Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[JB] Problem z killday'em z klasami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Whintez

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Konrad
Offline

Napisano 28.03.2020 13:59

Witam, problem z tym mam taki, że gdy rozpoczyna się zabawa wszystkim graczom ustawia się hp 100, a przed rozpoczęciem normalnie ustawia HP poszczególnych klas. Mógłby mi ktoś pomóc, jak zrobić, żeby to hp się nie resetowało po starcie zabawy?[/size]
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sqlx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <nvault>
#include <jailbreak>


#define PLUGIN "[Jailbreak] Killday klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktoas"

new jakie_bronie[] = {CSW_KNIFE,};
new id_killday;

#if!defined KILLDAY_DAY
#define KILLDAY_DAY PIATEK
#endif



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_killday = jail_register_game("Killday klasy");          				 
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/jb_Whin/Muza.mp3");				 
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)

{	                                                                                                                                                              
	static szTime[12];
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-20);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-20)
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Walka pomiedzy wiezniami^nGrupy maksymalnie 2 osobowe^nOstatni wiezien ma zyczenie^n", szTime);	
		
		szInfo = "Dzisiaj jest Killday klasy";									
		
		
		
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
		
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za", 255, 0, 0, 0.18, 0.08);		//Informacja HUD, w miejscu "30" czas po jakim ma się rozpocząć
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			UstawPrzydzial(i);
		}
	}
}
public UstawPrzydzial(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return;
	
	if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T) 
		return;
	
	static przydzial = 0;
	for(new j=0; j<sizeof(jakie_bronie); j++)
	{
		new weaponname[24];
		get_weaponname(jakie_bronie[j], weaponname, 23);
		give_item(id, weaponname);
		Menubronie(id)
	}
}
public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "==> WIEZNIOWIE vs WIEZNIOWIE <==");							
                client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/jb_Whin/Muza.mp3");						
		  
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}
	
public  Menubronie(id) {
	
		
	new menu = menu_create("\dWYBIERZ KLASE:", "handler_klasy");	
	new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
	menu_additem(menu, "\d| \d[\rBykens\d] \d(210HP, m4a1 + usp, grawitacja, ciche kroki)", 						"0");
	menu_additem(menu, "\d| \d[\rCichociemny\d] \d(147HP, tmp + deagle, niska widzialnosc, grawitacja)", 				"1");
	menu_additem(menu, "\d| \d[\rTurbacz\d] \d(210HP, ak47 + deagle, grawitacje, ciche kroki)", 					"2");
	menu_additem(menu, "\d| \d[\rGruby\d] \d(350HP, m249 + Smoke)", 									"3");
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) menu_additem(menu, "\d| \d[\rNiewidomek\d] \y[VIP/SVIP] \d(1HP, glock, niewidzialnosc.)", "4");
	else menu_additem(menu, "[Niewidomek] [VIP/SVIP] (1HP, glock, niewidzialnosc.)", "4", nieaktywna)
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) menu_additem(menu, "\d| [\rSupreme\d] \y[SVIP] \d(255HP, m4a1 + FiveSeven, ciche kroki, grawitacja, niska widzialnosc)", "5");
	else menu_additem(menu, "[Supreme] [SVIP] (255HP, m4a1, ciche kroki, grawitacja, niska widzialnosc)", "5", nieaktywna)

	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
	menu_display(id, menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}
							 
public handler_klasy(id, menu, item)
{
	new command[6], name[64], access, callback;
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
	
	switch(item)
	{
		case 0: 
		{
			ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Bykensa, dostajesz M4A1, posiadasz ciche kroki, flasha, 5 HE i 210HP.");
			for(new i=1; i<33; i++)
			if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
			set_user_health(id, 210);
			set_user_armor(id, 100);
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_usp");
			give_item(id, "item_thighpack");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5);
			set_user_footsteps(id, 1);
		}
		case 1: 
		{
			ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Cichociemnego, dostajesz tmp, ciche kroki, oraz zmiejszona grawitacja i 147HP.");
			for(new i=1; i<33; i++)
			if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
			give_item(id, "weapon_tmp");
			give_item(id, "weapon_p228");
			set_user_health(id, 147);
			set_user_maxspeed(id, 440.0); 
			set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
			set_user_footsteps(id, 1);
			set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
		}
		case 2: 
		{
			ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Turbacza, dostajesz AK47, zmiejszona grawitacja, ciche kroki oraz 5 HE i 210HP.");
			for(new i=1; i<33; i++)
			if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
			set_user_health(id, 210);
			set_user_armor(id, 100);
			give_item(id, "weapon_ak47");
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_c4");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5);
			set_user_footsteps(id, 1);
			set_user_maxspeed(id, 80.0);
			set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
		
		}
		case 3: 
		{
			ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Grubego, dostajesz krowe, 5 Smoke'ow, oraz 350HP.");
			for(new i=1; i<33; i++)
			if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
			set_user_health(id, 350);
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			set_user_maxspeed(id, 80.0);
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 5);
								
		}
		case 4: 
		{
			ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Niewidomka, dostajesz glocka, jestes niewidzialny, uwazaj masz 1HP.");
			for(new i=1; i<=32; i++)
				if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 1)
					set_user_health(id, 1);
					give_item(id, "weapon_glock18");
					set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
					set_user_maxspeed(id, 300.0);
					set_pev(id, pev_gravity, 0.36)
		}
		case 5:
		{
			ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Supreme'a, dostajesz m4a1, zmiejszona grawitacja, ciche kroki oraz niska widzialnosc i 255HP.");
			for(new i=1; i<33; i++)
			if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
			set_user_health(id, 255);
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_fiveseven");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			set_user_footsteps(id, 1);
			set_user_maxspeed(id, 440.0); 
			set_pev(id, pev_gravity, 0.29);
			set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 69);
			
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
	}
public nieaktywna_func (id, menu, item){
	return ITEM_DISABLED;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/ 

Użytkownik DarkGL edytował ten post 28.03.2020 15:41

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 28.03.2020 21:22

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych