Szukałem szukałem troche to zajęło bo serwer losowo wywalało ale w końcu znalazłem:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <ColorChat>
new gSoundShop[] = "cod/witajsklep.wav";
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by NiXeL", "1.0", "Anty");
register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu");
register_clcmd("say sklep", "cmd_menu");
register_clcmd("say /shop", "cmd_menu");
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(gSoundShop);
}
public cmd_menu(id)
{
client_cmd(id,"spk %s",gSoundShop);
if(is_user_alive(id))
{
menu_l1(id);
}
else
{
ColorChat(id, RED, "[INFO] Aby uzywac /sklepu musisz byc zywy!");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock menu_l1(id)
{
new menu = menu_create("\r[COD] \wSKLEP KORONKA", "menu_l1_h");
menu_additem(menu, "\r[COD] \wHP | DEF");//1
menu_additem(menu, "\r[COD] \wEXP | PERKI | MONETY");//2
menu_additem(menu, "\r[COD] \wDODATKI");//3
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk MUZYKA");
}
public menu_l1_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
menu_l2q(id);
}
case 1:
{
if(is_user_alive(id))
menu_l2e(id);
}
case 2:
{
if(is_user_alive(id))
menu_l2r(id);
}
}
menu_destroy(menu);
}
stock menu_l2q(id)
{
new menu = menu_create("\r[COD] \wHP | DEF:", "menu_l2q_a");
menu_additem(menu, "Apteczka \r[Dostajesz +5000HP] \wKoszt: \r[30m]");//1
menu_additem(menu, "Kamizelka \r[Dostajesz +500Armoru] \wKoszt: \r[30m]");//2
menu_additem(menu, "Paczka Granatow \r[Dostajesz wszystkie granaty] \wKoszt: \r[20m]");//4
menu_additem(menu, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \wKoszt: \r[15m]");//5
menu_display(id, menu);
}
public menu_l2q_a(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cod_get_user_coins(id)
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 30)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-30);
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 5000 );
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 5000 HP!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 30)
{
set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 500);
cod_set_user_coins(id, kasa-30);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 500 Kamizelki!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 20)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cod_set_user_coins(id, kasa-20);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles Paczke Granatow!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 15)
{
give_item(id, "item_thighpack")
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2e(id)
{
new menu = menu_create("[COD] EXP | PERKI | MONETY", "menu_l2e_a");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \wKoszt: \r[25m]");//1
menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk I] \wKoszt: \r[20m]");//2
menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk II] \wKoszt: \r[20m]");//3
menu_additem(menu, "Kup Monety \r[Dostajesz 10m] \wKoszt: \r[16000$]");//5
menu_display(id, menu);
}
public menu_l2e_a(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cod_get_user_coins(id)
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 25)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-25);
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(250, 7000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 20)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-20);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk I!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 20)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-20);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk II!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 3:
{
if (cs_get_user_money(id) >= 16000 )
{
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+10);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 10 monet!");
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0)
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2r(id)
{
new menu = menu_create("\r[COD] \wDODATKI:", "menu_l2r_a");
menu_additem(menu, "Grawitacja \r[500 Grawitacji] \wKoszt: \r[15m]");//1
menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \wKoszt: \r[15m]");//2
menu_additem(menu, "Kupon \r[Losujesz Bonus] \wKoszt: \r[15m]");//3
menu_display(id, menu);
}
public menu_l2r_a(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cod_get_user_coins(id)
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 15)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
set_user_gravity(id, 0.4);
client_print(id, print_chat, "[COD] Masz 500 grawitacji!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 15)
{
set_user_footsteps(id, 1);
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles ciche buty!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 15)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
client_print(id, print_chat, "[COD] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 11);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,12000);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(600,5000);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk I!");
}
case 11:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk II!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(3000,100000);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(1000,65000);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales!");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(1500,5000);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales!");
}
}
}
if(kasa < 15)
client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik Ukema edytował ten post 05.05.2020 22:08