Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dmg w statach darkgl crashe ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ukema

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:SI
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 01.05.2020 15:59

Witam otóz dodałem obrazenia w statystykach od darkgl i dzialaja lecz wywala mi błąd tylko ten i przez to chyba crashuje serwer po chwili gry.

 
L 05/01/2020 - 15:35:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx", version "1.0-3")
L 05/01/2020 - 15:35:58: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 05/01/2020 - 15:35:58: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1548)
L 05/01/2020 - 15:35:58: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1647)
L 05/01/2020 - 15:35:58: Unhandled dynamic native error 

tu linijki z logow;

public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa)
{
new inteligencja;


if(inteligencja_zdobyta)
inteligencja += inteligencja_gracza[id];
if(inteligencja_bonusowa)
inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id];
if(inteligencja_klasy)
inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]];


return inteligencja;
}
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);

Poradzicie coś ?

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.05.2020 17:26

hmm,

pokaż definicje tych zmiennych:

inteligencja_gracza[];
bonusowa_inteligencja_gracza[];
inteligencja_klas[];
klasa_gracza[]

Oraz ile masz klas na serwerze, oraz ile jest max playerów

 

Nie podałeś też numerów linijek, więc ciężko stwierdzić, w której był błąd :/


  • +
  • -
  • 0

#3 Ukema

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:SI
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 01.05.2020 20:25

Erorów już nie ma nie wiem czy to jakiś plugin blokował, lecz mam teraz inny problem ....

wywala mi graczy z powodem 

Host_Error: CL_EntityNum: 1230 is an invalid number, cl.max_edicts is 1200

 

ustawiałem 

-num_edicts 2000, 1200 albo 4096 ale nie pomaga serwer po około 40 minutach wywala wszystkich graczy z takim powodem i nie ma zadnych logow ani nic ..

 


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2020 13:26

Wyłączaj pluginy po kolei aż ustalisz który to powoduje, jak to zrobisz podaj sma tutaj.


  • +
  • -
  • 1

#5 Ukema

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:SI
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 05.05.2020 22:07

Szukałem szukałem troche to zajęło bo serwer losowo wywalało ale w końcu znalazłem:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <ColorChat>

new gSoundShop[] = "cod/witajsklep.wav";

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by NiXeL", "1.0", "Anty");
	register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu");
	register_clcmd("say sklep", "cmd_menu");
	register_clcmd("say /shop", "cmd_menu");
}	

public plugin_precache() 
{ 
	precache_sound(gSoundShop);
}

public cmd_menu(id)
{
	client_cmd(id,"spk %s",gSoundShop);
	if(is_user_alive(id))
	{
		menu_l1(id);
	}
	else
	{
		ColorChat(id, RED, "[INFO] Aby uzywac /sklepu musisz byc zywy!");
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock menu_l1(id)
{
	new menu = menu_create("\r[COD] \wSKLEP KORONKA", "menu_l1_h");
	
	menu_additem(menu, "\r[COD] \wHP | DEF");//1
	menu_additem(menu, "\r[COD] \wEXP | PERKI | MONETY");//2
	menu_additem(menu, "\r[COD] \wDODATKI");//3
	menu_display(id, menu);
	client_cmd(id, "spk MUZYKA");
	
}
public menu_l1_h(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2q(id);
		}
		case 1:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2e(id);
		}
		case 2:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2r(id);
		}
	}
	menu_destroy(menu);
}
stock menu_l2q(id)
{
	new menu = menu_create("\r[COD] \wHP | DEF:", "menu_l2q_a");
	menu_additem(menu, "Apteczka \r[Dostajesz +5000HP] \wKoszt: \r[30m]");//1
	menu_additem(menu, "Kamizelka \r[Dostajesz +500Armoru] \wKoszt: \r[30m]");//2
	menu_additem(menu, "Paczka Granatow \r[Dostajesz wszystkie granaty] \wKoszt: \r[20m]");//4
	menu_additem(menu, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \wKoszt: \r[15m]");//5
	menu_display(id, menu);
}
public menu_l2q_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 30)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-30);
				set_user_health( id, get_user_health( id ) + 5000 );
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 5000 HP!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 30)
			{
				set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 500);
				cod_set_user_coins(id, kasa-30);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 500 Kamizelki!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				give_item(id, "weapon_hegrenade")
				give_item(id, "weapon_flashbang")
				give_item(id, "weapon_flashbang")
				give_item(id, "weapon_smokegrenade")
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles Paczke Granatow!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				give_item(id, "item_thighpack")
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2e(id)
{
	new menu = menu_create("[COD] EXP | PERKI | MONETY", "menu_l2e_a");
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \wKoszt: \r[25m]");//1
	menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk I] \wKoszt: \r[20m]");//2
	menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk II] \wKoszt: \r[20m]");//3
	menu_additem(menu, "Kup Monety \r[Dostajesz 10m] \wKoszt: \r[16000$]");//5
	menu_display(id, menu);
}
public menu_l2e_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 25)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-25);
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(250, 7000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk I!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk II!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 3:
		{
   			if (cs_get_user_money(id) >= 16000 )
    			{
        		cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+10);
        		client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 10 monet!");
        		cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0) 
   			 }
    			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
		
		
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2r(id)
{
	new menu = menu_create("\r[COD] \wDODATKI:", "menu_l2r_a");
	menu_additem(menu, "Grawitacja \r[500 Grawitacji] \wKoszt: \r[15m]");//1
	menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \wKoszt: \r[15m]");//2
	menu_additem(menu, "Kupon \r[Losujesz Bonus] \wKoszt: \r[15m]");//3
	menu_display(id, menu);
}
public menu_l2r_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				set_user_gravity(id, 0.4);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Masz 500 grawitacji!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				set_user_footsteps(id, 1);
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles ciche buty!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 11);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,12000);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(600,5000);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk I!");
					}
					case 11:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk II!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(3000,100000);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(1000,65000);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales!");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(1500,5000);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales!");
					}
						
				}
			}		
			if(kasa < 15)
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}


Użytkownik Ukema edytował ten post 05.05.2020 22:08

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych