Witam,
Mam plugin, który losuje darmowego VIP'a na mapę dla gracza.
Problem w tym, że gdy gracz dostanie tego VIP'a to prefix na say'u się nie pojawia, aktualizuje.
Wie ktoś jak dodać, aby prefix się aktualizował, gdy gracz dostanie daną flagę?
PLUGIN:
#include <amxmodx>
forward amxbans_admin_connect(id);
new bool:g_Vip[33];
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id , const authid[]){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnected(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id,"");
}


Dodatki SourceMod












