Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu BroniDodawanie Własnej broni do menu


Najlepsza odpowiedź Rivit, 13.03.2020 21:29

ehh, chyba sie starzeje. Literówka, błąd no i jak ma działac.

 

Łap poprawiona wersje. plugin na bronie jest ok

Testowałem i działa (dodaje bron)

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaTylkoPytam:)

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:pytanie?
  • Lokalizacja:hm..
Offline

Napisano 12.03.2020 16:30

Dzień dobry,

przychodzę z jednym pluginem. Otóż mam problem żeby dodać własną broń do menu broni. Gdy dodam do *sma give_item(id, "weapon_starchaserar"); to gdy wejdę na serwer i wpisze /bronie to i wybiorę 1. to w konsoli sypie errorem:

 

L 03/12/2020 - 16:18:52: [FUN] Item "weapon_starchaserar" failed to create
L 03/12/2020 - 16:18:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bronieadmina.amxx")
L 03/12/2020 - 16:18:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 03/12/2020 - 16:18:52: [AMXX]    [0] bronieadmina.sma::wybieranie (line 52)
 
Byłby ktoś w stanie pomóc? broń próbuje dodać z pluginu "starchaserar"
 
Dodaje *sma do dwóch pluginów.
Wiem na 99% że coś źle zrobiłem, dlatego przychodzę do was :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.03.2020 16:49

Ta broń jest zrobiona na bazie aug, więc spróbuj użyć weapon_aug.
Możliwe że po dodaniu trzeba będzie zmienić broń na inną i dopiero wyciągnąć tą docelowa żeby się ustawił model itp
  • +
  • -
  • 2

#3 JaTylkoPytam:)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:pytanie?
  • Lokalizacja:hm..
Offline

Napisano 12.03.2020 17:11

Jeżeli chodzi o zmienienie na "weapon_aug" to daje aug'a :(

A te drugi co napisałeś to za bardzo nie ogarniam (uczę się dopiero)


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.03.2020 18:10

Ok, trzeba lekko zmienić starchasera.

Powiedz mi czy Ty chcesz zamienić wszystkie aug na serwerze na te wlasnie bronie czy tylko jak przydzielisz komuś swoją funkcja?

 


  • +
  • -
  • 0

#5 JaTylkoPytam:)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:pytanie?
  • Lokalizacja:hm..
Offline

Napisano 12.03.2020 20:02

Powiedzmy że wszystkie aug'i zmieniać. Z tym drugim "czy tylko jak przydzielisz komuś swoją funkcja" masz namyśli że jak ktoś ma przydzieloną flagę?

 

Sory że odpowiadam dopiero teraz, ale wcześniej nie miałem czasu :(.


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.03.2020 21:39

Nieee, chodzi mi o to czy chcesz żeby każdy aug był tą customową bronią.

 

Bo można zrobić drugi wariant - czyli używasz funkcji (nie flagi), która ustawia graczowi to, że jego aug staje sie tym starchaserem. Coś na wzór sklepu - kupujesz to masz, nie kupujesz to masz zwyklego auga


  • +
  • -
  • 1

#7 JaTylkoPytam:)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:pytanie?
  • Lokalizacja:hm..
Offline

Napisano 13.03.2020 14:49

Jeżeli by się tak dało to bym chętnie przyjął (z tym *sklepem), oczywiście jakby dało się coś takiego zrobić :)


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.03.2020 18:13

Łap.

 

Aby użyć w swoim sklepie/pluginie tego natywu co dorobiłem musisz na samej górze pluginu pod #include'ami dodać:

native give_starchaserar(id)

A potem jak chcesz komuś dać to używasz:

give_starchaserar(id)

Testuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#9 JaTylkoPytam:)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:pytanie?
  • Lokalizacja:hm..
Offline

Napisano 13.03.2020 20:02

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

native give_starchaserar(id)

#define PLUGIN "MenuBroni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Swiezyk"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /bronie", "menu",  ADMIN_ALL)
}
public menu(id)
{
    new menu = menu_create("\wMenu Broni:", "wybieranie")
        
    menu_additem(menu, "\wStar Chaser", "1", 0);
    menu_additem(menu, "\wM4", "2", 0);
    menu_additem(menu, "\wAWP", "3", 0);
	
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    menu_display(id, menu, 0)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
	
   
    switch(key)
    {
        case 1:{         
		give_starchaserar(id)
        }
        
        case 2:{      
		give_item(id, "weapon_m4a1");
		give_item(id,"ammo_556nato")
        }
     
        case 3:{       
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id,"ammo_338magnum")
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}  

Możesz mi powiedzieć czy tak jest dobrze? bo po kompilacji nie działa plugin na serwerze :(

brakuje czegoś?


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.03.2020 20:39

Kod jest ok.

Zobacz czy plugin sie odpalił w ogole (ten wyzej oraz sam plik glowny starchaserara). Użyj komendy amxx plugins - tam zobaczysz statusy poszczególnych pluginów.

 

Zarzuć jeszcze wszysktie modele i dźwięki i spritesy do tej broni (spakuj w zipa) to przetestuje u siebie jak znajde chwilke


  • +
  • -
  • 0

#11 JaTylkoPytam:)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:pytanie?
  • Lokalizacja:hm..
Offline

Napisano 13.03.2020 20:54

Coś plugin "bronie.amxx" nie działa "bad load".

 

Załączone miniatury

  • ScreenShot_20200313205238.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.03.2020 21:03

Głupi pomysł - spróbuj w plugins.ini dać sklep niżej niż starchaser, jak to nie poradzi to sprawdzę u siebie i napisze jutro lub w niedzielę
  • +
  • -
  • 1

#13 JaTylkoPytam:)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:pytanie?
  • Lokalizacja:hm..
Offline

Napisano 13.03.2020 21:21

Niestety nie działa dalej, próbowałem nawet z inna bronią (dodałem native) i też plugin z broniami się nie uruchamiał :( 


  • +
  • -
  • 0

#14 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.03.2020 21:29   Najlepsza odpowiedź

ehh, chyba sie starzeje. Literówka, błąd no i jak ma działac.

 

Łap poprawiona wersje. plugin na bronie jest ok

Testowałem i działa (dodaje bron)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#15 JaTylkoPytam:)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:pytanie?
  • Lokalizacja:hm..
Offline

Napisano 13.03.2020 22:01

O, dziękuje ci bardzo za twój poświęcony czas!  :)

Moje ostatnie pytanie brzmi:

czyli jak będę chciał dodać inna broń to trzeba zawsze dodawać do tamtego plugin'u (broni) dodać tak?

public plugin_natives(){
	register_native("XXXXXXX", "XXXXXX", 1)
}

i później do sklepu/menu:
 

native XXXXXX(id)

?

Mam nadzieję że odpowiesz :)

 

Można zamknąć!


  • +
  • -
  • 0

#16 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.03.2020 22:04

Niestety nie jest to zawsze takie schematyczne. Czasem trzeba coś więcej dopisać. Ale generalnie to wygląda zawsze tak:

stworzenie natywu i podpiecie go do funkcji, która dodaje jakąś bron (zazwyczaj ona jest gotowa i wystarczy tylko spiąć, ale czasem trzeba cos dopisac bo jest jakos inaczej zrobione)

no i potem uzycie stworzonego natywu


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych