Witam,
używałem kiedyś ptb i jak wszyscy wiemy działało źle.
Używam obecnie tbm (https://amxx.pl/topi...lancer-manager/) działa lepiej, ale jednak nie do końca tak jak ma działać.
Zdarza się, że mimo ustawionych cvarów takich jak amx_tbm maxsize "16" serwer tworzy drużynę składającą się z 17 osób.
Dodatkowo nie limituje odpowiednio wchodzenia do drużyn i pozwala na kwiatki typu 14 vs 11
Poniżej zawartość moich ustawień tbm.cfg
Czy ktoś spotkał się z takim czymś? Lub posiada inne ustawienia które w 100% działają?
mp_autoteambalance "0" mp_limitteams "0" // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl, 1 = wl, 2 = tylko HUD. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i w HUD tbm_show_info_type "0" // Typ transferow moze tylko byc 1, 2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny tbm_transfer_type "3" // Ustaw na 1 jesli admini z immunitetem maja byc pomijani w dzialaniach TBM tbm_immunity_switch "0" // Ustaw na 1 aby admini z immunitetem mogli wybierac obojetnie jaka druzyne tbm_immunity_wtj "0" // Tutaj ustawiasz jakie flagi musi posiadac admin aby miec immunitet tbm_immunity_flags "d" // Inne tbm_chat_prefix "TBM: " // maksymalnie 16 znakow tbm_no_round_mod "0" // gdy na serwerze nie ma rund, ustaw 1, plugin bedzie imitowal rundy tbm_mod_max_lvl "201" // gdy plugin jest w trybie moda z lvl (cod, diablo, itp.) // team selection control amx_tbm limitjoin "on" // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_tbm limitafter "1" // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_tbm limitmin "3" // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_tbm maxsize "16" // maksymalna wielkosc druzyny, ustaw na 0, aby limit ustawic automatycznie (polowa maksymalnej ilosci graczy +1) amx_tbm maxdiff "1" // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_tbm autorounds "1" // ilosc rund od poczatku, przez ktore przydzielac automatycznie do druzyn amx_tbm wtjauto "5" // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_tbm wtjkick "5" // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_tbm kick "off" // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) // team balancing actions amx_tbm switch "on" // przerzuc/transferuj graczy amx_tbm switchafter "2" // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_tbm switchmin "3" // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_tbm switchfreq "1" // co ile rund ma przerzucac graczy amx_tbm deathswitchfreq "6" // co ile zgonow ma przerzucac graczy gdy tbm_no_round_mod wlaczone amx_tbm deathswitchfreq_minsec "30" // ograniczanie przenoszenia graczy amx_tbm playerfreq "60" // co ile sekund moze przerzucac tego samego gracza amx_tbm playertime "10" // po ilu sekundach po wejsciu na serwer gracz moze byc przenoszony // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_tbm tellwtj "off" // informuj o probach WTJ amx_tbm announce "off" // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_tbm sayok "off" // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_tbm saycheck "off" // oglaszaj sprwadzanie druzyn // team strength limits amx_tbm maxstreak "3" // maksymalna dowzolona ilosc wygranych rund z rzedu amx_tbm maxscore "2" // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_tbm maxcond "3" // maksymalna dozwolona sila druzyny, im wiecej tym plugin rzadziej bedzie reagowal amx_tbm multipoints "4.0" // przez ile mnozyc punkty wygranych rund, itp. amx_tbm multirank "1.5" // punkty gracza beda mnozone na podstawie tej wartosci i rankingu (<= 1.0 wylaczenie)