Dzień dobry,
przychodzę z jednym pluginem. Otóż mam problem żeby dodać własną broń do menu broni. Gdy dodam do *sma give_item(id, "weapon_starchaserar"); to gdy wejdę na serwer i wpisze /bronie to i wybiorę 1. to w konsoli sypie errorem:

| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
 
	
	
	
	Najlepsza odpowiedź Rivit, 13.03.2020 21:29
ehh, chyba sie starzeje. Literówka, błąd no i jak ma działac.
Łap poprawiona wersje. plugin na bronie jest ok
Testowałem i działa (dodaje bron)
Przejdź do postu 
	
	 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 12.03.2020 16:30
Dzień dobry,
przychodzę z jednym pluginem. Otóż mam problem żeby dodać własną broń do menu broni. Gdy dodam do *sma give_item(id, "weapon_starchaserar"); to gdy wejdę na serwer i wpisze /bronie to i wybiorę 1. to w konsoli sypie errorem:

 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 12.03.2020 16:49
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 12.03.2020 17:11
Jeżeli chodzi o zmienienie na "weapon_aug" to daje aug'a 
A te drugi co napisałeś to za bardzo nie ogarniam (uczę się dopiero)
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 12.03.2020 18:10
Ok, trzeba lekko zmienić starchasera.
Powiedz mi czy Ty chcesz zamienić wszystkie aug na serwerze na te wlasnie bronie czy tylko jak przydzielisz komuś swoją funkcja?
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 12.03.2020 20:02
Powiedzmy że wszystkie aug'i zmieniać. Z tym drugim "czy tylko jak przydzielisz komuś swoją funkcja" masz namyśli że jak ktoś ma przydzieloną flagę?
Sory że odpowiadam dopiero teraz, ale wcześniej nie miałem czasu  .
.
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 12.03.2020 21:39
Nieee, chodzi mi o to czy chcesz żeby każdy aug był tą customową bronią.
Bo można zrobić drugi wariant - czyli używasz funkcji (nie flagi), która ustawia graczowi to, że jego aug staje sie tym starchaserem. Coś na wzór sklepu - kupujesz to masz, nie kupujesz to masz zwyklego auga
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 14:49
Jeżeli by się tak dało to bym chętnie przyjął (z tym *sklepem), oczywiście jakby dało się coś takiego zrobić 
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 18:13
Łap.
Aby użyć w swoim sklepie/pluginie tego natywu co dorobiłem musisz na samej górze pluginu pod #include'ami dodać:
native give_starchaserar(id)
A potem jak chcesz komuś dać to używasz:
give_starchaserar(id)
Testuj
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 20:02
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
native give_starchaserar(id)
#define PLUGIN "MenuBroni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Swiezyk"
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /bronie", "menu",  ADMIN_ALL)
}
public menu(id)
{
    new menu = menu_create("\wMenu Broni:", "wybieranie")
        
    menu_additem(menu, "\wStar Chaser", "1", 0);
    menu_additem(menu, "\wM4", "2", 0);
    menu_additem(menu, "\wAWP", "3", 0);
	
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    menu_display(id, menu, 0)
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
	
   
    switch(key)
    {
        case 1:{         
		give_starchaserar(id)
        }
        
        case 2:{      
		give_item(id, "weapon_m4a1");
		give_item(id,"ammo_556nato")
        }
     
        case 3:{       
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id,"ammo_338magnum")
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}  
Możesz mi powiedzieć czy tak jest dobrze? bo po kompilacji nie działa plugin na serwerze 
brakuje czegoś?
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 20:39
Kod jest ok.
Zobacz czy plugin sie odpalił w ogole (ten wyzej oraz sam plik glowny starchaserara). Użyj komendy amxx plugins - tam zobaczysz statusy poszczególnych pluginów.
Zarzuć jeszcze wszysktie modele i dźwięki i spritesy do tej broni (spakuj w zipa) to przetestuje u siebie jak znajde chwilke
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 21:03
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 21:21
Niestety nie działa dalej, próbowałem nawet z inna bronią (dodałem native) i też plugin z broniami się nie uruchamiał  
 
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 21:29 Najlepsza odpowiedź
ehh, chyba sie starzeje. Literówka, błąd no i jak ma działac.
Łap poprawiona wersje. plugin na bronie jest ok
Testowałem i działa (dodaje bron)
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 22:01
O, dziękuje ci bardzo za twój poświęcony czas!  
Moje ostatnie pytanie brzmi:
czyli jak będę chciał dodać inna broń to trzeba zawsze dodawać do tamtego plugin'u (broni) dodać tak?
public plugin_natives(){
	register_native("XXXXXXX", "XXXXXX", 1)
}
i później do sklepu/menu:
 
native XXXXXX(id)
?
Mam nadzieję że odpowiesz 
Można zamknąć!
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 13.03.2020 22:04
Niestety nie jest to zawsze takie schematyczne. Czasem trzeba coś więcej dopisać. Ale generalnie to wygląda zawsze tak:
stworzenie natywu i podpiecie go do funkcji, która dodaje jakąś bron (zazwyczaj ona jest gotowa i wystarczy tylko spiąć, ale czasem trzeba cos dopisac bo jest jakos inaczej zrobione)
no i potem uzycie stworzonego natywu
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych