Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać reset tych ustawień?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Konradek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 05.04.2020 03:57

Jak dodać reset ustawień menu po wpisaniu ponownie komendy? Jak wprowadzic mozliowosc uzycia raz na runde?

I jak wywolac public z podwojnymi obrazeniami pod przyciskiem 1 :)?


  • +
  • -
  • 0

#2 Konradek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 05.04.2020 03:58


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "VIPMENU"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "aezakmi."
 
 
 
new g_Menu
 
 
static const g_szWpnEntNames[] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
 
public plugin_init() { 
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
g_Menu = register_menuid("VIPMENU")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_clcmd("say /vipmenu", "menuvip")
register_clcmd("say_team /vipmenu", "menuvip")
register_clcmd("say /vipmenu", "menuvip")
register_clcmd("say_team /vipmenu", "menuvip")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0);
}
 
 
public menuvip(id) {
if(!(get_user_flags(id)& ADMIN_LEVEL_A)) {
ColorChat(id, GREEN, "To menu jest tylko dla vipow!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rWybor Umiejetnosci VIP by aezakmi.\w^n^n")
add(menuBody, 511, "\r1.\w Cios krytyczny^n")
add(menuBody, 511, "\r2.\w Szybkostrzelnosc^n")
add(menuBody, 511, "\r3.\w Grawitacja^n")
add(menuBody, 511, "\r4.\w Kamuflaz^n")
 
 
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public knifemenu(id, key) {
switch(key) 
{
case 0:{
ColorChat(id, GREEN, "Wybrales szanse na critical hit!");
}
case 1: {
CurWeapon(id);
ColorChat(id, GREEN, "Wybrales wieksza predkosc strzelania!");
}
case 2: {
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ColorChat(id, GREEN, "Bedziesz skakal jak astronauta!");
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "Wybrales kamuflaz!");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 115);
}
 
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE;\
 
public ResetHUD(id)
{
 
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
 
new iEnt;
 
static Float:fSpeedMultiplier;
 
fSpeedMultiplier = floatdiv(1.0, 1.0+(float(60)/100.0));
 
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, g_szWpnEntNames[i], id)
 
if(iEnt)
{
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{    
    if(!is_user_alive(this)
    || !is_user_alive(idattacker)
    || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
    return HAM_IGNORED;
    
    if(random_num(1,4) == 1) // 1/4
        damage *= 2.0
    
    SetHamParamFloat(4, damage)
    
    return HAM_IGNORED;
}
 
 
 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.04.2020 09:23

proszę kod wstawić w załączniku


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych