#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <sqlx> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta_util> #include <nvault> #include <jailbreak> #define PLUGIN "[Jailbreak] Killday klasy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Ktoas" new jakie_bronie[] = {CSW_KNIFE,}; new id_killday; #if!defined KILLDAY_DAY #define KILLDAY_DAY PIATEK #endif public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_killday = jail_register_game("Killday klasy"); } public plugin_precache() { precache_sound("misc/jb_Whin/Muza.mp3"); } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday) { static szTimes[12]; format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-20); format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-20) formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Walka pomiedzy wiezniami^nGrupy maksymalnie 2 osobowe^nOstatni wiezien ma zyczenie^n", szTime); szInfo = "Dzisiaj jest Killday klasy"; jail_set_prisoners_micro(true, true); jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[6] = 1; setting[7] = 1; } } public OnDayStartPost(day) { if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za", 255, 0, 0, 0.18, 0.08); //Informacja HUD, w miejscu "30" czas po jakim ma się rozpocząć for(new i=1; i<=MAX; i++) { UstawPrzydzial(i); } } } public UstawPrzydzial(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return; if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T) return; static przydzial = 0; for(new j=0; j<sizeof(jakie_bronie); j++) { new weaponname[24]; get_weaponname(jakie_bronie[j], weaponname, 23); give_item(id, weaponname); Menubronie(id) } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0); show_hudmessage(0, "==> WIEZNIOWIE vs WIEZNIOWIE <=="); client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/jb_Whin/Muza.mp3"); jail_set_prisoners_fight(true, false, false); } } public Menubronie(id) { new menu = menu_create("\dWYBIERZ KLASE:", "handler_klasy"); new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func"); menu_additem(menu, "\d| \d[\rBykens\d] \d(210HP, m4a1 + usp, grawitacja, ciche kroki)", "0"); menu_additem(menu, "\d| \d[\rCichociemny\d] \d(147HP, tmp + deagle, niska widzialnosc, grawitacja)", "1"); menu_additem(menu, "\d| \d[\rTurbacz\d] \d(210HP, ak47 + deagle, grawitacje, ciche kroki)", "2"); menu_additem(menu, "\d| \d[\rGruby\d] \d(350HP, m249 + Smoke)", "3"); if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) menu_additem(menu, "\d| \d[\rNiewidomek\d] \y[VIP/SVIP] \d(1HP, glock, niewidzialnosc.)", "4"); else menu_additem(menu, "[Niewidomek] [VIP/SVIP] (1HP, glock, niewidzialnosc.)", "4", nieaktywna) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) menu_additem(menu, "\d| [\rSupreme\d] \y[SVIP] \d(255HP, m4a1 + FiveSeven, ciche kroki, grawitacja, niska widzialnosc)", "5"); else menu_additem(menu, "[Supreme] [SVIP] (255HP, m4a1, ciche kroki, grawitacja, niska widzialnosc)", "5", nieaktywna) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public handler_klasy(id, menu, item) { new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item) { case 0: { ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Bykensa, dostajesz M4A1, posiadasz ciche kroki, flasha, 5 HE i 210HP."); for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) set_user_health(id, 210); set_user_armor(id, 100); give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_usp"); give_item(id, "item_thighpack"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5); set_user_footsteps(id, 1); } case 1: { ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Cichociemnego, dostajesz tmp, ciche kroki, oraz zmiejszona grawitacja i 147HP."); for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) give_item(id, "weapon_tmp"); give_item(id, "weapon_p228"); set_user_health(id, 147); set_user_maxspeed(id, 440.0); set_pev(id, pev_gravity, 0.36); set_user_footsteps(id, 1); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); } case 2: { ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Turbacza, dostajesz AK47, zmiejszona grawitacja, ciche kroki oraz 5 HE i 210HP."); for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) set_user_health(id, 210); set_user_armor(id, 100); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_c4"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5); set_user_footsteps(id, 1); set_user_maxspeed(id, 80.0); set_pev(id, pev_gravity, 0.36); } case 3: { ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Grubego, dostajesz krowe, 5 Smoke'ow, oraz 350HP."); for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) set_user_health(id, 350); give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); set_user_maxspeed(id, 80.0); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 5); } case 4: { ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Niewidomka, dostajesz glocka, jestes niewidzialny, uwazaj masz 1HP."); for(new i=1; i<=32; i++) if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 1) set_user_health(id, 1); give_item(id, "weapon_glock18"); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); set_user_maxspeed(id, 300.0); set_pev(id, pev_gravity, 0.36) } case 5: { ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Supreme'a, dostajesz m4a1, zmiejszona grawitacja, ciche kroki oraz niska widzialnosc i 255HP."); for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) set_user_health(id, 255); give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_fiveseven"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); set_user_footsteps(id, 1); set_user_maxspeed(id, 440.0); set_pev(id, pev_gravity, 0.29); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 69); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public nieaktywna_func (id, menu, item){ return ITEM_DISABLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik DarkGL edytował ten post 28.03.2020 15:41