percent of map (132 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\cs_cbble.wad
 - Contains 3 used textures, 1.12 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\cs_havana.wad
 - Contains 2 used textures, 0.75 percent of map (122 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\cs_office.wad
 - Contains 2 used textures, 0.75 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\cstrike.wad
 - Contains 2 used textures, 0.75 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\de_airstrip.wad
 - Contains 1 used texture, 0.37 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\de_aztec.wad
 - Contains 4 used textures, 1.50 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\de_piranesi.wad
 - Contains 5 used textures, 1.87 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\de_storm.wad
 - Contains 1 used texture, 0.37 percent of map (74 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\decay.wad
 - Contains 2 used textures, 0.75 percent of map (171 textures in wad)
Using Wadfile: \Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\itsitaly.wad
 - Contains 8 used textures, 3.00 percent of map (99 textures in wad)


Wad files required to run the map: "halflife.wad;liquids.wad;xeno.wad;torntextures.wad;aim_skwerek.wad;Royalsprefab.wad;chateau.wad;cs_747.wad;cs_assault.wad;cs_bdog.wad;cs_cbble.wad;cs_havana.wad;cs_office.wad;cstrike.wad;de_airstrip.wad;de_aztec.wad;de_piranesi.wad;de_storm.wad;decay.wad;itsitaly.wad;"
Texture usage is at 8.66 mb (of 32.00 mb MAX)
6.11 seconds elapsed


-----   END   hlcsg -----










** Wykonywanie...
** Polecenie: D:/Programy/J.A.C.K./halflife/hlbsp.exe
** Parametry: "D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1"hlbsp v3.4 VL33 (Feb  2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: D:/Programy/J.A.C.K./halflife/hlbsp.exe D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1 
Arguments: D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1 -low -chart 


Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       4 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [      on ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority            [     Low ] [  Normal ]


noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noinsidefill        [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
no clipnode merging [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
nobrink             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2       [     off ] [     off ]




SolidBSP [hull 0] Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (2925,2922,328)-(2926,3002,400) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (2926,2927,328)-(2926,2955,358) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (2925,2913,328)-(2926,2935,345) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (2925,2926,61)-(2926,3002,129) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (3413,1602,239)-(3440,1615,419) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (2847,2699,358)-(2888,2737,400) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (2856,2786,251)-(2991,2831,400) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (2892,2752,166)-(2906,2843,246) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (2853,2701,166)-(2856,2704,251) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (3314,1742,239)-(3342,1743,415) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (3339,1730,239)-(3339,1731,415) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (-79836,-1679,-80000)-(80005,5453,80000) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (3366,1743,166)-(3368,1883,217) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
500...Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (3443,1599,168)-(3447,1601,311) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (3440,1601,168)-(3443,1602,311) in hull 0 of model 0 (entity: classname "worldspawn", origin "", targetname "")
1000...1500...


** Wykonywanie...
** Polecenie: D:/Programy/J.A.C.K./halflife/hlvis.exe
** Parametry: "D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1"hlvis v3.4 VL33 (Feb  2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: D:/Programy/J.A.C.K./halflife/hlvis.exe D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1 
Arguments: D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1 -low 
Error: Portal file 'D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1.prt' does not exist, cannot vis the map




-----   END   hlvis -----










** Wykonywanie...
** Polecenie: D:/Programy/J.A.C.K./halflife/hlrad.exe
** Parametry: "D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1"hlrad v3.4 VL33 (Feb  2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: D:/Programy/J.A.C.K./halflife/hlrad.exe D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1 
Arguments: D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1 -low 
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Steam\steamapps\common\Half-Life\valve\maps\aim_skwerek1.log for the cause.


-----   END   hlrad -----










** Wykonywanie...
** Polecenie: Zmień folder
** Parametry: D:/Steam/steamapps/common/Half-Life


** Wykonywanie...
** Polecenie: D:/Steam/steamapps/common/Half-Life/hl.exe
** Parametry: -console -dev +map aim_skwerek1

Próbowałem dostać się do tych kordów jak na screenach, lecz przenosi mnie do środka budynku i nie wiem który "brush" powoduje zgrzyt w kompilacji. Ktoś coś? Zależy mi na ukończeniu projektu, liczę na jakąś odpowiedź. Dziękuję i pozdrawiam! :)

 

Załączone miniatury

  • 1.png
  • 2.png
  • 3.png

Użytkownik lolface992 edytował ten post 09.05.2020 15:37

  • +
  • -
  • 0

#2 lolface992

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.05.2020 16:47

EDIT: Mapa się ładuje do pewnego momentu (starting local game server) potem wyrzuca mnie bez żadnego błędu.

Jak ktoś jest zainteresowany podrzucam plik vmf: 

https://send.firefox.com/download/c60a9cd3ff068456/#_Y6fQo13SbQgWK1C9k9PaA

Użytkownik lolface992 edytował ten post 09.05.2020 16:48

  • +
  • -
  • 0

#3 viper367

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:324
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2020 18:01

podrzuć jeszcze raz link do .rmf to na wieczór postaram sie zobaczyć co powoduje ten błąd 


  • +
  • -
  • 0

#4 viper367

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:324
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2020 18:03

chociaż na 1 zrzut

nie masz worldspawn czyli bytu początkowego który pewnie masz w ustawieniach jacka dany jako standardowy

+ nie widze u ciebie nieba i na to bym obstawiał jako problem 

 


  • +
  • -
  • 0

#5 lolface992

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.05.2020 19:03

https://easyupload.io/y4k1td

Mozesz sprobowac uruchomic mape w gierce to będę wdzieczny, mi poki co to sie nie udalo:)


Użytkownik lolface992 edytował ten post 09.05.2020 19:06

  • +
  • -
  • 0

#6 viper367

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:324
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2020 19:08

Tak jak mówiłem nie masz nieba czyli terenu który otacza twoją mape 

podrzuć jeszcze plik z texturami jak używasz niestandardowych to postaram sie zrobić bete abyś mógł ją uruchomić i zobaczyć o co tu chodzi


  • +
  • -
  • 1

#7 lolface992

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.05.2020 21:27

Tak jak mówiłem nie masz nieba czyli terenu który otacza twoją mape 

podrzuć jeszcze plik z texturami jak używasz niestandardowych to postaram sie zrobić bete abyś mógł ją uruchomić i zobaczyć o co tu chodzi

Stary będę bardzo wdzięczny jak pomożesz mi z kompilacją, mogę nawet groszem rzucić. WAD wrzucam wszystkie mniej więcej które używam na serwerze łącznie z tymi z Half-Life'a bo niekażdy ma go zainstalowanego.

https://easyupload.io/c2rg8i

Dzięki jeszcze raz za jakikolwiek odzew i pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

#8 viper367

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:324
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 10.05.2020 15:43

A wiec tak miałem troche wiecej pracy niż podejrzewałem 

1.Brak nieba chociaż ja to zrobiłem  byle jak, zrobiłem ala karton w którym zamknąłem mape 

taki sposób działa lecz na finalne wydanie pasuje to zmienić 

2.Problemy z texturami 

nie możesz skalować textur  poniżej 0.200 , max co ja uznaje to 0.300 natomiast u ciebie widziałem 0. 010 i głownie to powodowało te błędy 

3Jesli chodzi o budynki 

twój sposób działa lecz z wydajnoscią nie ma to nic wspólnego

porównaj sobie swój budynek  - 143 obiekty x min kąty wychodzi 572 wielokątów

vs mój który zrobiłem w niecałe 5 min 48 obiekty x4 0 - 192 wielokąty

+ jak budujesz nowe obiekty buduj je na texturze null. dopiero finalnie nakładaj swoje textury 

od siebie proponuje abyś pobrał przykładowe pliki map .rmf i na takim przykładzie zobaczył jak zrobić prawidłowe niebo oraz jak optymalizować mape 

http://gamer-lab.com...Ishodniki_kart - spoko strona z takimi rzeczami

 

https://drive.google.com/file/d/1tqJpKYFkaCnTXyy9FzDLl_En0PUjGJfm/view?usp=sharing

  • +
  • -
  • 2

#9 lolface992

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.05.2020 18:31

 

A wiec tak miałem troche wiecej pracy niż podejrzewałem 

1.Brak nieba chociaż ja to zrobiłem  byle jak, zrobiłem ala karton w którym zamknąłem mape 

taki sposób działa lecz na finalne wydanie pasuje to zmienić 

2.Problemy z texturami 

nie możesz skalować textur  poniżej 0.200 , max co ja uznaje to 0.300 natomiast u ciebie widziałem 0. 010 i głownie to powodowało te błędy 

3Jesli chodzi o budynki 

twój sposób działa lecz z wydajnoscią nie ma to nic wspólnego

porównaj sobie swój budynek  - 143 obiekty x min kąty wychodzi 572 wielokątów

vs mój który zrobiłem w niecałe 5 min 48 obiekty x4 0 - 192 wielokąty

+ jak budujesz nowe obiekty buduj je na texturze null. dopiero finalnie nakładaj swoje textury 

od siebie proponuje abyś pobrał przykładowe pliki map .rmf i na takim przykładzie zobaczył jak zrobić prawidłowe niebo oraz jak optymalizować mape 

http://gamer-lab.com...Ishodniki_kart - spoko strona z takimi rzeczami

https://drive.google.com/file/d/1tqJpKYFkaCnTXyy9FzDLl_En0PUjGJfm/view?usp=sharing

Dziękuję za poświęcony czas oraz wskazówki. Jak będę w domu zajrzę w poradniki i zastosuję je na swojej mapie. Pozdrawiam:)!


  • +
  • -
  • 0

#10 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 019
Godlike

  • Postów:5 634
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Niedaleko WWy
Offline

Napisano 11.05.2020 07:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: aim, aim nieidziemi dupa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl