Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd przez jeden plik?Cs 1.6 paczka Zombie Escape 2.2


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Player xd

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Kalinka
Offline

Napisano 25.01.2020 05:04

Witam mam problem wbijam na serwer normalnie i dalej nic nie zrobię bo Warning pisze mi i mam wycinek z konsoli i oznaczyłem je na czerwono i pomoże ktoś z tym?

Załączone miniatury

  • Bez

  • +
  • -
  • 0

#2 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:453
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 25.01.2020 12:45

twój serwer ??

nie ciekawie trzymać modele w folderze do plików 2d


  • +
  • -
  • 0

#3 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 120
Super Hero

  • Postów:2 073
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.01.2020 15:05

Możliwe, że problem leży w samym AMXXie, a dokładniej w funkcji precache_model. Kiedy używamy precache_model, AMXX szuka modelu na podanej ścieżce według tego wzroca: folder/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl.

Idąc tym tropem, problem leżałby w ścieżkach, ponieważ według tego loga, model jest na ścieżce

sprites/cs/tt.mdl

Kiedy powinien być:

models/tt/tt.mdl

Wciąż nie jestem pewny, czy to by rozwiązało problem. Zależnie o tym, czy error mówi o błędzie pobierania pliku czy błędzie przy np. jego otwarciu/użyciu.

Jeśli jest to Twój serwer, wpisz w konsolę serwera: "sv_timeout" i pokaż, jaką wartość zwróci.

Also, natknąłem się na kilka tematów o podobnej tematyce i w niektórych winowajcą okazał się być fast download.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.01.2020 17:36

Sprawdź czy czy posiadasz modele TT i CT, jeżeli je posiadasz usuń i wejdź na serwer niech się na nowo pobiorą :)

Myślę, że wiesz jak wejść w pliki cs :)

Error jest dlatego, ponieważ serwer czyta jak byś ich nie miał pobranych a są wymagane

sprites/cs/tt.mdl
sprites/cs/ct.mdl

Użytkownik Balian3D edytował ten post 25.01.2020 17:39

  • +
  • -
  • 0

#5 Player xd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Kalinka
Offline

Napisano 25.01.2020 20:55

twój serwer ??

nie ciekawie trzymać modele w folderze do plików 2d

Słuchaj to nie ja zrobiłem tak tylko ktoś tu jest paczka i z niej to pisze mi. Bo ja mam chwilowy na 60 dni serwer prywatny by zombie escape zrobic bez bledow i ten blad zawiesza mi serwer


  • +
  • -
  • 0

#6 Player xd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Kalinka
Offline

Napisano 25.01.2020 20:56

 

Sprawdź czy czy posiadasz modele TT i CT, jeżeli je posiadasz usuń i wejdź na serwer niech się na nowo pobiorą :)

Myślę, że wiesz jak wejść w pliki cs :)

Error jest dlatego, ponieważ serwer czyta jak byś ich nie miał pobranych a są wymagane

sprites/cs/tt.mdl
sprites/cs/ct.mdl

Wiem mam na Steam w cs 1.6 boty jak graja na zwyklych mapach ale mod to zombie :)


  • +
  • -
  • 0

#7 Player xd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Kalinka
Offline

Napisano 25.01.2020 20:59

Możliwe, że problem leży w samym AMXXie, a dokładniej w funkcji precache_model. Kiedy używamy precache_model, AMXX szuka modelu na podanej ścieżce według tego wzroca: folder/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl.

Idąc tym tropem, problem leżałby w ścieżkach, ponieważ według tego loga, model jest na ścieżce

sprites/cs/tt.mdl

Kiedy powinien być:

models/tt/tt.mdl

Wciąż nie jestem pewny, czy to by rozwiązało problem. Zależnie o tym, czy error mówi o błędzie pobierania pliku czy błędzie przy np. jego otwarciu/użyciu.

Jeśli jest to Twój serwer, wpisz w konsolę serwera: "sv_timeout" i pokaż, jaką wartość zwróci.

Also, natknąłem się na kilka tematów o podobnej tematyce i w niektórych winowajcą okazał się być fast download.

Przepraszam że trzeci post ale powiem tak tych plików w spirtes nie ma.
Wycinek

S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
CAppInfoCacheReadFromDiskThread took 0 milliseconds to initialize
CApplicationManagerPopulateThread took 0 milliseconds to initialize (will have waited on CAppInfoCacheReadFromDiskThread)
dlopen failed trying to load:
/data/playerxd/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/data/playerxd/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Użytkownik Player xd edytował ten post 25.01.2020 21:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych