Aby manipulować zmianami modeli w JB, musisz je dokonywać w głównym silniku JB, inaczej nie będzie działać, lub się gryźć.
Poniżej masz przykład z mojego starego JB, gdzie również korzystał z moda Cypisa, gdyż za pewne z tego moda korzystasz.
Oczywiście modele CT nie są tu zmieniane.
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
strip_user_weapons2(id);
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
{
gTeam[id] = 1;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
{
cs_set_player_model(id, "jb_skull_kobieta");
set_pev(id, pev_body, 0);
set_pev(id, pev_skin, random_num(0,6));
}
else if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
cs_set_player_model(id, "jb_skull_vip");
set_pev(id, pev_body, 0);
}
else
{
cs_set_player_model(id, "jb_skull_modele");
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, random_num(0,2));
}
AddArray(id, WSZYSCY);
AddArray(id, ZYWI);
}
case CS_TEAM_CT:
{
gTeam[id] = 2;
cs_set_player_model(id, "jb_skull_modele");
set_pev(id, pev_body, 3);
if(dane_dnia[4] < 2)
{
if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
{
for(new i=0; i<2; i++)
{
new weaponname[24];
get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
give_item(id, weaponname);
cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
}
}
else if(!czas_bronie)
UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
}
}
}
give_item(id, "weapon_knife");
if(free_day[id])
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 155);
if(user_duszek[id])
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}